Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen sisustus sinulla olohuoneessa?

Vierailija
06.09.2025 |

Oletko tyytyväinen? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen sisustus ja olen tyytyväinen. 

Vierailija
2/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pari asiaa laittaa uusiks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen olohuone on niin pieni, ettei tämä oikein sisustamiseksi voi nimittää. Tänne on lähinnä laitettu se, mikä mahtuu. Huonoin olohuone, mikä mulla on ollut ja ahtain. Mut ei sen väliä, kun ei täällä enää vieraitakaan käy. Minä ja puoliso mahdutaan tänne vallan hyvin.

Vierailija
4/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. 

10-14 hengen umpipuinen  ruokapöytä, pari sivupöytää, matala siro nahkasohva, nojatuoli, antiikkipöytä sohvapöytänä ja vanhat laatikot tv-tasona.

Värit tammi, kulta, kerma, petroolinsininen ja vanha patinoitunut puu

Vierailija
5/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammea ja muovikukkia

Vierailija
6/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tyytyväinen ja sehän on tärkeintä. Tällä palstalla minut haukuttaisiin tietysti lyttyyn, satun nimittäin pitämään parjatuista kulmasohvista, joissa on useammalle tilaa loikoilla mukavasti. Ja ihan tosi tuomittava värikin, vaaleanharmaa nimittäin. Lisänä vähän tammea ja valkoiset verhot, huonekasveja ja useampi tunnelmallinen valonlähde. Trendit eivät kiinnosta, näillä menty jo kuusi vuotta ja todennäköisesti ainakin saman verran lisää, tekstiilejä voi vaihdella.

Vierailija
7/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunat on pohjoiseen joten en pidä kun kasvit eivät oikein viihdy ja lisäksi haluaisin tietyn värisen nojatuolin mutta sellaista ei ole saatavilla ollut moneen vuoteen. Muuten ok jos joku jaksaisi neuloa kolme muovilaatikollista villalankoja nurkasta pois.

Vierailija
8/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunat on pohjoiseen joten en pidä kun kasvit eivät oikein viihdy ja lisäksi haluaisin tietyn värisen nojatuolin mutta sellaista ei ole saatavilla ollut moneen vuoteen. Muuten ok jos joku jaksaisi neuloa kolme muovilaatikollista villalankoja nurkasta pois.

Eikö tosiaan saa (nojatuolia mieluisalla värillä)? Onhan niitä verhoilukankaita vaikka mitä, jos tehdasasetus ei ole oman maun mukainen.

Vierailija
9/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneeni? Jaa... se on mitä olemattomalla kukkarolla on syntynyt vuosien varrella. Ajattelin aina sisustavani kotini miesystäväni kanssa mutta sellaista ei koskaan tullut joten kotini on sen mukainen mutta kait ihan nätti kuitenkin. Voi olla että vielä toivon sisustavani vanhuusajan asunnon ennen kuin kuolen. Lattia on tumma ja se on hirveää mutta en ole voinut vaikuttaa asiaan. Tapettejakaan ei tänne saa laittaa. Minulla on harrastuksia ja niiden vuoksi olkkari on toiminnan keskiössä. Vieraita en voi ottaa vastaan muuta kuin jokusen tunnin varoitusajalla että raivaan olkkarini.

Vierailija
10/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanäköiseni perintökaluilla. Ei mikään sisustuslehden, mutta tykkään.

Vierailija
11/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee vielä lopullista ilmiasuaan, näin on ollut aina. 

Vierailija
12/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustus hommat on snobeille. Riittää kun on tavallinen koti. 

Vierailija
13/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tosiaan saa (nojatuolia mieluisalla värillä)? Onhan niitä verhoilukankaita vaikka mitä, jos tehdasasetus ei ole oman maun mukainen.

Ei, haluan Ikean Strandmonin niin ei tuollaista rupea kukaan yksinään verhoilemaan päälle. Jokunen vuosi sitten valikoimassa oli viininpunainen vaan ei enää niin pärjään ilmankin. Ja samalla elättelen toiveita että viininpunainen tulisi taas muotiin, Indiskassa oli ainakin syksyn pääväri. Joskus olen Toria selaillut mutta ei ole autoakaan millä voisi lähteä hakemaan jos joku myisi vanhaa mallistoa.

Vierailija
14/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen sekasotku perittyjä huonekaluja ja aiemmin itse hankittua Aaltoa.

Vierailija
15/15 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. TV, sohvat ja kukkia.