Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko hankkia lapsen kolmekymppisen, muuten täysin normaalin, mutta elämäntapatyöttömän miehen kanssa?

Vierailija
17.08.2020 |

Mies ei tosiaan makaisi sohvalla, vaan nauttisi ulkona liikkumisesta ja kesäisin hankkisi lisätuloja tukien päälle keräämällä marjoja, ja muuten ihan vaikka pulloja keräämällä...Tai mitä vain missä olisi oma vapaus tehdä asioita. Hän ei halua olla kenenkään kapitalistin pääomaa tuottava orja.
Ulkoisesti häntä ei erota "tavallisesta" kansalaisesta

Olisiko tällainen mies sopiva isäksi tuleville lapsillesi?

Kommentit (152)

Vierailija
1/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ilman sen suurempia perusteluita.

Vierailija
2/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisikö mies hoitamaan kotia ja lasta, jos menisin palkkatyöhön? Paljonko mies haalii rahaa ja paljonko kuluttaa kuukaudessa?

harkitsen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jokaisen pitää kantaa kortensa kekoon. Mieti jos kaikki toimisivat samalla tavalla kuin esimerkkimies.

Ja en nyt puhu sairaista ihmisistä, silloin on ihan ymmärrettävä ettei voi tehdä töitä.

Vierailija
4/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäisikö mies hoitamaan kotia ja lasta, jos menisin palkkatyöhön? Paljonko mies haalii rahaa ja paljonko kuluttaa kuukaudessa?

harkitsen

Jäisi kyllä

AP

Vierailija
5/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oxymoron. Elämäntapatyötön mutta normaali?

Vierailija
6/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten hoito on orjuuttavaa 24/7 työtä, mutta ehkä ap osallistuisi siihen fiiliksen mukaan joskus keväisin, lasten kulut maksaisi äiti, paitsi syksyihin ap voisi ehkä hankkia kivanväriset sormikkaat, jos sellaiset kaupanhyllyltä havaitsisi.

Vierailija
7/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yllättänyt. Mikäs mies se semmoinen on, jonka siivellä ei pääse elämään.

8/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin.

Pääsisin paljon helpommalla, kuin naiset tavallisesti.

Lomille lähtisin yhdessä kavereiden kanssa ja mies jäisi kotiin hoitamaan lapset. Voisin tehdä pitkiä työpäiviä, mies hakisi ja veisi lapset tarhaan. Ruuat olisi aina tehty, pyykit pesty, asunto siivottu. Voisin välillä iltaisin tehdä jotain lasten kanssa, jos mulla olisi aikaa. Muuten mies hoitaisi kaiken.

Mulle toi sopisi hyvin.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
9/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harkitsen

Mies kuluttaa melko vähän, hänen oma taloutensa on vahvasti ylijäämäinen kaikenlaisen puuhastelun tuottamien lisätulojen ja taloudellisesti järkevän elämäntyylin takia.

Hänellä on nytkin kolmekymppisenä oma auto jonka hän ostin tänä vuonna, ja lisäksi 40 000euroa säästöjä, sekä 30 000e sijoituksia.

AP

Vierailija
10/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarjottiin vaihtoehtoa, jossa nainen elättää yhteiset lapset ja varmaan miehenkin. Oletko huomannut, että Suomessa normaalit naiset elättää itsensä, tää elämäntapatyöttömyys on julkisuudessa aina ollut jonkun miehen ominaisuus.

Vierailija
11/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mitenkään sopiva puolisokseni tai lasteni isäksi. Meillä olisi liian erilaiset maailmankatsomukset ja arvot.

Vierailija
12/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarjottiin vaihtoehtoa, jossa nainen elättää yhteiset lapset ja varmaan miehenkin. Oletko huomannut, että Suomessa normaalit naiset elättää itsensä, tää elämäntapatyöttömyys on julkisuudessa aina ollut jonkun miehen ominaisuus.

Mies ei odota naisen elättävän häntä.

AP

Vierailija
13/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua tehdä töitä kapitalistille mutta elää kuitenkin kapitalistin maksamilla verorahoilla? Ei jatkoon.

Vierailija
14/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sytyttäisi. Olen itse tosi uraorientoitunut ja minusta on tärkeää että myös miehelläni on kunnianhimoa ja ajatus siitä, että menee ammatillisesti elämässä eteenpäin. Tykkään siitä että mieheni on ns ”samassa maailmassa”.

En itse tykkää marjojen poimimisesta ja eräjormailusta, joten tällaisia asioita fanittava mies ei ole makuuni.

Vierailija
15/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sytyttäisi. Olen itse tosi uraorientoitunut ja minusta on tärkeää että myös miehelläni on kunnianhimoa ja ajatus siitä, että menee ammatillisesti elämässä eteenpäin. Tykkään siitä että mieheni on ns ”samassa maailmassa”.

En itse tykkää marjojen poimimisesta ja eräjormailusta, joten tällaisia asioita fanittava mies ei ole makuuni.

Entä jos mies olisi perintömiljonääri?

16/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.

Teen pienipalkkaista työtä aivoleikkauksen, syövän ja useiden aivoinfarktien jälkeen. 

Mielelläni maksaisin myös sinun asumisesi, ruokasi ja vaatteesi.

Vierailija
17/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan että lapset syntyy mahdollisimman hyvään taloudelliseen tilanteeseen. Olen itse köyhästä perheestä ja se oli kurjaa.

Vierailija
18/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen - Suomi - Nainen sanakirja kertoo että kun nainen sanoo toivovansa miehen olevan "uraorientoitunut" ja "eteenpäin" pyrkivä, tarkoittaa se suomeksi että nainen toivoo miehen tekevän paljon rahaa, tai että hänellä on potentiaalia pian tehdä paljon rahaa.

Jos mies on alansa huippu jossakin asiassa joka ei tuotakaan paljon, tai ei yhtään rahaa, ei tämä huippumies kelpaakaan naiselle.

Sitten taas jos mies on saanut perinnöksi 10 miljoonaa, mutta on koko elämänsä vain nauttinut työtä tekemättä, niin kummasti tämä vaatimus "hyvästä urasta" ja "eteenpäin pyrkimisestä" unohtuu.

Eli raha on ainoa asia joka naiselle merkkaa tässäkin asiassa.

Vierailija
19/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa   haluaisi    elää pullojenkerääjän kanssa.  Liian vähän rahaa että olis kiva asunto ,  hyvät  koulut ja normielämä. Lapset elättäminen on kalliimpaa kuin kuvittelet. Olen työssä jossa tykkään olla.  Enkä aio elättää tollasia.

Vierailija
20/152 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen - Suomi - Nainen sanakirja kertoo että kun nainen sanoo toivovansa miehen olevan "uraorientoitunut" ja "eteenpäin" pyrkivä, tarkoittaa se suomeksi että nainen toivoo miehen tekevän paljon rahaa, tai että hänellä on potentiaalia pian tehdä paljon rahaa.

Jos mies on alansa huippu jossakin asiassa joka ei tuotakaan paljon, tai ei yhtään rahaa, ei tämä huippumies kelpaakaan naiselle.

Sitten taas jos mies on saanut perinnöksi 10 miljoonaa, mutta on koko elämänsä vain nauttinut työtä tekemättä, niin kummasti tämä vaatimus "hyvästä urasta" ja "eteenpäin pyrkimisestä" unohtuu.

Eli raha on ainoa asia joka naiselle merkkaa tässäkin asiassa.

Se ettei kykene työelämään on yleensä merkki mielenterveysongelmista. Miljoonaperijällä on järkevä syy siihen miksi ei mene töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän