Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa homoasiat tulemaan korvistakin ulos

Vierailija
21.08.2013 |

Ei yhtään päivää, etteikö Sanoma kirjoittaisi jotain homojuttuja, jokoa valheellisia tai totta, mutta joku uutinen tai uutisia on joka päivä. Miksi ihmeessä? Kiinnostaako toimittajia oikeasti tuo asia noin paljon, lukijoita ei ainakaan kiinnosta. Esim homoja on Suomen parisuhteista promilleja, en millään jaksa uskoa, että nuo kymmenet homojutut kiinnostaa yhtään ketään. Mistä tällainen houruaminen on oikein lähtöisin, ei heterojenkaan suhteista koko ajan olla vaahtomassa vaikka heitä on kuitenkin paljon enemmän. Tuo on todella tylsää ja typerää, keksikää nyt jo jokin uusi juttu.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet olisivat tarkoitettuja toisilleen, he pystyisivät lisääntymään.

Jos naiset olisivat tarkoitettuja toisilleen, he pystyisivät lisääntymään.

Ja ei, en ole homofoobikko. Mulle on ihan sama onko joku homo, lesbo, bi vai hetero. Vai ties mikä muu, mutta sitä toitottamista en jaksa kuunnella. Emmäkää tuputa heterouttani kenellekkään homolle. Ja kyllä, mulla on ystäväpiirissä homo, ajattelen hänet ihmisenä, en seksuaalisuuden perusteella. Yksityiselämässä hän saa tehdä mitä lystää, ei kuulu mulle. 

End of story.

Vierailija
2/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:45"]

[/quote]

Jos miehet ja naiset olisi tarkoitettu toisilleen, ei olisi lapsettomuutta. Heterous on väärin. End of story.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vasen käsi olisi tarkoitettu kirjottamista varten, jumala olisi tehnyt siitä samanalaisen kuin oikea käsi. End of story.

Vierailija
4/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:18"]

Ei yhtään päivää, etteikö Sanoma kirjoittaisi jotain homojuttuja, jokoa valheellisia tai totta, mutta joku uutinen tai uutisia on joka päivä. Miksi ihmeessä? Kiinnostaako toimittajia oikeasti tuo asia noin paljon, lukijoita ei ainakaan kiinnosta. Esim homoja on Suomen parisuhteista promilleja, en millään jaksa uskoa, että nuo kymmenet homojutut kiinnostaa yhtään ketään. Mistä tällainen houruaminen on oikein lähtöisin, ei heterojenkaan suhteista koko ajan olla vaahtomassa vaikka heitä on kuitenkin paljon enemmän. Tuo on todella tylsää ja typerää, keksikää nyt jo jokin uusi juttu.

[/quote]

Vai ei heterojenkaan suhteista olla vaahtoamassa? Parisuhdevinkkejä-, -neuvoja,-gallupeja ymv on media täynnä. Niihin et kiinnitä kuitenkaan huomiota?

Vierailija
5/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 12:45"]

[/quote]

Jos miehet ja naiset olisi tarkoitettu toisilleen, ei olisi lapsettomuutta. Heterous on väärin. End of story.

[/quote]

Eihän homotkaan homouttaan kenellekään tuputa! Mistä ihmeestä sinä nyt tuon vetäisit??

Vierailija
6/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi teidän vertaukset nyt oikein toimineet. Vasen käsi, oikea käsi vertaus on hieman eri asia kuin lisääntyminen. Ja ai miten niin, no kyllä se nyt vaan on. Saa aika vajakki olla, jos tulee muuta väittämään.

Ja niille miehille ja naisille, ketkä ei lisääntymään pysty niin se on harmillista, mutta homoille se ei ole edes mahdollista. Lapsettomuudesta kärsiville pariskunnille se on vain "huono tuuri". Homoille se on mahdotonta. 

Ja minkä ihmeen takia, en saa ilmaista mielipidettäni. Koko ajan hölötätte suvaitsevuudesta. Paskanmarjat, jos homot olisivat suvaitsevaisia, he ymmärtäisivät myöskin heteroiden mielipiteet ja kunnioittaisivat niitä. Jos heterot olisivat suvaitsevaisia he kunnioittaisivat homoja. Maailma on julma paikka, kaikki vaan ei ole suvaitsevia.

End of story.

Vierailija
7/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enää jaksa. EVVK. Mutta kun media ei keksi mitään muuta uutisoitavaa. En edes tunne ketään homoa enkä tiedä heistä yhtään mitään eikä kiinnostakaan tietää. Ne ovat mulle ihan sama kuin jotkut moottoripyöräjengiläiset, yhtä kaukaisia. Minusta Suomess aon kyllä paljon muita vähemmistöjä, joiden oikeudet kaipaisivat enemmän korjamaista. Esim. saamelaiset, työttömät, vammaiset, vajaakuntoiset, hajusteallergiset, jne.

Vierailija
8/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä sanon, että vihaan homoja niin saan katseita ja haukkumisia: Et ole suvaitsevainen, rasisti jne.

Jos homo sanoo, vaikka, että vihaan somaleita, vastauksena tulee: Joo niin mäkin aivan, oot kyllä oikeessa, ihan tosi.

Missä menee pieleen. 

Vierailija
9/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä homofoobikko?

Periaatteessa olen ap:n kanssa samaa mieltä asiasta. Homouden sanomaa toitotetaan joka suunnalta.

Itseäni jotenkin ärsyttää se, että monet homot käyttäytyvät kuin olisivat jotenkin "ylpeitä" homoudestaan ja siitä, että tulevat kaapista, monet vaikuttavat oikein hakeutuvan julkisuuteen ihan tarkoituksella.

En osaa sanoa, miksi musta tuntuu siltä, että monet homot pitävät itseään jotenkin parempina ihmisinä, kuin heterot sen jälkeen kun ovat "uskaltautuneet" tuomaan suuntautumisensa julki?

Osaako kukaan sanoa miksi musta tuntuu tältä? Se vaan menee musta jotenkin ihan överiksi tuo homouden "hehkuttaminen" ja sen julkituominen. Tulee jopa mieleen raamatun sanat: ylpeys käy lankeemuksen edellä. HUOM. Olen ateisti, tämä sanonta nyt vaan mielestäni sopi tähän.

Tunnen monta homoa ja pari lesboa, yhden sukupuolenvaihdoksen tehneen (oli mies, vaihtoi naiseksi). Heistä ei homoutta mitenkään huomaa, eivätkä he tuo sitä mitenkään esiin. Ovat oikein mukavia työkavereita ja ihmisiä, ihan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
10/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 23:52"]

Vihdoinkin joku uskalsi tehdä aloituksen asiasta. Aivan samaa mieltä! Ei ole enää tv-ohjelmaa, sarjaa tai tosi tv:tä, ilman että siinä olisi joku homo. Kyse on siis seksuaalisuudesta, miksi se liittyy mihinkään muuhun? Eihän heteroidenkaan seksielämää aleta näissä ruotimaan?! Tuntuu, että on vain joku homokiintiö, joka pitää nyt täyttää. 

[/quote]

Onhan joka ohjelmassa heteroitakin. Miksi heidän elämäänsä ja parisuhteitaan pitäisi ruotia koko ajan?

Vierailija
11/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Alkaa homoasiat tulemaan korvista" sanoo hän ja avaa keskusteluketjun homoista...

Vierailija
12/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten olen jollain tasolla homofoobikko...Ihan sama mitä tekevät neljän seinän sisällä mutta julkisilla paikoilla homostelu on ällöä.

En hirveästi välitä Niinistöstä, mutta itse myönnän että pakko oli äänestää häntä, ettei vaan Haavistoa valittaisi pressaksi! Olisi ollut pikkasen liikaa jos homopari olisi ollut tuolla maailmassa meitä edustamassa.

Tuntuu että monet homoseksuaalit ovat ylikorostetun seksuaalisia ja sellaista rietastelua ei vaan jaksa katsella oli kyseessä sitten homo tai hetero, tosin homot on vielä ällöttävämpiä. Minusta on tärkeää että kaikki ihmiset saavat elää rauhassa, ja minunkin pitäisi saada elää rauhassa, näkemättä homostelua. Toki heilläkin tulee olla oikeus elää rauhassa, vailla pelkoa syrjinnästä, mutta mielestäni tuollainen provosoiva käytös mitä Pride-kulkueissa näkee, ei tee välttämättä hyvää homojen maineelle. 

Vierailija
13/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, linnan juhlissakin homot aikanaan ylikorostivat homouttaan kättelemällä presidenttiä ja tanssimalla valssia frakki päällä. Onneksi meitä heteroja oli linnassa puolustamassa Päivi Räsänen, joka ei luojan kiitos mitenkään ylikorostanut seksuaalisuuttaan pukeutumalla morsiammeksi ja asettumalla ukkonsa kanssa varta vasten kamerojen eteen pussaamaan.

Vierailija
14/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ihmiset, jotka jollain tasolla vierastatte homoja, voisitte hetken jos toisenkin miettiä, että mikä siinä niin mättää? Miksi se on ongelmallista ja kyseenalaista teille? Onko teille joku joskus niin vahvasti opettanut, että se on väärin? Oliko teillä lapsuudenkodissa nämä teemat jotenkin erityisesti läsnä? puhuttiinko teillä homoista? Onko teillä perhepiirissä (avoimesti) homoja?

Vierailija
15/68 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2013 klo 13:02"]

Minusta Suomess aon kyllä paljon muita vähemmistöjä, joiden oikeudet kaipaisivat enemmän korjamaista. Esim. saamelaiset, työttömät, vammaiset, vajaakuntoiset, hajusteallergiset, jne.

[/quote]

Homoja on myös saamelaisissa, työttömissä, vammasissa, vajaakuntosissa, hajusteallergisissa jne...  Laitetaan siis homojen tasa-arvo kuntoon ja kaikilla vammasilla, saamelaisilla ja työttömillä homoilla olisi silloin yksi murhe vähemmän! 

Vierailija
16/68 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aseksuaalitkkin tuntevat itsensä syrjityiksi. Kai. Miten heitä syrjitään, ei selviä Hesarista.

Vierailija
17/68 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Homo paraatissa on lehden kannalta aina myyvempi juttu kuin vanhus paskaisissa vaipoissa. Mutta kummalla oikeudet toteutuu paremmin.

Hohhoijaa. Kun on pakko rinnastaa, koska lehdetkin tekee niin. Palstatilaa ei riitä ihan kaikelle, ei kaikelle tärkeillekään asioille. Miksi homojutut menee sitten niin usein muun ohi?"

Hesarilla on kyllä melkein joka numerossa juttua vanhuksista. Tiedän tämän kun olen vanhuspuolella töissä ja huomaan ja seuraan niitä uutisia.

Ehkäpä sinulla on vain joku homotutka käytössä ja sinä huomaat homojutut herkemmin kuin muut?

Kun on raskaana ja ostaa ekat vaunut niin alkaa näkemään vaunuja jokapuolella. Kun menin vanhuspuolelle töihin aloin nähdä maailmaa heidän näkökulmastaan.

Mitä kertoo se, että näet homoja kaikkialla?

Vierailija
18/68 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetään nyt sitten rautalangasta miksi homot ja muut lgbtq-yhteisöön kuuluvat ihmiset ovat tapetilla.

Jos tietää mitään seksuaalivähemmistöjen historiasta, tulee väkisinkin huomanneeksi, että yhteiskunnallinen ja poliittinen globaali muutos aiheesta on JUURI NYT. Yhdysvalloissa käsitellään homokysymyksiä. Venäjällä yritetään tukahduttaa että mitään homokysymyksiä olisikaan. Suomessa itketään kun homokysymykset ovat tapetilla vaikka meillä kansalaiset, niin seksuaalivähemmistöihin kuuluvat kuin heterotkin, toimivat tällä volyymillä aktiivisesti aiheen parissa ensimmäistä kertaa koskaan. Koska mediaa kiinnostaa yhteiskunnallinen muutos, se tuo asiaa esiin.

Minua ei kiinnosta mitenkään erityisesti urheilu, ja silti siitä toitotetaan joka pirun suunnassa, etenkin jos joku pirun turha kisa on päällä. En lue urheilu-uutisia ja annan asian olla, koska voin keskittyä social justice -artikkeleihini lgbtq-ihmisistä, uskonnoista ja rasismista. Teidän ei ole pakko niistä lukea tai kiinnittää mitään huomiota, koska asia ei tällöin teille kuulu. Vähemmistöjen oikeudet eivät ole teiltä pois.

Vierailija
19/68 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta törmäsin tähän ketjuun ja lukaisin viestit läpi.

Luulen tietäväni, mitä tarkoitat: että homofoobikko homon tunnistaa, koska on itsekin sellainen ainakin salaa.

Ymmärsin nyt tätä ilmiötä pohtiessani, että olen herkistynyt huomaamaan julkisuuden henkilöistä yleensä poikkeuksetta, jos kyseessä sattuu olemaan juutalainen. Sehän tarkoittaa sitten sitä, että olen itsekin juutalainen. Missä voin leikkauttaa esinahkani?

Vierailija
20/68 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikin vastauksena eikä lainauksena numerolle 50. T: nro 52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi