Minkä suomalaisen biisin lähettäisit Euroviisuihin?
Kommentit (18)
No jos saisi lähettää vanhan biisin... no en lähettäisi mitään suosikkiani ainakaan. Viisut on vitsi ja tuhoaa bändin mahdollisuudet olla vakavasti otettava muunakin kuin viisuesiintyjänä.
Vois lähettää kaikki iskelmälaulajat ja räppärit sillä ehdolla etteivät tule takaisin.
Vierailija kirjoitti:
No jos saisi lähettää vanhan biisin... no en lähettäisi mitään suosikkiani ainakaan. Viisut on vitsi ja tuhoaa bändin mahdollisuudet olla vakavasti otettava muunakin kuin viisuesiintyjänä.
Kyllä Abba on menestynyt viisuvoittonsa jälkeen hyvin. Itse asiassa loistavasti.
Pakkoko sinne on osallistua, turhaa hössötystä tyhjästä. Ei kosketa minua mitenkään.
Joku hyvä solisti (ja tietysti kappale) + Apocalyptica selloineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Abba on menestynyt viisuvoittonsa jälkeen hyvin. Itse asiassa loistavasti.
Poikkeus vahvistaa säännön. Jos Nightwish olisi päässyt, se olisi vain Lordin kaltainen pumppu joka ei ketään hirveästi kiinnosta.
Annetaan Turmion Kätilöille vapaat kädet ja katsotaan millainen show syntyy.
Meiju Suvas: Pure mua
Kaija Koo: Tule lähemmäs beibi
Paula Koivuniemi: Aikuinen nainen
Ja ihan tosissani, olisi hauska että em. naisista tulisi gayikoneita!
Vierailija kirjoitti:
Joku hyvä solisti (ja tietysti kappale) + Apocalyptica selloineen.
Juuri olin tulossa kirjoittamaan samaa. Helsingissä pidetyissä Euroviisuissa Apocalyptica soitti väliajalla, ja pesi kyllä kaikki kilpailubiisit mennen tullen. Myös visuaalinen ilme on tällä bändillä kohdillaan.
Pelle Miljoonan "Perkele-Olen Työtön".
Tykkäsin Euroviisuista silloin, kun niissä vielä pääsääntöisesti laulettiin kunkin maan omalla kielellä.
Suomenkielisistä laittaisin Anneli Sarin Jäähyväiset (säv. Kaj Chydenius), joka olikin ehdolla viisuihin v. 1974, mutta ei päässyt.
Englanninkielisistä laittaisin Nightwishin Sleeping Sunin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Cicciolinan