Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V****taako maalaisia kun ette pääse nauttimaan Taiteiden yöstä?

Vierailija
22.08.2013 |

Itseäni ainakin ottaisi päästä ja lujaa, kaupungissa tapahtuu niin paljon kivoja juttuja! Mutta,asuinpaikkakin on valinta :)

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun maalla ja aina kun kaupungissa tapahtuu jotain kivaa, otetaan hotellihuone. Se vasta hyvä valinta onkin. =)

Vierailija
2/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti sä päivystät ennemmin av:llä kuin stadin yössä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi seurata asioita vähän laajemmaltakin. ;) Eikö sua v**uta, kun olet niin tietämätön? Voi kultapieni, olen kasvanut maalla ja meillä oli AINA Taiteiden yö!

Vierailija
4/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, siis taidetta on katsella kunheinä kasvaa ja lehmät paskantaa, siis korjaus: nykytaidetta!

Vierailija
5/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä käynyt taiteiden yössä silloinkaan, kun asuin pk-seudulla. Eli ei vituta.

Tosin en mä vieläkään asu maalla, itse asiassa tiheämmin asutulla alueella kuin missä asuin Helsingissä ja Espoossa. Jos ap ei ole koskaan käynyt täällä muualla Suomessa, täällä on aika paljon muutakin kuin maaseutua.

Vierailija
6/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinpaikka tosiaan on vapaasti valittavissa. Voisiko tästä päätellä, että ne jotka asuvat syrjemmässä, eivät mahdollisesti ole niin kiinnostuneita riekkumaan jatkuvasti kaupungissa? Harmittaakohan sellaista ihmistä jos sille lällättelee, että on menossa jonnekkin minne sitä ei todennäköisesti kiinnosta mennä?

Vierailija
7/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni vituttaa tuo pissismeininki ulkona, olenkin viettänyt Taiteiden yöni kotona elokuvia katsellen ja ruokaa tehden. 

Vierailija
8/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta hiukkaakaan. Meillä nääs täällä maalla, tai siis lähimmässä kaupungissa, on myös Taiteiden yö tulossa. Ja veikkaan että on luvassa taiteellisempaa menoa kuin teillä siellä Helsingissä.

Vierailija
9/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttimaan??? siitä kun ympäri kaupunkia on mitä sairaimmalla mielikuvituksella kyhättyjä esityksiä yms joita taiteeksi kutsutaan

Matkaa ei ole kuin 10km mutta ei voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
10/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vituta..=)

Mutta miksi sinua kiinnostaa vituttaako meitä?

Vierailija
11/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon taiteellisempaanon aika vaikea uskoa, koko pk-seutu on koko illan ja pitkälle yöhön täynnä toinen toistaan mielenkiintoisempia performansseja ja sanoisin että kaikkea laidasta laitaan. Mutta isoon kaupunkiin mahtuu, kivaa! Ai niin, on nyt lisättävä että siis isoon SUOMEN mittakaavassa :)

Vierailija
12/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt taiteiden yössä, ja olen asunut PK-seudulla 25 vuotta. Enkä aio mennäkään. En mene myöskään vappuna Mantalle enkä Ullanlinnanmäelle. Niissä olen kaksi kertaa käynyt 90-luvun alussa. Katsos kun EI KIINNOSTA.

Vierailija
13/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 22:31"]

Joo-o, siis taidetta on katsella kunheinä kasvaa ja lehmät paskantaa, siis korjaus: nykytaidetta!

[/quote]

Kovin suppea käsitys asioista sinulla.

Meidän Taiteiden yössä oli (on) aina taidenäyttelyitä, musiikkia, lapsille monenlaista ohjelmaa, nuorille disco ja joku bändi ym. ym. Eikä kuule ole kuin 3000 asukkaan kylä kyseessä! Suosittelen matkustamista kotimaassa. Se avartaa. Tai lue lehtiä, niitä on hyvin netissäkin saatavilla. :)

Vierailija
14/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä yksi jota vituttaa, jos edes jotenkin olisi mahdollista lähteä täältä tuppukylästä vaeltelemaan Helsingin kaduilleja nauttimaan kaikenlaisesta oudosta ja tuntemattomasta, lähtisin. Mutta täällä olen maalaisidyllissä vankina, ihanassa omakotitalossa keskellä metsää...Loppu on ironiaa,ollaan täällä miehen tahdosta jatyön perässä, muuttaisin pois nanosekunnissa jos voisin.

Vierailija
15/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta kun ei pääse känniörvellystä katsomaan. Kerran olin vähällä joutua silloin sinne, mutta onneksi kerkesin karkuun. 

Vierailija
16/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko tosissasi kysyt tuollaista? V.......ko sinua, kun muita ei v....ta? Minua sinuna v.....as!

Vierailija
17/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta onko nyt taiteiden yö? Ihmettelinkin, että miks helvetissä joka paikkaa koristaa 6-10 hengen teiniryhmä popittaen kovaa musiikkia, Espoossa! Siis keskellä kävelytietä tällaisia porukoita.

Vierailija
18/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistaako ne siellä, että jos on maalta niin ei pääse sinne? Vai mikä oli jutun pointti. Oletko kuullut, että on autot ja junat olemassa nykyään?

Vierailija
19/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa, siis vituttaa :)

Vierailija
20/53 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisena on kyllä tunnustettava, että ottaa päähän, että ei pääse näkemään ja etenkin kokemaan sitä, miten väki vaeltaa humalassa paikasta toiseen, kusee ja paskoo porttikäytäviin, koristelee virtsalla näyteikkunoita ja hakkaa toisiaan.