Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa homoasiat tulemaan korvistakin ulos

Vierailija
21.08.2013 |

Ei yhtään päivää, etteikö Sanoma kirjoittaisi jotain homojuttuja, jokoa valheellisia tai totta, mutta joku uutinen tai uutisia on joka päivä. Miksi ihmeessä? Kiinnostaako toimittajia oikeasti tuo asia noin paljon, lukijoita ei ainakaan kiinnosta. Esim homoja on Suomen parisuhteista promilleja, en millään jaksa uskoa, että nuo kymmenet homojutut kiinnostaa yhtään ketään. Mistä tällainen houruaminen on oikein lähtöisin, ei heterojenkaan suhteista koko ajan olla vaahtomassa vaikka heitä on kuitenkin paljon enemmän. Tuo on todella tylsää ja typerää, keksikää nyt jo jokin uusi juttu.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole homo :). Ymmärrän vain, että jos me sallitaan mielivaltainen syrjintä yhtä ryhmää kohtaan, niin mikä estää sen toista ryhmää kohtaan. On tullut aika antaa homojen elää normaalia elämää. Nyt ollaan murrosvaiheessa ja tietysti asiasta puhutaan nyt enemmän. Luuletko että naiset esim. olisivat saaneet äänioikeuden jos asiasta ei olisi missään puhuttu, kyllästymiseen asti?

Vierailija
62/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutonen kuittaa ja kiittää vallan hyvästä aloituksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:50"]

Voisitteko homofobit vaikka mennä jonnekin pimeään komeroon keskenänne istumaan, ei teitä enää kukaan jaksa.

[/quote]

En ole homofoobikko eikä todellakaan mitään homoja vastaan. Mutta silti kummastuttaa, miksi sitä homoutta pitää koko ajan tuoda niin kovasti esiin? Harrastanhan mäkin vaikka leikkijunia. En mä sitä silti joka paikassa toitota.

[/quote]

No sitten kun et saa mennä leikkijunaharrastuksesi vuoksi naimisiin kuten muut ihimiset niin ehkä säkin sitten älähdät. Kuten monet muutkin sun puolesta. Ja ne lopettaa heti, kun sulle taataan samat ihmisoikeudet kuin muillelkin. Eli ratkaisu, samat ihmisoikeudet. Mölinä loppuu siihen.

[/quote]

No, mun puolesta niillä homoilla voi olla ihan samat ihmisoikeudet kuin muillakin. EVVK. Ihan sama, ei huojuta kyllä mun elämää. Siitä vaan.

Vierailija
64/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:50"]

Voisitteko homofobit vaikka mennä jonnekin pimeään komeroon keskenänne istumaan, ei teitä enää kukaan jaksa.

[/quote]

En ole homofoobikko eikä todellakaan mitään homoja vastaan. Mutta silti kummastuttaa, miksi sitä homoutta pitää koko ajan tuoda niin kovasti esiin? Harrastanhan mäkin vaikka leikkijunia. En mä sitä silti joka paikassa toitota.

[/quote]

No sitten kun et saa mennä leikkijunaharrastuksesi vuoksi naimisiin kuten muut ihimiset niin ehkä säkin sitten älähdät. Kuten monet muutkin sun puolesta. Ja ne lopettaa heti, kun sulle taataan samat ihmisoikeudet kuin muillelkin. Eli ratkaisu, samat ihmisoikeudet. Mölinä loppuu siihen.

[/quote]

No, mun puolesta niillä homoilla voi olla ihan samat ihmisoikeudet kuin muillakin. EVVK. Ihan sama, ei huojuta kyllä mun elämää. Siitä vaan.

[/quote]

Voi olla samat ihmisoikeudet? Onpa jaloa, kiitos paljon! Sua ei sitten kiinnosta se, jos jonkin ihmisryhmän ihmisoikeuksia loukataan, kun eihän se huojuta sun elämää, vai?

Vierailija
65/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muidenkin ihmisryhmien oikeuksia poljetaan, kuin homojen. Homot pukeutuvat edelleen ylikansallisten firmojen rätteihin, jotka ovat kutoneet pikkulapset Intiassa kamalissa olosuhteissa. Homoja ei kiinnosta mamujen, sairaiden tai saamelaisten asema, vain omansa. "Kaikki on pikkaisen homoja" on nykyään täysin hyväksyttävä, hymähtelyä aiheuttava lause mutta sanopas homolle että sinusta kaikki ovat "pikkuisen heteroita", niin aivan varmasti räjähtää.

Iso osa näistä toitottajista on egokeskeisiä minäminäminä-tyyppejä, joita ei oikeasti kiinnosta toisten oikeudet vaan mahdollisuus tuoda itseään esille, riehuen jossain tapahtumassa mahdollisimman näkyvästi mielellään. Tiesittekö, että homomiehet vihaavat lesboja, noin yleistäen? Ette varmaankaan, koska siitä ei puhuta. Samoin lesbot eivät marise suhteistaan heterokavereilleen koska haluavat pitää yllä imagoa että nämä suhteet olisivat jotenkin "parempia".

Terkuin Setalaisen sukulaisen propagandan ex-uhri ja nykyinen kyllästynyt normihetero

Vierailija
66/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 lisää.

Setan jäseneksi ei aikoinaan päässyt jossei ollut vähintään bi-seksuaali. Siinä teille "seksuaalista tasa-arvoa"!! Nyt joku sanoo että onhan meille heteroillekin jotain...vaan kun ei ole. Seta järjestää kaiken seksuaalivalistuksen tässä maassa alakouluista alkaen, ottaa virallisesti kantaa terveyspuolen asioihin jne. eikä mielestäni silloin ole järkevää että järjestöön ei kelpaa rivijäseneksikään jossei ole seksuaalisuudeltaan poikkeava.

Vierailija
67/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lesbot on puolustuskannalla, se nyt ei ole mikään ihme. Kyllä sinäkin kokisit tarvetta osoittaa olevasi yhtähyvä kuin muut tollasessa tilanteesssa.

Vierailija
68/68 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:38"]

29 lisää.

Nyt joku sanoo että onhan meille heteroillekin jotain...vaan kun ei ole.

[/quote]

Ja onko tämä homojen vika ettei ole? Mikset itse järjestä? Setanko ne asiat pitäisi sulle järjestää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi