Oltiin viikonloppu Tallinnassa.
Oli mukavaa. Ihmisiä oli liikkeellä, muttei haitaksi saakka. Laivoillakin oli mukavan väljää. Tämä on oikeastaan winwin tilanne kun koronahysteerikot pysyvät kotona ja me ei niin hysteeriset saadaan nauttia vähän pienemmistä ihmismääristä ja edullisista hinnoista. Normaalia varovaisuutta ja hyvää käsihygieniaa tietenkin noudatamme.
Kommentit (35)
Olen ollut pari kertaa tallinnassa ja laivalla on ollut todella väljää. Hyvin on pystynyt pitämään väliä muihin.
Miksi ulkomailta palaavat päästetään Suomeen? Pysykööt he ulkomailla ketkä sinne läksivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok
Jos kaikille ookoo niin miks alapeukut?
Koska idiootti tulee tänne kirjoittamaan tämmöistä.
Mun puolesta saa matkustaa mutta pitäis nyt sit edes suun kiinni kun joka puolella mediassa sanotaan ettei suositella matkustamista.Täällä nyt kirjoitellaan kaikkea muutakin älytöntä!
Eri
Jep siinä mielessä aloittajan aloitus sopii tänne hyvin, mutta mikä idea tässä oli?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ulkomailta palaavat päästetään Suomeen? Pysykööt he ulkomailla ketkä sinne läksivät.
Miksi ihmeessä? Tottahan kotiin saa ihminen palata.
Laivalla oli kivasti tilaa ja lisäksi voi ottaa sen oman hytin niin ei tarvi hengata yleisissä tiloissa-
Tallinnassakin on enemmän tilaa kuin Helsingissä esim. Vastuutonta on tappaa kaikki matkatoimistot ja laivayhtiöt ja muu liikenne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok
Mun puolesta saa matkustaa mutta pitäis nyt sit edes suun kiinni kun joka puolella mediassa sanotaan ettei suositella matkustamista.Täällä nyt kirjoitellaan kaikkea muutakin älytöntä!
Eri
Jep siinä mielessä aloittajan aloitus sopii tänne hyvin, mutta mikä idea tässä oli?
Eiköhän tämä ole puhdasta provoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä tiedätte kannattiko, nyt on hieman aikaista iloita hyvin mennyttä reissua.
Kaks viikkoa juu. Sitähän ei ole hoettu kuin maaliskuusta asti.
Ja joillekin on edelleen epäselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden viikon päästä tiedätte kannattiko, nyt on hieman aikaista iloita hyvin mennyttä reissua.
Niin. Mutta jos aloittajalla parin kolmen viikon päästä todettaisiin korona niin mistä sitä tietää onko se tullut Tallinnasta vai lähi alepasta.
Mistä sitä kukaan tosiaan varmaksi tietää mitään mistään. Ei se silti tarkoita että riski on kaikissa paikoissa ja tilanteissa sama, en itse ainakaan vietä lähikaupassa tunteja jos jokin pakko on sinne ylipäänsä ollut mennäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok
Eri
Minä uskoisin aloittajan olevan niin sanottu koronaTrolli. Siis provoilija joka provoilee koronasta ja yrittää lietsoa vähän ylihysteeriset mammat vihan sekaiseen paniikkiin. Tälläisiä näkee palstalla nykyään aika paljon ja usein he jopa onnistuvatkin kohtalaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Matkustaminen korona-aikana on vastuutonta, tartuntariski on olemassa aina ja pitäisi olla malttia pysyä kotona.
Niinkuin seuraavat 30 vuotta?
Mekin oltiin kaksi viikkoa sitten. Enemmän ihmiset tulee iholle täällä paikallisessa ruokakaupassa kuin Tallinnassa. Hyvin pärjäsi kun pesi käsiä ja piti etäisyyttä. Terassilla syötiin molempina iltoina ja ihan kaksin oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut pari kertaa tallinnassa ja laivalla on ollut todella väljää. Hyvin on pystynyt pitämään väliä muihin.
Saman olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks viikkoa juu. Sitähän ei ole hoettu kuin maaliskuusta asti.
Ja joillekin on edelleen epäselvää.
Niinhän siinä käy, kun turhaan sutta huutelee aikansa, ei tositilanteessa enää kukaan usko.
Eli missään kaupassa et koskaan sitten käy?