Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia
Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.
Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.
Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?
Kommentit (638)
Juu kulttuurierot ja LAPSI saman tien kuulostaa toimivalta yhdistelmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas 46 -vuotiaana naisena olen herännyt huomaamaan, että lapsethan on melkein kaikki täysi-ikäisiä ja kohta on tällä mammalla paljon aikaa ihan itselle!❤️
Mietipä, jos olisit vaikka filippiiniläinen, niin sinulla olisi hyvä ja rakastava suomalainen mies rinnalla ja saisitte nauttia yhdessä elämästä. Nyt kun olet suomalainen, niin puhiset miesvihaa tällä palstalla ja aivan yksin.
Höpsis. Mulla on hyvä suomalainen mies ja sellaisen filippiiniläiselle naiselle myös soisin. Valitettavasti he harvemmin niitä hyviä saa, vaan juuri ne miehet, jotka ei Suomessa kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sinun kannattaisi katsella jotain 32-35-vuotiaita naisia. Heillä on usein lähitulevaisuudessa samanlaiset haaveet
Jos ap ei ole ihan erityisen hyvänäköinen ikäisekseen, tasokas ja varakas niin eivät nämä ensisijaisesti ap:sta ole kiinnostuneet.
Minä välttäisin muutenkin suomalaisia, loppuun höylättyjä ja yleensä jonkinlaisen päävian omaavia naisia. Esim. aasialaiset naiset ovat kauniita, haluavat mielellään vanhemman miehen ja ovat perhekeskeisiä.
Toisaalta perhekeskeisyyteen kuuluu se perinteinen ajatus, että miehellä on fyffeä elättää, myös sitä aasiattaren sukua, jos tarve niin vaatii. Tyhjätaskua ei kauan katsella, vaan vaihdetaan nopeasti pätevämpään elättäjään. Mutta mikäs siinä, jos AP:lla on rahaa, tämä on ihan validi ratkaisu.
Miten kuvittelemasi tyhjätaskut mitään naisia kykenisi mistään hakemaan? Et ole tainnut paljoa matkustella?
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän sinä vielä ennätät. Älä ole liian tyrkky. Olin itse 36 -vuotiaana nettitreffivaiheessa ja sain todella monta ehdotusta, joissa maalailtiin vauvahaaveita vielä ihan tuntemattomana. Minut se pelotti pois.
Höpöhöpö.
Ap on jo lähes 70v kun lapsi teini. Miestenkin siittiöt huononee iän mukana.
Toivottavasti kukaan ei ala näiden vanhusten kanssa enää duunaamaan mitään lapsia.
Länsimaissa on kuluneen 40 vuoden aikana keskimääräinen siittiöpitoisuus laskenut jopa kuusikymmentä prosenttia – kuin lehmän häntä.
https://apteekkisuomen.com/miehen-hedelmallisyys-siemennesteen-laatuun-…
Yli 35-vuotiailla miehillä alkoi näkyä vaikeuksia saada lapsia. Jos miehen ikä oli puolestaan yli 40-vuotta, olivat miehestä johtuvat hedelmöitysongelmat jo merkittäviä.
https://www.vau.fi/raskauden-yrittaminen/miehen-hedelmallisyys/viimeine…
Ap myöhästä jo.
.
Naisen alkaa olla mahdotonta tulla raskaaksi enää 50 ikävuoden jälkeen ja 32–35-vuotiaana se on jo joissain tapauksissa hyvin vaikeaa. Mitä iäkkäämpi nainen on, sitä suurempi on esimerkiksi lapsen kehitysvamman ja erilaisten komplikaatioiden riski.
Miehellä ei yleensä tällaista pelkoa ole ja isäksi on mahdollista tulla myöhemmälläkin iällä, mutta toisin kuin yleensä luullaan, myös miehen hedelmällisyys alkaa heiketä 40 ikävuoden jälkeen.
Tätäkin ketjua lukiessa sitä kiittää itseään, että on lapset tehtynä. Olen 44-vuotias ja neljän vuoden kuluttua nuorinkin lapsi täysi-ikäinen.
Deittailemaan vain ja avoimesti kertoa vauvahaaveista (ei tietysti heti ekoilla treffeillä tms.) Minulla on 10 vuotta itseäni vanhempi mies. Saimme lapset, kun olin 37-40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas 46 -vuotiaana naisena olen herännyt huomaamaan, että lapsethan on melkein kaikki täysi-ikäisiä ja kohta on tällä mammalla paljon aikaa ihan itselle!❤️
Minulla oli 43-vuotiaana täysi-ikäinen lapsi enkä olisi voinut kuvitellakaan sen jälkeen enää olevani miehen kanssa, jolla on vielä alaikäisiä lapsia saati lapsihaaveita.
Ja mitä se tähän liittyy?
Nettideittimaailmassa olen törmännyt useisiin 45+ miehiin, jotka ovat heränneet siihen että haluavat perheen. Jotkut siinä onnistuukin, koska vielä säälittävämpiä ovat 50+ miehet, joilla on alle kouluikäinen lapsi exän kanssa. Ja sitten ihmettelevät, että miksi eivät kelpaa ikäisilleen naisille. Näillä naisilla kun on itsellään aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap pohjattoman typerä ja lapsellinen.
Oletko koskaan hoitanut yhtään lasta yksinäsi edes tuntia? Saati vaikka kokonaista iltaa? Vaihdellut vaippoja, siivonnut pukluja?
Tuskin olet. Joten sinulla ei ole ETÄISINTÄKÄÄN käsitystä siitä, mitä kuvittelet haluavasi.
Jos ei tuossa iässä edes ole vakiintuneessa parisuhteessa, on ilman muuta selvää että on aivan liian itsekäs, itsekeskeinen ja kyvytön vanhemmaksi.
Ymmärrätkö, että jos saat lapsen ja oikeasti yrität olla sille hyvä isä, sinulla ei ole omaa elämää 18 vuoteen? Ensin on tosiaan vaipanvahtoa ja oksennusta, sitten on uhmaikä, sitten mennään kouluun ja alkaa kuljetuspalvelu Isin pyörittäminen kun tulee harrastuksia. Sitten tuleekin teini-ikä, mikä on yhtä riemua.
Se on kuule ihannormaalia elämää meille jotka ei vaan tuijota omaa napaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan hoitanut yhtään lasta yksinäsi edes tuntia? Saati vaikka kokonaista iltaa? Vaihdellut vaippoja, siivonnut pukluja?
Tuskin olet. Joten sinulla ei ole ETÄISINTÄKÄÄN käsitystä siitä, mitä kuvittelet haluavasi.
Jos ei tuossa iässä edes ole vakiintuneessa parisuhteessa, on ilman muuta selvää että on aivan liian itsekäs, itsekeskeinen ja kyvytön vanhemmaksi.
Ymmärrätkö, että jos saat lapsen ja oikeasti yrität olla sille hyvä isä, sinulla ei ole omaa elämää 18 vuoteen? Ensin on tosiaan vaipanvahtoa ja oksennusta, sitten on uhmaikä, sitten mennään kouluun ja alkaa kuljetuspalvelu Isin pyörittäminen kun tulee harrastuksia. Sitten tuleekin teini-ikä, mikä on yhtä riemua.
Järkyttävää miesvihaa! mistä tuo oikein kumpuaa?
Sanoisitko saman 37v naiselle joka haaveilee lapsesta, ja on sinkku?
Kun viimeksi tarkistin ap ei ole 37 vaan 46. Ja kyllä, sanoisin saman 46-vuotiaalle naiselle jolla ei ole vielä edes miestä.
Niin, mutta naisella lapsenhankkimisikän raja tulee paljon nopeammin vastaan kuin miehellä.
Mies voi tulla isäksi helposti 70veenäkin, lähinnä lapsentekoikäisen kumppanin rajallisuus rajoittaa.
Nainen taas harvoin tulee raskaaksi yli 40-vuotiaana.
SIksi 46v mies ja 46v nainen eivät ole tasavertaisessa asemassa tässä asiassa, ja siksi laitoin naisen iäksi 37v, koska sen ikäinen nainen alkaa olla siinä rajoilla jo
Täällä viljellään kaikkia epämääräisiä luuloja tyyliin "Sinulla, tai naisella ei ole mahdollisuuksia lisääntyä." tai "Lapsista tulee sairaita ja vammaisia." Mistähän kaikki tämä viha (?) tai epäluuloisuus kumpuaa. Faktoja nuo eivät ole. On totta, että hedelmällisyys laskee, mutta osa naisista voi saada lapsia vielä jopa päälle 40-vuotiaana. Mies sitäkin myöhemmin ihan hyvin. Jos ei kokeile, ei voi edes tietää.
Minulla on paljon ystäviä, joilla on lapsia hankittu 40-50-vuotiaana. Itsekin kuulun tähän joukkoon. Ihan hyvin menee. Raskaaksi tulin heti kun alettiin yrittää. Lapset terveitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää miesvihaa! mistä tuo oikein kumpuaa?
Sanoisitko saman 37v naiselle joka haaveilee lapsesta, ja on sinkku?
Kun viimeksi tarkistin ap ei ole 37 vaan 46. Ja kyllä, sanoisin saman 46-vuotiaalle naiselle jolla ei ole vielä edes miestä.
Niin, mutta naisella lapsenhankkimisikän raja tulee paljon nopeammin vastaan kuin miehellä.
Mies voi tulla isäksi helposti 70veenäkin, lähinnä lapsentekoikäisen kumppanin rajallisuus rajoittaa.
Nainen taas harvoin tulee raskaaksi yli 40-vuotiaana.SIksi 46v mies ja 46v nainen eivät ole tasavertaisessa asemassa tässä asiassa, ja siksi laitoin naisen iäksi 37v, koska sen ikäinen nainen alkaa olla siinä rajoilla jo
37v naisen on paljon helpompi löytää lisääntymisikäinen mies kuin 46v miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti sinun kannattaisi katsella jotain 32-35-vuotiaita naisia. Heillä on usein lähitulevaisuudessa samanlaiset haaveet
Jos ap ei ole ihan erityisen hyvänäköinen ikäisekseen, tasokas ja varakas niin eivät nämä ensisijaisesti ap:sta ole kiinnostuneet.
Minä välttäisin muutenkin suomalaisia, loppuun höylättyjä ja yleensä jonkinlaisen päävian omaavia naisia. Esim. aasialaiset naiset ovat kauniita, haluavat mielellään vanhemman miehen ja ovat perhekeskeisiä.
Toisaalta perhekeskeisyyteen kuuluu se perinteinen ajatus, että miehellä on fyffeä elättää, myös sitä aasiattaren sukua, jos tarve niin vaatii. Tyhjätaskua ei kauan katsella, vaan vaihdetaan nopeasti pätevämpään elättäjään. Mutta mikäs siinä, jos AP:lla on rahaa, tämä on ihan validi ratkaisu.
Miten kuvittelemasi tyhjätaskut mitään naisia kykenisi mistään hakemaan? Et ole tainnut paljoa matkustella?
Kuka tahansa voi ostaa liput netistä ja painella Aasiaan. Ei tarvii olla rikas
Vierailija kirjoitti:
Ap myöhästä jo.
.
Naisen alkaa olla mahdotonta tulla raskaaksi enää 50 ikävuoden jälkeen ja 32–35-vuotiaana se on jo joissain tapauksissa hyvin vaikeaa. Mitä iäkkäämpi nainen on, sitä suurempi on esimerkiksi lapsen kehitysvamman ja erilaisten komplikaatioiden riski.
Miehellä ei yleensä tällaista pelkoa ole ja isäksi on mahdollista tulla myöhemmälläkin iällä, mutta toisin kuin yleensä luullaan, myös miehen hedelmällisyys alkaa heiketä 40 ikävuoden jälkeen.
Eli nainen on käytännössä steriilin 40-vuotiaana, samaan aikaan kuin miehen hedelmällisyys alkaa heiketä.
Miehellä tämä heikentyminen alkaa vasta tuossa iässä, mutta millä tahdilla? 1% menetys täydestä tehosta vuodessa? 2% 5%
Kyllä miehen testosteroninkin tuotanto alkaa heiketä 35v iässä, mutta noin 1% vuositahtia.
Aika monta vuotta tuossa joka tapauksessa menee ennen kuin hedelmällisyys on menetetty
Varmaan hyvälähteä tuollaisists 50 vuotiaan valuvikaisista siittiöistä rekemään enää lasta. Siittiöiden laatu kun huononee jo pian 30v jälkeen. 50v laatu on jo varmasti surke.
Itse 40+ ja kotona teini-ikäiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä selität? Juurihan minä kirjoitin edellä, että jos tuontivaimon haluaa niin se vaatii massia. Emme tiedä AP:n rahatilannetta, mutta jos häneltä rahaa löytyy niin go gor it. Tyhjätaskujen ei tosiaan kannata vaivautua.
Jos 46v Ikisinkku mies alkaa seurustelemaan naisen kanssa on lapsi kainalossa seuraavan 3v aikana. Miehille ongelma on juuri se että ei saa pildeä ja siksi on lapseton. Mutta luonto hoitaa kunhan tulee mahdollisuus. Naisilla tämä on enemmänkin valinta / päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi ostaa liput netistä ja painella Aasiaan. Ei tarvii olla rikas
Se aasiatar ei kainalossa kauaa viihdy jos huomaa, että ukolla loppui rahat niiden lentolippujen ostamiseen.