LAITTAKAA INFORMATIIVINEN OTSIKKO AVAUKSIINNE, KIITOS!!
Tätä viestiä olen toittanut varmaan sata kertaa.
Mikä siinä nyt on niin hemmetin vaikeaa?? Ottaa päähän avata turhaan viestejä. Eli viestin AIHE!! siihen otsikkoon!
Kommentit (5)
Mitä sinä menetät jos avaat ei kiinnostavan aiheen?? Palstailu aikaa? Aika nopeasti jo pari lausetta lukemalla selviää ettei kiinnosta ja ihan nopealla klikkauksella pääsee pois. Sinä kuitenkin jaksat vielä kommentoidakin tätä samaa ohi aiheen juttua niihin aloituksiin.
Ymmärrän pointtisi, varsinkin jos kännykällä ja hitaalla yhteydellä lukee palstaa, on turhauttavaa avata joku Apua-aihe, joka käsitteleekin muuttamista ulkomaille.
Joo, jaksan kommentoida. Ei minua häiritse muutaman "turhan" klikkauksen avaaminen, mutta kun niitä onnettomia otsikoita on sivun täydeltä. Tästä syystä olen laittanut typeriin turhaan avaamani otsikoihin viestiä. Josko kirjoittaja laittaisi seuraavalla kerralla kunnon otsikon?
Mua ei mm. kiinnosta mikään vauva-aiheinen asia. Sitten avaan esim. aloituksen, jossa vertallaan vaippoja. Miksi ihmeessä sitä VAIPPA -sanaa ei voi laittaa otsikkoon? Otsikko on tyyliin: "Mitä mieltä" tai "kokemuksia?"
Mulla on hyviä otsikoita:
Voi hyvänen aika, Mikä mättää, Ahdistaa, Auttakaa, Ei herran jumala, Mitä mieltä, Ottaa pattiin, Kumpi parempi, En enää jaksa jne ...
Availe nyt sitten näitä viestejä.