Miksi ennen ihastunut mies käyttäytyy näin
On baarissa töissä ja aiemmin tuli todella innokkaasti aina juttelemaan, kehumaan ym. Vakiinnuin parisuhteeseen ja nykyään jos kyseiseen baariin menen niin muut työntekijät moikkaa iloisesti niin tämä katselee kenkiä ja esittää ettei huomaa? Muuten asia ei häiritsisi mutta kun menen ohi ja muut moikkaa niin tämä yksi menee taaemmas, miksi?
Kommentit (117)
Mulla on sama tilanne ku alottajalla :D... Plus mä nasautin sitä baarimikkoakin ;)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:36"]
Olisi kiva tietää että mistä baarista tässä puhutaan. Haluaisin käydä katsomassa minkälainen mies on noin julma että pettää ja vielä samassa työpaikassa!
[/quote]
kysy ap:lta, mutta se taisi lähteä jo niitä kengänkärkiä katsomaan ja sitä miestä joka on vaan toisten takana, ei työkaverina ja uuden kanssa ja ihastunut johonkin ja tervehtyneenä tai jotain sinne päin
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:39"]
Mulla on sama tilanne ku alottajalla :D... Plus mä nasautin sitä baarimikkoakin ;)
[/quote]
mä nasautin äsken kanssa sitä, mutta ei ollut hyvä, kun katseli vaan kengänkärkiään, eikä tervehtinyt. No kokemus kuitenkin
#48 tämä kuulostaa mielenkiintoiselta, tunnet siis ap:n. Onko tuo ihan totta että ap olisi jo muka uuden löytänyt, melko nopeaa toimintaa. Pystytkö kertomaan yhtään syitä tuon miehen pettämiseen, minusta tällaiset draamat tosielämästä ovat niin mahtavia. Sori ap en todellakaan halua loukata sinua mutta tämä on vain niin mielenkiintoista!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 19:08"]
Tarkennusta: Eli ennen jutteli iloisesti niin nyt jos häneen törmään niin muut työntekijät tervehtivät ja tämä kyseinen henkilö menee seisomaan taaemmas, katselee kenkiä tai muuta ihan selvästi vältelläkseen. En ole siis töissä tuolla. Mietin lähinnä sitä ettei meillä ollut koskaan mitään fyysistä eli viatonta flirttiä, juttelua niin nyt ei enää tervehdi, niin jotenkin outoa, koska muita tervehtii normaalisti.
[/quote]
Sillä voi olla uudet kengät, likatahra kengissä tai miettii, haiseeko sukkahiki vai tuo nainen joka menee ohi...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:45"]
#48 tämä kuulostaa mielenkiintoiselta, tunnet siis ap:n. Onko tuo ihan totta että ap olisi jo muka uuden löytänyt, melko nopeaa toimintaa. Pystytkö kertomaan yhtään syitä tuon miehen pettämiseen, minusta tällaiset draamat tosielämästä ovat niin mahtavia. Sori ap en todellakaan halua loukata sinua mutta tämä on vain niin mielenkiintoista!
[/quote]
joo, tunnen. Samassa baarissa ollaan töissä, ei silleen fyysisesti, ihan vaan flirttaillen ja kengänkärkiä katsellen. Toivottavasti et nyt kerro ap:lle ettei tule uutta tervehtimisongelmaa jne.
Oliko sillä baarimikolla mustat sukat niissä kengissä?
Osallistuiko se St Patrick kulkueeseen?
Tarjosko se jääteetä?
Jos kaikkiin tulee myönteinen vastaus, se on homo.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:33"]
minä tulin juuri baarista, en muista mistä ja ketä oli töissä ja flirttailiko joku ja tervehtikö joku ja jättikö joku tervehtimättä . En kyllä ikinä enää mene siihen baariin, kun en löytänyt sieltä ketään ja nykyinenkin on kadonnut johonkin.
[/quote]
Tässä vaiheessa ketjua repesin!!! Harvoin näitä juttuja lukiessa nauraa ääneen. Kiitos, päivä pelastettu!
48 tässä vielä, se mies on oikeesti petturi. Minuakin yritti, vaikka en nyt olekkaan JUURI siinä baarissa töissä. Flirttailen siinä baarissa jossa olen, kengänkärkiä en ole uskaltanut tervehtiessä katsoa kuin kerran ja se oli ihan järkyttävää. Ap suuttui ja meni siihen toiseen baariin jossa joku seisoskeli jonkun toisen takana ja petti sitä koko ajan. Ja sitten se uusi ihmetteli että miksi minä olin siinä baarissa missä minun ei pitänyt olla vaan siinä toisessa baarissa
#52 en ymmärrä nyt viestiäsi, olet siis samassa paikassa ap:n kanssa töissä? Kerrotko lisää tuosta miehestä, onko pettänyt ennenkin? Tuo homoteoria kyllä romuttaa kaiken pettämisestä, mutta en kyllä siihen usko. Sen verran vakuuttava oli ap:n tarina.
Taitaa olla yleistä ravintola-alalla tällaiset sekasuhteet. Yksi kaverini on tarjoilija ja on kertonut kyllä aika hurjia tarinoita henkilökunnan bileistä...
#48 mikä baari tuo on missä se mies on töissä? Ilmeisesti tunnet miehen aika hyvin kun uskallat petturiksi kutsua. Mitä ap on sinulle tästä kertonut ja oletko itse ap:lle kertonut että tiedät tuon miehen olevan petturi?
argh, kertokaa lisää! kihisen oikein uteliaisuudesta, oma elämä on niin keskinkertaista että saan tämmösestä draamasta paljon puhuttavaa töissä :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:59"]
#52 en ymmärrä nyt viestiäsi, olet siis samassa paikassa ap:n kanssa töissä? Kerrotko lisää tuosta miehestä, onko pettänyt ennenkin? Tuo homoteoria kyllä romuttaa kaiken pettämisestä, mutta en kyllä siihen usko. Sen verran vakuuttava oli ap:n tarina.
[/quote]
52 tässä, en ýmmärrä minäkään kun jääteetä on juotu mustat sukat jalassa, taisi muisti mennä että oliko se ap nyt samassa työpaikassa vai olikohan se nyt kengänkiillottaja sittenkin. Tottakai tervehdin jos tulee vastaan.
Siis eihän ap ole missään baarissa töissä!?!
Voisiko oikea #52 kertoa, edellinen ei ollut oikea. En ymmärtänyt tuosta yhtään mitään :(
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 21:04"]
#48 mikä baari tuo on missä se mies on töissä? Ilmeisesti tunnet miehen aika hyvin kun uskallat petturiksi kutsua. Mitä ap on sinulle tästä kertonut ja oletko itse ap:lle kertonut että tiedät tuon miehen olevan petturi?
[/quote]
olen kertonut ap:lle mutta se menee toisten taakse ja alkaa flirttailla niiden kengänkärkien kanssa. Mitäpä siinä teet, jätät kaiken nykyisen harteille?? se on niin väärin!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 21:13"]
Voisiko oikea #52 kertoa, edellinen ei ollut oikea. En ymmärtänyt tuosta yhtään mitään :(
[/quote]
no voih, ihan sama 52 tässä, onko tässä ketjussa ollut yhtään järkevää lausetta? vilkaise ap:n aloitus ja lue ketju kunnolla :)
Siis hetkonen onko ap tämä petturimies? Sinuna kertoisin kyllä nykyiselle, ap:han on aivan törkeä kun on pettänyt sitä naisraukkaa!
Olisi kiva tietää että mistä baarista tässä puhutaan. Haluaisin käydä katsomassa minkälainen mies on noin julma että pettää ja vielä samassa työpaikassa!