Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia

Vierailija
16.08.2020 |

Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.

Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.

Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?

Kommentit (638)

Vierailija
21/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä että nyt ei ole enää yhtään varaa odottaa, deittiprofiiliin tieto että perheen perustaminen asap on suunnitelmissa.

Vierailija
22/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo ap.

Sauli Niinistö painoi menemään 69-veenä, mutta 23 vuotta nuoremman aapeen "Juna meni jo" ?

Aa, en tiennytkään että ap ja Sauli Niinistö on vertailukelpoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian myöhäistä. Olisit miettinyt tuota 6-7 vuotta sitten.

Vierailija
24/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää siis etsiä vastaavaa nelikymppistä naista, jolla biologinen kello tikittää.

Vierailija
25/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, naiset ei ole mitään vauvahautomoita joiden elämäntehtävä on täyttää sun keski-iän kriisin vauvahaaveet.

Vierailija
26/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo ap.

Sauli Niinistö painoi menemään 69-veenä, mutta 23 vuotta nuoremman aapeen "Juna meni jo" ?

Vertaatko tosiaan presidenttiä taviksiin?? Vähän erilaiset markkinat näillä.

Vierailija
27/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 45-vuotiaista miehistä ensimmäisen kerran isäksi tulee n. 1%. On se siis mahdollista, mutta mahdollisuus on marginaalinen. Kannattaa olla jotain sellaista, jota nuoremmat miehet eivät ole. 

Olet selvästi ymmärtänyt jotain todella väärin, mutta ihmekös tuo kun olet nainen.

Viitannet prosenttilukuun. Se on ihan tutkittu juttu. Tutkimus koski 1950-1970 välisenä aikana syntyneitä suomalaisia miehiä. Toki on mahdollista että muutamassa vuodessa prosentti on muuttunut vähän, mutta tuskin kovin paljon. Ensimmäisen lapsensa sai tuosta joukosta 45-vuotiaana n. 1 %. Toisen lapsensa sai n. 2% ja kolmannen reilu 3%. Etsivä löytää. 

Vierailija
28/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiessäsi potentiaalista lasten äitiä kannattaa miettiä montako lasta haluat. Jos 10 tai enemmän, niin suhteutat ikähaarukkasi kumppanin valinnassa lapsitoiveittesi mukaan.

Vierailija
29/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas 46 -vuotiaana naisena olen herännyt huomaamaan, että lapsethan on melkein kaikki täysi-ikäisiä ja kohta on tällä mammalla paljon aikaa ihan itselle!❤️

Vierailija
30/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinun kannattaisi katsella jotain 32-35-vuotiaita naisia. Heillä on usein lähitulevaisuudessa samanlaiset haaveet

Jos ap ei ole ihan erityisen hyvänäköinen ikäisekseen, tasokas ja varakas niin eivät nämä ensisijaisesti ap:sta ole kiinnostuneet.

Minä välttäisin muutenkin suomalaisia, loppuun höylättyjä ja yleensä jonkinlaisen päävian omaavia naisia. Esim. aasialaiset naiset ovat kauniita, haluavat mielellään vanhemman miehen ja ovat perhekeskeisiä.

Toisaalta perhekeskeisyyteen kuuluu se perinteinen ajatus, että miehellä on fyffeä elättää, myös sitä aasiattaren sukua, jos tarve niin vaatii. Tyhjätaskua ei kauan katsella, vaan vaihdetaan nopeasti pätevämpään elättäjään. Mutta mikäs siinä, jos AP:lla on rahaa, tämä on ihan validi ratkaisu.

Vierailija
31/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juna meni jo ap.

Sauli Niinistö oli tavallinen suomalainen mies, joka perusti ensimmäisen perheen tuon ikäisenä? Juu ei ollut. Uusperheen voi ap:n iässä vielä saadakin, mutta jos ei tuohon mennessä ole ensimmäistäkään niin todennäköisyys onnistumiselle on promilleissa, ei prosenteissa.

Vierailija
32/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihen että monet 35-40-vuotiaatkin ovat jo toisella kierroksella. Eli mahdollisuudet on huonommat jos etsit ihan lapsetonta naista.

Vierailija
33/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän minunkin..

mies52v

Vierailija
34/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas 46 -vuotiaana naisena olen herännyt huomaamaan, että lapsethan on melkein kaikki täysi-ikäisiä ja kohta on tällä mammalla paljon aikaa ihan itselle!❤️

Minulla oli 43-vuotiaana täysi-ikäinen lapsi enkä olisi voinut kuvitellakaan sen jälkeen enää olevani miehen kanssa, jolla on vielä alaikäisiä lapsia saati lapsihaaveita.

Vierailija
35/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti sinun kannattaisi katsella jotain 32-35-vuotiaita naisia. Heillä on usein lähitulevaisuudessa samanlaiset haaveet

Jos ap ei ole ihan erityisen hyvänäköinen ikäisekseen, tasokas ja varakas niin eivät nämä ensisijaisesti ap:sta ole kiinnostuneet.

Minä välttäisin muutenkin suomalaisia, loppuun höylättyjä ja yleensä jonkinlaisen päävian omaavia naisia. Esim. aasialaiset naiset ovat kauniita, haluavat mielellään vanhemman miehen ja ovat perhekeskeisiä.

Tämä on sikäli oikeaa osuva ehdotus, että nuorempaa naista ap tuskin löytää omilla ansioillaan. Köyhä nainen jolle pääsylippu Suomeen on parannus entiseen huolisi ap:n järkiliittoon.

Vierailija
36/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä Toni Nieminen tekisi sinun housuissasi- tai siis paremminkin ilman housuja.

Vierailija
37/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vain keski-iän kriisi.

Tiedosta, että mahdollisuutesi perustaa lapsiperhe ovat 99% todennäköisyydellä menneet. Olet liian vanha parhaassa lisääntymisiässä oleville naisille. Lisäksi siihen naiseen olisi kait hyvä tutustuakin ja jopa vakiintua ennen kuin aletaan lastenteko on. 

Myös miehellä ON parasta ennen-päivämäärä lastentekoa ajatellen. Ja se päivämäärä on ennen 46. ikävuotta. Paras mahdollisuutesi on löytää nainen jolla on lapsia ja isäpuoli tervetullut. 

Ole iloinen siitä että sait elää koko nuoremman aikuisikäsi ilman lapsia, kuten itse halusit ja hyväksy että ihan kaikkea ei voi saada jos esim. muuttaa täysin mieltä 46-vuotiaana.

Vierailija
38/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän sä ap naisen löydä. Jos iällä ei oo merkitystä, otat yli 40-vuotiaan.

Vierailija
39/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on vain keski-iän kriisi.

Tiedosta, että mahdollisuutesi perustaa lapsiperhe ovat 99% todennäköisyydellä menneet. Olet liian vanha parhaassa lisääntymisiässä oleville naisille. Lisäksi siihen naiseen olisi kait hyvä tutustuakin ja jopa vakiintua ennen kuin aletaan lastenteko on. 

Myös miehellä ON parasta ennen-päivämäärä lastentekoa ajatellen. Ja se päivämäärä on ennen 46. ikävuotta. Paras mahdollisuutesi on löytää nainen jolla on lapsia ja isäpuoli tervetullut. 

Ole iloinen siitä että sait elää koko nuoremman aikuisikäsi ilman lapsia, kuten itse halusit ja hyväksy että ihan kaikkea ei voi saada jos esim. muuttaa täysin mieltä 46-vuotiaana.

Onhan tässä realismia.

Voi ajatella, että on tietyt vaihtoehdot, mutta kaikissa niissä on mahdollisuutensa epäonnistua. Että lapsen saaminen on epätodennäköisempää vanhempana ja se kannattaa huomioida. Aika paljon täällä on sellaista kommenttia, että ap:n pitäisi heittää kirves kaivoon. Minusta ei tarvitse, mutta realisti kuitenkin kannattaa olla. Voi olla itselle tärkeää myös, että vielä yrittää, sitten on ainakin yrittänyt, jos ei muuta.

Vierailija
40/638 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun rehellinen mielipide on, että jos 46-vuotiaalla miehellä ei ole vielä edes naista ja haaveilee lapsesta, niin ainoa mahdollisuus on hakea se nainen Thaimaasta tai Filippiineiltä tai mitä näitä nyt on.

Suomalaiset naiset kannattaa unohtaa sitten ihan oikeesti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän