En ymmärrä, miten jotkut on hullaantuneita Partylite-kynttilöihin?!?
yms. oheiskrääsään?
Siis ihan älyttömät hinnat, ja kuitenkin ne koristelyhdyt, kynttiläkipot yms. ovat ihan samankaltaisia kuin mitä saa tiimareista tai halpishalleista. Hintaa on vaan lätkäisty vähintään viisinkertainen määrä. Ja sitten niitä niin huokaillaan ja ihaillaan.
Mä en käsitä...
Saahan sitä tietysti rahansa syytää ihan mihin haluaa, mutta tää partylite-juttu on kyllä pohjanoteeraus.
Kommentit (93)
En minäkään tajua, mutta en tajua myöskään muovikippofetismiä tai sitä, että alkkareita pitää mennä naisporukalla pällistelemään jonkun luo...
Muotibuumi, muijat ostaa osoittaakseen että on varaa, kun naapurin muijallakin on. Kesteille mennään hakemaan hyväksyntää eikä kehdata lähteä ostamatta. BUU!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:54"]
Muotibuumi, muijat ostaa osoittaakseen että on varaa, kun naapurin muijallakin on. Kesteille mennään hakemaan hyväksyntää eikä kehdata lähteä ostamatta. BUU
tätähän se juuri on. mutta kenellä sitä krääsää edes mahtuu määrättömästi?
Kyllä mä ymmärrän, että jotkut on niihin hullaantuneita. Onhan ne kipot kauniita ja kynttilät palaa pitkään.
Mutta, sitä mä en ymmärrä, että joku ihan oikeesti ostaa niitä niin järjettömään hintaan.
Kerran olin vieraana kutsuilla, kun joku toinen vieras valitti että kynttilöiden haju rupeaa siinä tilanteessa kutittamaan nenää. No siihen tämä kynttiläesittelijä totesi, että: "ei ne enään palaessa tuoksu", joten hyvin voi ostaa.
Eli miksi ostaa hajukynttilöitä, jos ne ei sitten tuo kyseistä tuoksua?
Haju on aivan karsea. Sain kerran lahjaksi yhden kynttilän, ja jo ennen lahjapaperin poistamista tajusin, että tätä kynttilää poltetaankin sitten pihalla, mahdollisimman kaukana talosta.
Nämä on aivan kammottavaa krääsää. Kävin kerran pakkotilanteessa kutsuilla ja olin ihan suu auki kun katsoin sitä touhua. Esittelijä aivan tohkeissaan suu vaahdossa selitti ja ylisti tuotteita, tuote-esitettä luettiin kuin viimestä päivää, muijat silmät kiiluen sohvalla rihkaman perään ja se katku kirveli silmiä. Mauttomia lyhtyjä ja virityksiä, ihan samaa kamaa saa timaarista jos sellaista hyllyn päälle haluaa. Tiimarissakin tosin tyylikkäämpää. Ihmeellisiä kukkasviritelmiä, keijuja ja muuta sälää. Hinnat aivan tolkuttomia. Kuka masaa jostain kynttilästä tai tuikuista useita kymmeniä euroja? Ja miksi? Haluisin kuulla perustelun miten ne ovat niin ylivertaisia? tai oikeastaan ostajakunnan voin kyllä kuvitella.
Anteeksi nyt kovasti kun tykkään niistä tuikkivista ja ostan niitä. En aio silti lopettaa teidän mieliksenne.
Vihaan kaikkia ko.kutsuja, tuppereita, me and i-vaatteita jne! Partylite kynttilät eivät ole laadultaan yhtään parempia kuin maxi makasiinin 100kpl.n tuikut jotka maksaa kaks euroo paketti. Meillä on yksi kynttiläkippo/maljakko joka maksoi halpahallissa 7,90, tismalleen samaa myydään partylitellä satasella. Että excuse me?! Toisekseen on noloa järjestää kutsuja ja vielä nolompaa mennä muka yleisen viihdykkeen vuoksi ilman ostopakkoa, tottakai emännät ja kutsujen pitäjät odottavat jokaisen vieraan ostavan ylihinnoiteltua rojua. N31
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 17:52"]
Anteeksi nyt kovasti kun tykkään niistä tuikkivista ja ostan niitä. En aio silti lopettaa teidän mieliksenne.
[/quote]
Sama juttu. Ja että olisin vieläkin kamalampi ja harhaanjohdetumpi ihminen, tunnustan tykkääväni myös votiivikynttilöistä.
Liityn vastarannankiiskeihin. Pidän itsekin Partylite-tuotteista. :)
En näe syytä miksi vertaatte Partyliten somisteita Tiimarin vastaaviin - kyllähän niissä selvästi on laatueroa. Sen sijaan ymmärrän, jos vaikka vertaatte Pentikin ja Partyliten tai muun vastaavan somisteita toisiinsa. Onhan Partyliten kynttilöillä aivan hervoton hinta ja ilokseni löysin tässä taannoin Pentikiltä vastaavia ja hyvälaatuisia ja monta kymppiä edullisempia.
Että älkää nyt liitoitelko, vaikka vastustattekin. :-)
Siinä kyllä olette oikeassa, että kyllä sitä hintaa saisi hinata reippaasti alaspäinkin.
Minusta on kiva mennä kutsuille, koska olen vasta muuttanut enkä juuri tunne ketään. Ihan kiva tapa viettää iltaa, ja parikymppiä olen siitä hyvästä ihan valmis maksamaan.
Mutta, mitä mä sieltä ostan? Kynttilöitä ei ole hyvä polttaa sisällä, sen tietää kaikki nykyään. Huoneilmalle se on sama kuin pitstäisi röökin palamaan ja tökkäisi sen ruokapöydälle käryämään. Ja ne lyhdyt ja törpöt on sitten liian kalliita, ne on jo aivan naurettavan hintaisia.
Joten onko siellä jotain, joku edukas tuote, jonka voi ostaa kun ei oikestaan tarvitse mitään kuvastosta? Vinkkejä otetaan vastaan..
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.11.2013 klo 17:52"]
[/quote]
Sama juttu. Ja että olisin vieläkin kamalampi ja harhaanjohdetumpi ihminen, tunnustan tykkääväni myös votiivikynttilöistä.
[/quote]
Ooh! Kapinallinen!
Mä sain hiljattain lahjaksi tuoksuvia votiivikynttilöitä. Ne on ihania! Nytkin palaa yksi, sisällä, ja tuoksu on huumaava. Mulle kyllä kelpaa tuoksukynttilät.
Haju ja tuoksu ovat länsisuomalalaisille täysin synonyymejä. On pahaa tuoksua ja hyvää hajua. Haiseepa täällä hyvältä, sanovat lapset, kun tulevat sisään ja tuoksuu pullalta.
Länsisuomalainen ilmoittautuu: särähtää tosi pahasti korvaan toi "Haiseepa täällä hyvältä." Kuulostaa todella typerältä.
Noo, mä en ymmärrä miksi jotkut ovat hullaantuneita valkoisiin, "maalaisromanttisiin" kalusteisiin, ja sitten vielä ostavat jostain sisustuskutsuilta niitä ylihintaan. - tietäisivätpä vaan ne hinnat, millä ne oikeasti tuodaan maahan.
Siinä on mun mielestäni pohjanoteeraus.
Se haju todellakin tuoksuu poltettaessa ja jopa voimistuu. Minulla on ollut paljon ilmaiseksi saatuja kynttilänäytteitä, ja noin 10% niistä on mielestäni siedettäviä. Pitäisi olla tosi iso tila missä niitä voisi polttaa. Päänsärky ja pahoinvointi on taattu kun laittaa jonkun tropical fruits härpäkkeen palamaan. Onneksi niillä on tuoksuttomiakin ja mielestäni se Glow light tms kynttilä on tosi kaunis. Semmoista poltin viime talvena varmaan kuukauden, ja oli tietysti tuoksuton.
Älä pelkää. Ei kaikkea ole tarpeenkaan ymmärtää.