V****taako maalaisia kun ette pääse nauttimaan Taiteiden yöstä?
Itseäni ainakin ottaisi päästä ja lujaa, kaupungissa tapahtuu niin paljon kivoja juttuja! Mutta,asuinpaikkakin on valinta :)
Kommentit (53)
Pakko todeta, että vaikka ap kirjoittaa netissä sujuvasti niin häneltä on tainnut mennä ohi kaikki muut nykyajan keksinnöt kuten: junat, bussit, autot ja lentokoneet joilla pääsee paikasta a paikkaan b varsin vaivattomasti. Myöskin nykyään on niin sanottuja hotelleja, joihin voi sitten aamun pikkutunteina mennä vähän nukkumaan :D
No ei vituta.
Minä kun olen siivonnut niin laitan rantasaunan lämpiämään ja menen saunan terassille siiderille.
Myöhemmällä grillataan ja istutaan järven rannalla..
Tämmöisestä taiteesta minä pidän :))
Hyvää viikonloppua kaikille, olitpa maalta tai kaupungista.
Ei todellakaan vituta, ei sitten pätkääkään. Päinvastoin, en menisi mokomaan tekotaiteelliseen paskanjauhantaan mukaan, vaikka maksettaisiin.
Asun kantakaupungissa enkä ole osallistunut taiteiden yöhön vuosiin. En oikeastaan tiedä miksen, taide sinänsä kiinnostaa. Ehkäpä siksi, että väkijoukot eivät, ja kaikkialla on silloin hirveät ryysät ja jonot.
Mua vitutti asua Taka-Töölössä, kun yritin nukkua ja jotkut juoppojengit vaelsi läpi yön ikkunan alla. Silloinkin mua vitutti, kun olin ollut töissä iltavuorossa ja en mahtunut bussiin Malmilla, koska se oli täynnä jotain kulttuuritätejä, jotka matkasi takaisin koteihinsa kultturiretkeltään. Nyt ei enää vituta, kun en asu Helsingissä. Aiemmin vaan harmitti, kun ei ollut tajunnut mennä mukaan tai ei ollut jaksanut lähteä ulos. Nyt voi rauhassa kääntää kylkeä sängyllä ja todeta, että huomenna on lehdessä parhaat palat.
Vaasassakin on Taiteiden Yö, joten kyllä landellakin osataan. :)
mikä urpo tämä ap oikein on??
Eix se tiedä et noita taiteiden öitä on joka paikkakunnalla.....
buahhaahhhaaaa mikä dorka.
Juoppojen yö ei kyllä kiinnosta ketään.
Minä asun Helsingissä ja käyn töissä maalla. Täällä kaikki työkaverit olivat paikallisessa Taiteiden yössä, ja kuulosti että heillä oli oikein kivaa. Itse en viitsinyt Helsingin Taiteiden yössä käydä, siellä on sellainen ryysis.
Kyllä harmittaa. Olen 40 ensimmäistä vuottani asunut 5 min kävelymatkan päässä Stockalta. Nyt asun 250 km:n päässä. Ensi vuonna varmaan onnistuu taas paikan päällä oleskelu. Nyt pääsin kuitenkin nauttimaan ravintolapäivästä Stadissa, kun oltiin lasten kanssa käymässä mummolassa.
Olen aina pitänyt itseäni varsin onnekkaan kun en ole vahingossakaan törmännyt Taiteiden yöhön. Uutisten mukaan juhliminen sujui kuitenkin rauhallisesti, ja poliisilla oli jopa normaalia vähemmän työtä. Taidan sittenkin piipahtaa jossain vaiheessa, ehkä ensi vuonna.
Onhan niitä Taiteiden öitä muissakin kaupungeissa. Jopa suhteellisen pienissä sellaisissa. Ja ainakin 10v. sitten maalta vietiin bussilla Helsingin taiteiden yöhön porukkaa. Joku nuorisojärjestö taisi olla järkkäämässä.