Millainen sisustus sinulla olohuoneessa?
Kommentit (15)
Nykyinen olohuone on niin pieni, ettei tämä oikein sisustamiseksi voi nimittää. Tänne on lähinnä laitettu se, mikä mahtuu. Huonoin olohuone, mikä mulla on ollut ja ahtain. Mut ei sen väliä, kun ei täällä enää vieraitakaan käy. Minä ja puoliso mahdutaan tänne vallan hyvin.
Olen tyytyväinen.
10-14 hengen umpipuinen ruokapöytä, pari sivupöytää, matala siro nahkasohva, nojatuoli, antiikkipöytä sohvapöytänä ja vanhat laatikot tv-tasona.
Värit tammi, kulta, kerma, petroolinsininen ja vanha patinoitunut puu
Olen itse tyytyväinen ja sehän on tärkeintä. Tällä palstalla minut haukuttaisiin tietysti lyttyyn, satun nimittäin pitämään parjatuista kulmasohvista, joissa on useammalle tilaa loikoilla mukavasti. Ja ihan tosi tuomittava värikin, vaaleanharmaa nimittäin. Lisänä vähän tammea ja valkoiset verhot, huonekasveja ja useampi tunnelmallinen valonlähde. Trendit eivät kiinnosta, näillä menty jo kuusi vuotta ja todennäköisesti ainakin saman verran lisää, tekstiilejä voi vaihdella.
Ikkunat on pohjoiseen joten en pidä kun kasvit eivät oikein viihdy ja lisäksi haluaisin tietyn värisen nojatuolin mutta sellaista ei ole saatavilla ollut moneen vuoteen. Muuten ok jos joku jaksaisi neuloa kolme muovilaatikollista villalankoja nurkasta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ikkunat on pohjoiseen joten en pidä kun kasvit eivät oikein viihdy ja lisäksi haluaisin tietyn värisen nojatuolin mutta sellaista ei ole saatavilla ollut moneen vuoteen. Muuten ok jos joku jaksaisi neuloa kolme muovilaatikollista villalankoja nurkasta pois.
Eikö tosiaan saa (nojatuolia mieluisalla värillä)? Onhan niitä verhoilukankaita vaikka mitä, jos tehdasasetus ei ole oman maun mukainen.
Olohuoneeni? Jaa... se on mitä olemattomalla kukkarolla on syntynyt vuosien varrella. Ajattelin aina sisustavani kotini miesystäväni kanssa mutta sellaista ei koskaan tullut joten kotini on sen mukainen mutta kait ihan nätti kuitenkin. Voi olla että vielä toivon sisustavani vanhuusajan asunnon ennen kuin kuolen. Lattia on tumma ja se on hirveää mutta en ole voinut vaikuttaa asiaan. Tapettejakaan ei tänne saa laittaa. Minulla on harrastuksia ja niiden vuoksi olkkari on toiminnan keskiössä. Vieraita en voi ottaa vastaan muuta kuin jokusen tunnin varoitusajalla että raivaan olkkarini.
Omanäköiseni perintökaluilla. Ei mikään sisustuslehden, mutta tykkään.
Hakee vielä lopullista ilmiasuaan, näin on ollut aina.
Sisustus hommat on snobeille. Riittää kun on tavallinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tosiaan saa (nojatuolia mieluisalla värillä)? Onhan niitä verhoilukankaita vaikka mitä, jos tehdasasetus ei ole oman maun mukainen.
Ei, haluan Ikean Strandmonin niin ei tuollaista rupea kukaan yksinään verhoilemaan päälle. Jokunen vuosi sitten valikoimassa oli viininpunainen vaan ei enää niin pärjään ilmankin. Ja samalla elättelen toiveita että viininpunainen tulisi taas muotiin, Indiskassa oli ainakin syksyn pääväri. Joskus olen Toria selaillut mutta ei ole autoakaan millä voisi lähteä hakemaan jos joku myisi vanhaa mallistoa.
Suloinen sekasotku perittyjä huonekaluja ja aiemmin itse hankittua Aaltoa.
Olen tyytyväinen. TV, sohvat ja kukkia.
Ihan tavallinen sisustus ja olen tyytyväinen.