Miksi ennen ihastunut mies käyttäytyy näin
On baarissa töissä ja aiemmin tuli todella innokkaasti aina juttelemaan, kehumaan ym. Vakiinnuin parisuhteeseen ja nykyään jos kyseiseen baariin menen niin muut työntekijät moikkaa iloisesti niin tämä katselee kenkiä ja esittää ettei huomaa? Muuten asia ei häiritsisi mutta kun menen ohi ja muut moikkaa niin tämä yksi menee taaemmas, miksi?
Kommentit (117)
Tämä kuulostaa kyllä todella epäilyttävältä, mies pettää sinua melko varmasti ap! Oma mies käyttäytyi juuri noin kun oli pettänyt minua useitten naisten kanssa. Vakoile miehen tekemisiä ja kysele vaivihkaa hänen ystäviltään, kyllä se asia siitä selviää! Voimia ja jaksamisia <3
Jaxuhaleja ap:lle.
Työpaikan menetys voi olla kova paikka. Vaikka olisikin vain baari, mutta kyllä siellä on kuitenkin se työyhteisö ja kaikki.
Täältäkin voimia ap:lle, elämä voittaa lopulta. Muista että kerran pettää niin pettää jatkossakin, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun vaikka se tällä hetkellä voi tuntuakin vaikealta!
inhottava tilanne kertakaikkiaan jos tuntuu että oma mies pettää, en voisi kuvitellakaan miltä se tuntuu. voimia ap:lle!
Ja vielä eri baarissa, missä on töissä!
Siis pettää :(
No tuohan on aivan törkeyden huippu jos ovat samassa työpaikassa ja mies pettää siellä. Itse kyllä sanoisin miehelle suorat sanat kaikkien kuullen!
Tee ap sama temppu miehelle ja petä myös! Miehen paras kaveri on paras kumppani, se satuttaa eniten!
Eli jos mies tulee innokkaasti juttelemaan ja kehuu, on hän AP:n mielestä ihastunut? Ihme johtopäätöksiä naiset tekevät kohteliaisuuksista.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:08"]
Eli jos mies tulee innokkaasti juttelemaan ja kehuu, on hän AP:n mielestä ihastunut? Ihme johtopäätöksiä naiset tekevät kohteliaisuuksista.
[/quote]
luehan aiemmat vastaukset :) minä olen jo pihalla koko asiasta :)))
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:04"]
Tee ap sama temppu miehelle ja petä myös! Miehen paras kaveri on paras kumppani, se satuttaa eniten!
[/quote]
siis kuka täällä pettämisestä puhunut yhtään mitään ?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 19:59"]
No tuohan on aivan törkeyden huippu jos ovat samassa työpaikassa ja mies pettää siellä. Itse kyllä sanoisin miehelle suorat sanat kaikkien kuullen!
[/quote]
vilkaisetko aloituksen uudestaan :) näin juuri juorut syntyy, voi teitä!
Inhottavaa, pettävä mies on pahinta mitä voin kuvitella. Ja tietenkin siitä leviää ne juorut kuten #37 totesi. Yleensä nuo juorut leviävät niin että kyllä ne aina omiinkiin korviin kantautuvat ja tässä on käynyt juuri niin. Voimia kovasti ap:lle, älä anna surun suistaa sinua pois raiteilta vaan pidä pääsi ylpeästi pystyssä ja unohda tuo petturimies!
Noh, minä juuri taisin tuosta baarista tulla. Kyllä se minua tervehti ihan kuin ennenkin ja flirttaili aivan satasella. Näinköhän ensi kerralla katselee sitten kengänkärkiään ja ei tervehdi enää. SO WHAT !
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:20"]
Inhottavaa, pettävä mies on pahinta mitä voin kuvitella. Ja tietenkin siitä leviää ne juorut kuten #37 totesi. Yleensä nuo juorut leviävät niin että kyllä ne aina omiinkiin korviin kantautuvat ja tässä on käynyt juuri niin. Voimia kovasti ap:lle, älä anna surun suistaa sinua pois raiteilta vaan pidä pääsi ylpeästi pystyssä ja unohda tuo petturimies!
[/quote]
luitko ap:n aloituksen? Eihän täällä kukaan ole pettämisestä tms puhunut, vain oletetun ihastuneen miehen tervehtimättömyydestä, huoh!
No niin, tässä on todisteet että mies pettää!!
#38, sinulla on oikeanlainen elämänasenne. Olen todellakin samaa mieltä ja ap:lle halit <3
Hyvä että pettää, halit petturimiehelle , jaksamista tollasen naisen kanssa
Miksi ap:sta tehdään syntipukkia? Hän tässä on joutunut pettävän miehen käytöksen kohteeksi. Kaikki sympatiat ap:lle, olen kokenut saman mutta pääsin asian yli ja olen nyt onnellisessa liitossa!
minä tulin juuri baarista, en muista mistä ja ketä oli töissä ja flirttailiko joku ja tervehtikö joku ja jättikö joku tervehtimättä . En kyllä ikinä enää mene siihen baariin, kun en löytänyt sieltä ketään ja nykyinenkin on kadonnut johonkin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 19:08"]
Tarkennusta: Eli ennen jutteli iloisesti niin nyt jos häneen törmään niin muut työntekijät tervehtivät ja tämä kyseinen henkilö menee seisomaan taaemmas, katselee kenkiä tai muuta ihan selvästi vältelläkseen. En ole siis töissä tuolla. Mietin lähinnä sitä ettei meillä ollut koskaan mitään fyysistä eli viatonta flirttiä, juttelua niin nyt ei enää tervehdi, niin jotenkin outoa, koska muita tervehtii normaalisti.
[/quote]
kaatuuko sinun elämä nyt jotenkin tähän jos ei tervehdi? ja jospa hänelläkin on joku kuvioissa, ei halua olla enää kanssasi mitenkään tekemisissä. Se ettei tervehdi, en ottaisi mitään stressiä vaan tekisin samoin :) ja elämä jatkuu