Vain yli 30-vuotiaille = Kuinka usein sinulta kysytään paperit kaupassa? Milloin viimeksi?
Yli 30-vuotiaat naiset HEY HO!
Kuinka usein teiltä kysytään papereita kaupassa kun ostatte
- olutta
- siideriä
- ym. alkoholijuomia
- tulentekovälineitä
- ilotulitteita
- tupakkatuotteita
- tupakastavieroitustuotteita
ja niin edelleen... ?
Milloin viimeksi on kysytty?
Oliko mukana vai jäikö ostokset kassalle?
Oletko saanut sittenkin puhumalla kassalle järkeä ilman henkkareita? Parhaat selitykset?
---- Itseltä kysytään harva se päivä. Ostokset on jäänyt kassalle kerran viimeisen kuukauden aikana. Ei järkipuhe tehonnut. Viimeksi kysyttiin eilen. 33-v.
Ps. Jos olet mies ja vastaat niin merkkaa se.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ei kysytä, ostan pullon tai viiniä tai yksittäisen juoman ruokaostosten mukana. Muutama viikko sitten kysyttiin ensimmäisen kerran muutamaan vuoteen, kun tutkiskelin ja keräilin lähikaupasta erilaisia juomia illanviettoon maisteltavaksi. Totta kai, sillä kertaa olin liikkeellä pelkän pankkikortin kanssa ja piti lähteä hakemaan kotoa paperit.
N42
Eikö herää yhtään protesti-mieliala kun yli nelikymppiseltä kysytään HENKILÖLLISYYSTODISTUS?
Sitä paitsi, missä TIETOSUOJA?
Kaikki myyjät näkee sun henkilöllisyystunneksen kokonaisuudessaan.
MISSÄÄN KOKO MAAILMASSA, paitsi Suomessa, ei ole tällaista.
Öh, missään varmaan kysytä niin paljon papereita kuin UK:ssa ja USA:ssa...
Nelikymppisiltäkö myös?
USA:ssa en oo käynyt, mutta Englannissa ei oo kysytty papereita silloin kun olin 25-28-vuotias. Suomessa kysytään vieläkin 35-v.
Multa tiedusteltiin papereita kun menin Jenkeissä baariin 19v. Sanoin, että olen ulkomaalainen ja mun passi jäi hotellille. Sain jatkaa dokaamista. Jenkeissähän se raja on 21v.
Kysyttiin uimahallissa olenko oikeutettu eläkeläisalennukseen, onko kortti matkassa.
Olen 54 vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Multa kysytään papereita vain silloin kun olen puolison kanssa kaupassa, myös puolisolta kysytään.
Se ilmeisesti näyttää siltä, että ostan hänelle kaljaa ja röökiä, vaikka ollaan molemmat yli 30v.
Puoliso näyttää nuorelta kyllä, mutta ei missään nimessä alle 20 vuotiaalta.Viimeksi papereita kysytty minulta yksin kun olin jotain 25v
Minulta kysyttiin papereita, kun oltiin koko perheen voimin kaupassa. Tyttäret alkaa olemaan minun pituisiani ja olen hoikka pullaposki, niin myyjä luuli että olen yksi mieheni tyttäristä. :D Mies on parrakas iso ryökäle. Ja ollaan siis samanikäisiä.
Viimeksi kysyttiin 40-vuotiaana.