Mitä mieltä meidän kauppaostoksista?
Millainen perhe ja montako henkeä? Arviosi? Aika normaalit ruokaostokset, millaisia siis olemme?
kurkku
kesäkurpitsa 3kpl
uuniperuna 1,5kg
sipuli 1kg
terttukirsikkatomaatti 500g
ruukkusalaatti 2kpl
tankoparsa 500g
kananugetit fileestä
minijäätelöt 2pkt (suklaa ja sorbetti)
kuohukerma
ranskankerma
voi
savulohi 300g
naudan paistijauheliha 400g
porsaanfile 500g
kevytmaito X 6
laktoositon kevytmaito X 3
emmental
bratwurst X 2
kahvi
kananmunat
erikoisvehnäjauho
energiajuoma X 3
ranskalainen omenasiideri 0, 75l
appelsiinimehu
ananasmehu
cola 2l
siruunavissy 4l
croissant x 3
juustosämpylä x 3
lihapiirakka x 3
jälkiuunileipä
Kommentit (15)
eipä juuri. Partaukkoa on aina jääkapissa, käytän sitä lähinnä kokkaukseen. Hedelmät ei vaan tee kauppaansa...
Arvauksia perheestä?
-ap
mehuja ja limsoja ainakin menee listan mukaan, ihmettelen miksi ette juo vettä? Itsehän kysyit mielipidettä.
No on ainakin perheenäidillä turhaa aikaa kun jaksaa tuollaisia listoja kirjoitella nettiin.
Yh-äiti kahden tai kolmen varhaisteinin kanssa.
Miksi sä kirjoitit tuon listan? Sehän on aivan tavallista ruokaa täynnä. Perusraaka-aineita joista voi tehdä mitä vain aterioita. Eihän noissa ole mitään kommentoitavaa.
Miksi vain maito on laktoositonta eikä muut maitotuotteet? Tai miksi just maidossa on mainittu laktoosittomuus? Se on sitä paitsi maitojuomaa, ei maitoa.
Taidatte olla wannabe-intolerantikkoja.
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:02"]
mehuja ja limsoja ainakin menee listan mukaan, ihmettelen miksi ette juo vettä? Itsehän kysyit mielipidettä.
[/quote]Kyllä, välillä mietin itsekin, miksi emme juo vettä. Ei oikeastaan koskaan :(
mä ihmettelen noita juomia, meillä juodaan janoon vettä, ei limuja eikä mehuja
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:03"]
No on ainakin perheenäidillä turhaa aikaa kun jaksaa tuollaisia listoja kirjoitella nettiin.
[/quote]
niin varmaan on. Tämä akateeminen perheenäiti relaa parhaiten av-palstalla:)
-ap
ihan kiva lista ;) ebkä hedelmiä sais olla enemmän...mutta ;)
Olitkohan sä tänään mun kans yhtä aikaa Lidlissä?? Ostitko wc-paperiakin? :D Meinaan, kun eräällä perheellä oli aika samat eväät kärryssä. :D Äiti, isä ja pieni lapsi.
Kivoja kommentteja :) Perheessä on kaksi aikuista ja yksi 12v. Äiti harrastaa kokkausta. Ostan yleensä perusraaka-aineita, joista voi kokata mitä haluaa. Kaapeissa on aina kuiva-aineita, mausteita, vihannessäilykkeitä ja -pakasteita joita voi yhdistää ruokiin. + tietty aina on tuoretta inkivääriä, valkosipulia, yrttejä ikkunalaudalla jen.
Hyvä että toitte esille nuo juomat. Niistä karsitaan, jätetään vain viikonlopun herkuiksi!
[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 21:25"]
Olitkohan sä tänään mun kans yhtä aikaa Lidlissä?? Ostitko wc-paperiakin? :D Meinaan, kun eräällä perheellä oli aika samat eväät kärryssä. :D Äiti, isä ja pieni lapsi.
[/quote]
Lidlissä olin joo, mutta ihan yksin raskaan työpäivän jälkeen:) Ja tällä kertaa ei ollut wc-paperia. Tosin oli shortsit miehelle:)
-ap
eikö teillä syödä jugurtteja tai hedelmiä?