Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pettäjä vai en?

Vierailija
20.08.2013 |

Omatuntoni ei jätä minua rauhaan...

Erosin pitkästä parisuhteesta keväällä ja tuossa erovaiheessa löysin itselleni laastarisuhteen, jossa harrastin seksiä toisen miehen kanssa. Exmieheni kysyikin minulta keväälllä olenko harrastanut tuon miehen kanssa seksiä, mutta en kehdannut kertoa, joten sanoin suudelleeni tätä.

Erosimme, nyt meillä on omat asunnot, mutta totesimme nyt kesän lopussa, että emme haluakaan olla erillämme toisistamme exmieheni kanssa ja ajatus on yrittää uudelleen. Omatuntoni ei kuitenkaan jätä minua rauhaan seikkailultani. Vaikka olimmekin eronneet, koen silti pettäneeni miestäni, varsinkin tuon keväisen valehtelun takia, kun hän suoraan minulta kysyi asiaa.

Puhuin hänelle ympäripyöreästi asiasta ja että olen tämän toisen miehen kanssa aikaa viettänyt, johon hän sanoi, ettei kuulu hänelle mitä olen eromme aikana tehnyt. Olimme eronneet, eikä tarkoitus ollut palata yhteen, joten sain tehdä mitä huvittaa. Kyse ei siis ollut tauosta. Enhän minä tiedä mitä hän on eromme aikana puuhannut, enkä suoraan sanottuna välitäkään tietää.

Pitääkö minun vain antaa anteeksi itselleni touhuni ja yrittää todeta, etten ole tehnyt mitään väärää, vai olenko oikeasti ollut pettäjä?
Haluaisinkin muiden mielipiteitä tähän olenko tehnyt väärin..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erossa, niin silloin on erossa, ei se ole pettämistä. Ei se kuulu  kenellekkään mitä sinkkuna tekee. Eikä tuollaisiin kysymyksiin tarvitse vastata, varsinkaan jos kysyjä on ex, ei tiedä mitä sille olisi juolahtanut mieleen siitä että olisit totuuden kertonut.

Vierailija
22/27 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinuna kertoisin miehelle miten asia on oikeasti mennyt. Et sinä saa mielenrauhaa sillä, että täällä muut sinulle sanovat, että et sinä ole pettänyt. Ku kerrot että sinun mieltä painaa tämä asia niin kovasti, ni haluat kertoa. Kyllä hän varmasti ymmärtää, varsinki, kun se tapahtui teidän eron aikana.. Minä kovasti kehottaisin kertomaan, näin saat varmasti itsellesi rauhan, jota selvästi haet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, kerroitko miehellesi?

Vierailija
24/27 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö pettävän puolisolle kertoa? Tahtoisitko tietää että puolisolla suhde?

Vierailija
25/27 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi ja sinä valehteli. Valehtelu on mielestäni väärin. Jos joskus selviää että valehtelit voin uskoa että mies kokee tulleensa petetyksi.

Jos olisit kertonut totuuden, voi olla että se olisi jollain tavalla vaikuttanut miehesi haluun palata yhteen. 

Valehtelu on aina ok, jos sen tekee hyvässä tarkoituksessa.

Vierailija
26/27 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan, koska kaikissa parisuhteissa olen aina sortunut käymään vieraissa mutta niin se on puolisokin, mutta vaikenee

Vierailija
27/27 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain sitä, että ensin erositte ja sitten palasitte. Yleensä tuo ei kerro kovin kypsistä ihmisistä. Mutta mitään kertomista miehelle sinulla ei ole jos et halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä