Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en pääse yli pettämisasiasta :(

Vierailija
25.08.2013 |

Mies petti mun luottamuksen, n. kuukausi sitten sain tietää että suhde jatkunut ainakin keväästä asti. Nyt kuulemma loppu, ei pidä naiseen mitään yhteyttä enää. Mä haluaisin jatkaa ja rakastan miestä mutta jatkuvasti pelottaa että tää toistuu. ja jotenkin kaikki romuttui, en osaa enää luotaa... Mut meillä on kaksi pientä lasta ja toivon että saadaan tämä taas toimimaan. Onko kokemuksia, pystynkö vielä joskus luottamaan ja rakastamaan yhtä paljon kuin ennenkin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 18:20"]

Niin minunkin exä yrittää takaisin ja harrastettu seksiäkin välillä yhdessä. Ja hänen nykyisensä, jonka luokse meidän luoltamme lähti on parikymppinen lapsellinen nainen ja vielä raskaana exälleni. Joten jos nyxä tunnisti itsensä, niin kannatta olla varovainen. Mies puhuu susta aika rumasti nykyään.

[/quote]

No aika säälittävää peliä sinäkin pidät,että ehkä kaksi rumaa ansaitsee toisensa. Ihmettelen jos exä lähti, löysi typerän nyxän ja nyt puhuu hänestä rumasti- niin jos olet yhtään nyxäänsä älykkäämpi niin miksi otat tuollaisen luuserin sänkyysi? Samassa sopassa kaikki taidatte olla...

[/quote]

Kyllä minä todistetusti olen älykkäämpi, mutta niinhän me olemme. Sinkkunakin tarvitsee seksiä ja sen homman exä hoitaa hyvin. Lapsetkin kertoneet, että itkee perääni, vaikka itse lähti suhteesta. Ja tuo lapsinainen uskoo muitta mutkitta kaikki miehen jutut ja haukkuu tietenkin minua sekopäiseksi. Siinäpähän näkee... ;)

Vierailija
2/21 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 00:27"]

Mies petti mun luottamuksen, n. kuukausi sitten sain tietää että suhde jatkunut ainakin keväästä asti. Nyt kuulemma loppu, ei pidä naiseen mitään yhteyttä enää. Mä haluaisin jatkaa ja rakastan miestä mutta jatkuvasti pelottaa että tää toistuu. ja jotenkin kaikki romuttui, en osaa enää luotaa... Mut meillä on kaksi pientä lasta ja toivon että saadaan tämä taas toimimaan. Onko kokemuksia, pystynkö vielä joskus luottamaan ja rakastamaan yhtä paljon kuin ennenkin?

[/quote]

On kokemusta. Luottamus ei takaisin tule. Ja mitä suurimmalla todennäköisyydellä mies pitää yhteyttä naiseen mutta ovat sopineet, kuinka se saadaa hoidettua siten, että pysyy paremmin salassa.

Itse kolme vuotta yritin ja yritin. Annoin uusia tilaisuuksia... aivan liian monta. Lopulta lähdin pois. Mies itki ja rääsysi perään, lupasi muuttua jos annan vielä yhden mahdollisuuden. Kertoi kuinka hän on nyt virheistään oppinut.

En todellakaan takaisin mennyt. Lapset voivat paremmin. Minä jatkoin elämääni heti ja löysinkin pian uuden ehomman miehen. Ex mies jatkoi elämäänsä välittömästi uuden naisen kanssa... Oikein miellyttävä ja fiksun oloinen on tämä uusi nainen ...mutta valitettavasri mies jatkaa samaa teerenpeliä muiden naisten kanssa tässä uudessakin suhteessa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina näin mene. Jotkut saa sellaisen opetuksen, ettei toiste tartte pettää.

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 21:33"]

Kun kerran pettää, aina pettää...

[/quote]

Vierailija
4/21 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaahan se oli. Itse sain tietää miehen pettämisestä 2v sitten viikko ennen meidän häitä.. Mies katui tosissaan  ja uskon ettei enään petä ( tai muuten lentää kuin leppäkeihäs)! Päätin ottaa riskin ja mennä viikon varoitusajalla naimisiin. Häät oli ihanat mutta kokoajan katkeruus varjosti niitä, myös

myöhemmin häitämme muistellessa muistin vain sen kaiken muun paskan..

Meillä oli tuolloin 2 lasta ja en edes todensanoen harkinnut eroa.

Mieskin tuntu

i olevan kuin uusi ihminen ja oli todella huolehtiva ja

rakastava.Käytiin myös kerran parisuhdeterapeutilla, Itse sain sieltä vahvistuksen itselleni että vielä elämä tästä jatkuu ja meillä on vielä

tulevaisuus yhdessä. Miestäni muistutti siitä ettei ikinä  saisi sanoa että " anna jo olla.." mulla on oikeus käsitellä sitäasiaa juuri niin kauan kuin tarvis ja siitä pitää pystyä puhumaan. 

Edelleen ollaan yhdessä, Siunaantunut myös kolmas lapsi josta paljon kyllä puhuttiin koska en olisi halunnut lisää lapsia jos mies ei olisi sitoutunut meihin täysillä.. Nyt on taas joku aallonpohja havaittavissa ja olen hyvin mustasukkainen, ehkä se tästä vielä iloksi muuttuu. Joskus luulee jo unohtaneensa koko pettämisen ja sitten se taas muistuu jostakin mieleen. Tuskin siitä ikinä pääsee irti, mutta olen oppinut uudelleen luottamaan mieheeni. Toivottavasti teilläkin asiat selviävät ♥

Vierailija
5/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan keskusteltu ja sanoo että meillä oli tuossa keväällä niin huono vaihe meidän suhteessa niin löysi sitten jonkun joka oli häneen ihastunut ja vahingossa meni juttu liian pitkälle. On pahoillaan mutta solmussa me ollaan nyt, mua vaivaa ja mietin tätä asiaa koko ajan ja mies ei tiedä mitä voisi tehdä että saisi asiat korjattua. Mä jotenkin kummallisella tavalla elän vaan nyt tätä arkea lasten takia ja esitän että kaikki on ok mutta ero on koko ajan mielessä ja "varaudun" siihen että ero tulee kuitenkin, oli se sitten ennemmin tai myöhemmin.  ap

Vierailija
6/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten sain selville? Mies rupesi olemaan kovin äkäinen ja turhautunut kotona ollessaan, meni omia menojaan, kulki puhelin kädessä, ja huomasin käytöksestä jotenkin... Mulle on käynyt näin edellisessäkin suhteessa, olen tuntosarvet pystyssä ja osaan lukea miestäni  (10v kimpassa). Luin sitten kännykän viestejä joista tuli ilmi.

Vierailija
7/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran pettää, aina pettää...

Vierailija
8/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 18:20"]

Niin minunkin exä yrittää takaisin ja harrastettu seksiäkin välillä yhdessä. Ja hänen nykyisensä, jonka luokse meidän luoltamme lähti on parikymppinen lapsellinen nainen ja vielä raskaana exälleni. Joten jos nyxä tunnisti itsensä, niin kannatta olla varovainen. Mies puhuu susta aika rumasti nykyään.

[/quote]

No aika säälittävää peliä sinäkin pidät,että ehkä kaksi rumaa ansaitsee toisensa. Ihmettelen jos exä lähti, löysi typerän nyxän ja nyt puhuu hänestä rumasti- niin jos olet yhtään nyxäänsä älykkäämpi niin miksi otat tuollaisen luuserin sänkyysi? Samassa sopassa kaikki taidatte olla...

Vierailija
9/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, todella ikävää:((  Anna itsellesi aikaa ja kuuntele tunteitasi, niitä ei voi pakottaa. Se mitä ennen oli on mennyttä, mutta ehkä voitte rakentaa uuden, kypsemmän suhteen? Kunhan mies on siinä väh. 100% mukana?  Jos näin ei käy, pärjäät kyllä. Ihmisellä on tunteet sitä varten että voi luopua, surra, löytää uuden tien.  MInusta tuo on selvää, jos mies on TODELLA pahoillaan ja valmis uuteen alkuun, kannattaa yrittää. Jos sen sijaan vähättelee, yrittää olla kuin ei mitään olisikaan tapahtunut tai laittaa vastuuta sun niskaan niin ei taida kannattaa. Voimia.

Vierailija
10/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin rakastan itseäni ihan yhtä paljon kuin ennen pettämistänikin. Petin miestäni 10 miehen kanssa monen vuoden aikana eikä minulla ole mitään ongelmaa rakastaa itseäni.

t. Laura

Vierailija
11/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm...itse en päässy yli. Ensin tuli toi vaihe, että haluaa jatkaa, sitte vaan jotenki alko ajamaan alas itse kaikkia tunteita miestä kohtaan ja lopulta ero oli paras ratkasu. Ku teil noi lapset niin perheneuvolaan parisuhteen takia?

Vierailija
12/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama tilanne. Me kyllä erottiin kun mies lähti "elämänsä naisen" luo. No 4 kk kesti onnea ja autuutta, joista viimeiset 3kk oli kuulemma silkkaa kärsimystä. Ei ollu ruoho vihreämpää... No mies yrittää nyt päästä takaisin, mutta ei sitä luottamusta niin vain takaisin saada. En ole luvannut mitään, annan vaan ajan kulua. Jos rakastun uudelleen tähän mieheen, niin sitten rakastun. Tällä hetkellä ajatus on todella kaukainen...

Vierailija
13/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2013 klo 10:17"]

Mulla vähän sama tilanne. Me kyllä erottiin kun mies lähti "elämänsä naisen" luo. No 4 kk kesti onnea ja autuutta, joista viimeiset 3kk oli kuulemma silkkaa kärsimystä. Ei ollu ruoho vihreämpää... No mies yrittää nyt päästä takaisin, mutta ei sitä luottamusta niin vain takaisin saada. En ole luvannut mitään, annan vaan ajan kulua. Jos rakastun uudelleen tähän mieheen, niin sitten rakastun. Tällä hetkellä ajatus on todella kaukainen...

[/quote]

...etkä koskaan voi enää luottaa, ettei mies taas löydä jotain elämänsä rakkautta.

Vierailija
14/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko keskustelleet ap? Pystyikö mies mitenkään analysoimaan miksi on petttänyt?

Vierailija
15/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole liian hyväuskoinen. Kiinni jäätyään moni pettäjä vannoo suhteen olevan ohi, mutta totuus on toinen.

Vierailija
16/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kävi minulle. Suhde jatkui kuitenkin selkäni takana, annoin anteeksi ja parin vuoden päästä miehellä oli jälleen uusi suhde. Enään en antanut anteeksi ja mies sai lähteä asunnostamme välittömästi. Luottamus miehiin on mennyt ja kovin nopeasti, en uutta suhdetta halua/kykene aloittamaan, niin rankka kokemus tuo minulle henkisesti oli. Viihdyn yksin ja sinkkuna, itsetuntonikin rippeet olen vihdoin taas saanut kasattua.

Vierailija
17/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosen kanssa samaa mieltä. Halu ja yritys oli kovaa mutta alamäki alkoi siitä päivästä kun sain tietää. Mitään ei enää ollut niin kuin ennen, näin se vaan on. Jos onnistuu pitää saada rakennettua uusi lähtökohta kokonaan koska kaikkihan ON muuttunut. Harva onnistuu, tai sitten osa niistä uskoo että on onnistunut (kunnes muutaman vuoden päästä selviää että näin ei ollutkaan). Erottiin noin 2vuotta x-miehen seikkailun jälkeen, ja oli oikea ratkaisu.

Vierailija
18/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko Venakko, (tunnistettavissa kirjoitustyylistä) vaikka melko virheetöntä tällä kertaa kirjoititkin ja lapsilukumäärää muuntelit, kun kerran sanoit että te ette koskaan eroa, sulla on niin hyvä mies? Silloin moni ennusti että sun sekoilujen vuoksi liitto kestää pari vuotta ja siinä se. Ei mikään ihme että miehesi lähtenyt etsimään normaalumpaa elämää muualta...

Vierailija
19/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/21 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa Ap. Kuinka sait asian selville?