Eikö miehiä ahdista pisuaarit julkisissa vessoista?
Olen nainen ja ajatuskin ahdistaa. Miten te miehet kestätte?
Kommentit (27)
Kun miehiä ei nyt vaan ahdista sillä tavalla kaikki kuin naisia.
Sillä tavalla sen kestää.
Mikä siinä ahdistaa? Vieressä oleva kaveri on tekemässä samaa kuin minäkin.
Mut sehän on kivaa, varsinkin jos tykkää peniksistä noin niinku yleensäkin.
No jos ei pisu meinaa tulla niin kaveri auttaa sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
No, se että ne toiset näkevät sun peniksen liisi nyt ahdistavan? Ja eikö ole noloa, jos toiset näkee kuinka paljon pissat tai minkä väristä pissaa?
Ei ahdista. En ole sellaista koskaan käyttänyt. Julkisissa vessoissa en ole elämäni aikana montaa kertaa käynyt.
Miehenä välttelen niitä koska ei tule jos joku seisoo vieressä. Vasta jos enemmän kännissä baarissa niin ei haittaa jos joku seisoo vieressä. Selvinpäin menen kyllä koppiin pissalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se että ne toiset näkevät sun peniksen liisi nyt ahdistavan? Ja eikö ole noloa, jos toiset näkee kuinka paljon pissat tai minkä väristä pissaa?
No huhhuijaa! Oletpa kovin rajoittunut.
Ahdistaisi enemmän jos on kupla ottassa ja pisulaaria ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liisi =luulisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä vieressä olevalla kaverilla on myös penis. Hän on nähnyt peniksen ennenkin. Hän on varmasti nähnyt useita peniksiä ennenkin. Ei minun penikseni sen kummempi ole.
Vain, jos nainen kusee vieressä. Ehkä ei silloinkaan.
Ei ne pisuuarit ahdista. Enemmän ahdistaa ne vieruskaverit siinä pisuaarilla. Päänsisäinen juttu tämä. Tiedän etteivät katso, mutta tuntuu siltä ja kusi ei vaan irtoo. (Kusiahdistus)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä vieressä olevalla kaverilla on myös penis. Hän on nähnyt peniksen ennenkin. Hän on varmasti nähnyt useita peniksiä ennenkin. Ei minun penikseni sen kummempi ole.
No tällä periaatteellahan naisetkin varmaan haluaisivat käydä kopittomissa vessoista, koska viereiselläkin on pillu...
Olen nähnyt miehiä ja peniksiä ennenkin. Ei ole mikään shokeeraava juttu "APUA APUA PENIKSIÄ PISUAARILLA!"
Ei siinä mitään naapuri näe. Siinä on levy/ seinämä välissä. Itse pussin istualtani koska se säästää eturauhasta. Siksi en pisuaareja käytä
Siinä samalla pystyy kisaamaan naapurin kanssa pituudesta.