Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten jotkut on hullaantuneita Partylite-kynttilöihin?!?

Vierailija
21.08.2013 |

yms. oheiskrääsään?

Siis ihan älyttömät hinnat, ja kuitenkin ne koristelyhdyt, kynttiläkipot yms. ovat ihan samankaltaisia kuin mitä saa tiimareista tai halpishalleista. Hintaa on vaan lätkäisty vähintään viisinkertainen määrä. Ja sitten niitä niin huokaillaan ja ihaillaan.

Mä en käsitä...

Saahan sitä tietysti rahansa syytää ihan mihin haluaa, mutta tää partylite-juttu on kyllä pohjanoteeraus.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite tykkään partyliten tuoksukynttilöistä, koska niissä se tuoksu on kestoltaan parempi ku päivittäistavarakaupan kynttilöissä. Lyhtyjä sun muita koriste-esineitä en taas ymmärrä itsekään.

Onhan ne hintavia, mut niinku joku totesi, jokainen käyttää rahansa siihen mihin huvittaa..

Vierailija
62/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes tiedä, mitä tällaiset "partylitet" ovat :-o !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole edes kokeillut... kannatan moni astamtikko ei ole reagoinut PartyLiten kynttilöihin yksi kaksi tuoksuvaa palamaan loput tuoksuttomina. Ei koko pakettia kerralla. Jokainen voi itse säädellä tuoksun voimaakkuutta :)

Niin ei kai kaikilla allergikoilla/astmaatikoilla tule oireita samoista asioista. Silti on vaikea uskoa, että astmaatikko sietäisi tuoksukynttilöitä. Minulla oli pieni Partylite tuoksukynttiläpaketti avaamattomana eteisen komerossa yhden vuorokauden. Yöllä heräsin hirveään päänsärkyyn ja haistoin sen kynttiläpaketin tuoksun makuuhuoneeseen asti. Vein kynttilät ulkovarastoon ja poltan ne sitten kesällä ulkona. Päänsärky loppui heti kun haju haihtui. En siedä kyllä muitakaan tuoksukynttilöitä.

Ja sille kaverin tuparikutsuilla käyneelle, jonka olisi pitänyt ostaa 80 egellä kynttilöitä sanoisin, että "ystäväsi" teki sinulle palveluksen. Pääsitpähän hänestä helposti eroon, koska ei ole mikään ystävä tuommoinen, jolle joku romu on tärkeämpi kuin kaveri. Hulluinkin merkkirihkamafani tajuaa, että 80 egeä on ihan järkyttävä määrä rahaa. Itse ennemmin antaisin sen kaverille, joka tosissaan tarvii rahaa, kuin, että maksan sen siitä, että jouduin viemään kotiin turhaa romua, jota en halua. 

Muuten minun puolestani jokainen saa laittaa rahansa mihin haluaa, mutta en kyllä itse kehtaisi kavereita painostaa ja juuri siihen kavereiden painostamiseen kai nuo kotikutsumyyjäiset perustuvat. Mutta anteeksi tämä tuoksukynttiläkommentti taisi nyt lähteä vähän lapasesta :) En silti vastusta näitä kutsuja, jotkut niistä tykkää ja heillä on oikeus siihen.

Vierailija
64/93 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin yksillä kutsuilla kaverini luona, en ostanut mitään naurettavien hintojen takia, vaikka muuten kynttilöitä pidinkin ihan nätteinä.

Ryhmäpaine oli hirveä, ja jouduin kyllä kovettamaan itseni ja puremaan hammasta, ja oli vähän petturin olo, kun läksin kotiin päin.

Juuri siksi inhoan noita kotimyyntitilaisuuksia. Ostaminen on muka vapaaehtoista, mutta paine tuttujen kesken jotain ihan muuta kuin kaupassa.

Vierailija
65/93 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on miettinyt mitä hajuvesiä jotkin ihmiset käyttää?johtuuko tuoksu aina kynttilöistä? Saatteko muiden merkkisille kynttilöille puolen vuoden takuuta?

PL:n kynttilät palaa aina ja jos moitittavaa teen siittä palautteen konsultilleni.

Vierailija
66/93 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu on kaikki kaikessa monelle Suomessa. Olen itse PartyLiten ystävä ja kaverini taas ei. Käyn säännöllisesti kutsuilla jossa on hyvin koulutettuja konsultteja ja saan kotini näyttämään kauniilta heidän somisteilla. Kutsuilla suosittelen sinua käymään, koska ei siellä tarvitse ostaa mitään. Saat sisustus ideoita ja saat kotisi loistamaan sinun näköisenä.

Viime kutsuilla opin miten voin käyttää värejä. Vastavärit ja lähivärit kodin sisustamiseen on tarpeen. Suosittelen myös sinua käymään. Onha se myös aja viete ystävien kassa. Nykyään se toimii tää ystävien kanssa kuulumisen vaihtaminen peulalolihaksia käyttämällä.

Vierailija
67/93 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuja on vaikka kuinka paljon, sinulle ei sattunut sit hyvä lahja.

Käy kutsuilla niin varmasti löydät oman tuoksusi :)

Vierailija
68/93 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset osaa olla säälittävän negatiivisia. Jokainen astmaatikko tietää sen että kun astmakohtaus tulee se ahistaa henkeä eikä säre päätä :D taitaa sula mennä taudit sekasi :D ehkä kannattaa käydä roikassa mutka :D

No joka tapauksessa ei ole olemassa tuoksutonta paikkaa. Jopa sun koti tuoksuu/haisee jollekki :D

"Sun asenne kaikkeen tollaseen on vaa huono"

Vierailija
69/93 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustekynttilät altistavat tuoksujensa takia syövälle.

Mua ei saa mikä'än painostus ostamaan yhtään mitään.

Vierailija
70/93 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpputoreilta noita saa eurolla parilla.

Vierailija
71/93 |
26.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju on ihan hirveä.

Terv. Hajuallergikko, joka on joutunut vastoin tahtoaan istumaan huoneessa, jossa nää kynttilät on haissu. Eivätkä olleet edes tulessa. Mauttomuus 10+

Mikä on niin suuri pakko, että pitää istua huoneessa, jossa tuoksuu voimakkaasti ja on olevinaan hajusteallergikko. Mä olisin lähtenyt mäkeen, ei niin suurta pakkoa olis ollu.

Vierailija
72/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuotteet ovat kanssa ihania. Käsin tehdyt kynttilät ovat vähintään yhtä kalliita jos ne ostaa jostain kaupasta, eikä ne somisteet nyt ihan älyttömiä maksa. Toki kaikilla ei ole varaa kaikkeen, mutta eipä siitä pitäisi mieltään pahoittaa jos jollain on.

Hajusteyliherkkyys on kyllä ikävä juttu ja heille tuotteet ei varmasti suurimmaksi osaksi sovi, mutta that's life, jokainen osaa varmaan siinä tapauksessa valita itselleen sopivat tuotteet. Mun tuttavista osa on niin herkkiä että päätä särkee pienemmästäkin, suurin osa kuitenkin pystyy polttamaan miedoimpia tuoksuja.

T: verkostomarkkinointifani

Vierailija
73/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä miksi jotkut on hullaantuneita muumimukeihin, johonkin tylsiin muihin kippoihin ja kuppeihin, valkoiseen sisustukseen ja tekstitarroihin.

Vierailija
74/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kun ilmaan tulee pienhiukkasia autoista, niin se on terveydelle vaarallista, mutta kun noita samoja pienhiukkasia tulee kynttilöistä, niin asiassa ei ole mitään vaaraa.

Pienhiukkaset menevät kuitenkin keuhkoista verenkiertoon ja aiheuttavat sydänkohtauksia ja muita ongelmia.

Vierailija
75/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)) kirjoitti:

Laatu on kaikki kaikessa monelle Suomessa. Olen itse PartyLiten ystävä ja kaverini taas ei. Käyn säännöllisesti kutsuilla jossa on hyvin koulutettuja konsultteja ja saan kotini näyttämään kauniilta heidän somisteilla. Kutsuilla suosittelen sinua käymään, koska ei siellä tarvitse ostaa mitään. Saat sisustus ideoita ja saat kotisi loistamaan sinun näköisenä.

Viime kutsuilla opin miten voin käyttää värejä. Vastavärit ja lähivärit kodin sisustamiseen on tarpeen. Suosittelen myös sinua käymään. Onha se myös aja viete ystävien kassa. Nykyään se toimii tää ystävien kanssa kuulumisen vaihtaminen peulalolihaksia käyttämällä.

Olen käynyt vuosien varrella PL-kutsuilla yli 10 kertaa. Ei nissä ole mitään väri-tai sisustusoppia annettu koskaan. Vai onko se joku uusi juttu?

Toisekseen en tajua miksi kynttilöiden pitäisi tuoksua miltään. Mutta minä en halua pyykkinikään haisevan yhtään miltään, joten olen varmaan väärää kohderyhmää. PL:llä on tosi laaja värivalikoima kynttilöissä ja haluaisin niitä ostaa värien vuoksi, mutta en osta koska niissä on se haju aina mukana jos on värikin. Hajuttomina on vain valkoinen, punainen ja vihreä. Noita värejä saa muualtakin paljon halvemmalla, joten PL saa pitää tunkkinsa minun puolestani.

Vierailija
76/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)) kirjoitti:

Mutta kun Tupperwarella tehty sisustus on vain niin paljon varakkaamman näköistä ja vielä kun laittaa sekaan hiukan GNLD:n tuotteita, niin näkyvissä on enää pelkkää luksusta.

Vierailija
77/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran tuttavani luona Partylite-kutsuilla enkä ostanut mitään, ja koko loppuilta tuntui, että se oli väärin muiden mielestä. Olisi pitänyt olla joukkohengessä yhtä tyhmä kuin muutkin.

Enpä mene enää.

Vierailija
78/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haju ja tuoksu ovat länsisuomalalaisille täysin synonyymejä. On pahaa tuoksua ja hyvää hajua. Haiseepa täällä hyvältä, sanovat lapset, kun tulevat sisään ja tuoksuu pullalta.

Olen länsisuomalainen, niin lännestä melkein kuin voi olla. Olen samaa mieltä, että haju voi olla hyvä, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään missään tilanteessa milloinkaan puhuvan pahoista tuoksuista. En koko puolivuosisataisen elämäni aikana.

Vierailija
79/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä miksi jotkut on hullaantuneita muumimukeihin, johonkin tylsiin muihin kippoihin ja kuppeihin, valkoiseen sisustukseen ja tekstitarroihin.

Tämä liittyykin ketjun aiheeseen aivan mahdottomasti, mutta saithan nyt sitten ilmaistua.

Vierailija
80/93 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haju ja tuoksu ovat länsisuomalalaisille täysin synonyymejä. On pahaa tuoksua ja hyvää hajua. Haiseepa täällä hyvältä, sanovat lapset, kun tulevat sisään ja tuoksuu pullalta.

Olen länsisuomalainen, niin lännestä melkein kuin voi olla. Olen samaa mieltä, että haju voi olla hyvä, mutta en ole koskaan kuullut kenenkään missään tilanteessa milloinkaan puhuvan pahoista tuoksuista. En koko puolivuosisataisen elämäni aikana.

Jos tuoksukynttilä haisee pahalle, niin silloinhan kyseessä täytyy olla paha tuoksu.