Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kainalokarvoitus on ongelma naisilla, mutta ei miehillä?

Vierailija
15.08.2020 |

Samaan tapaan kuin häpykarvoitus.
Perusteluksi ei minusta käy ”koska mies on muutenkin karvaisempi” koska sukupuolet eivät eroa noiden alueiden karvoiltaan.
Miksi karvat alapäässä ja kainaloissa naisella ovat ’ällöttävät’ ja miehellä normaalit?

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<br />

erailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä ideologialla pidetään yllä jatkumoa naisten alemmasta asemasta ja kontrolloinnista julkisen häpäisyn keinoin.

Miksi naiset itse ovat tässä mukana etulinjassa?

Niin, miksi naiset abortoivat tyttöjään? Miksi juuri naiset puolustaa raivolla aviomiesten nimiä, vaikka se vain heikentää naisen asemaa? Miksi naiset huorittelee naisia? Siksi, koska naiset alistuvat. Siksi koska miehet alistaa naisia ja ovat tehneet sitä tuhansia vuosia, jolloin naiset omaksuvat sen.

Miksi miehet puolustavat armeijaa ja pakottavat oman sukupuolensa siihen? Miksi miehen itse aiheutettu heikko asema on muiden syy, mutta naiset on taas vastuussa?

Niin, että naisten ongelmat on miesten syytä ja miesten ongelmat ovat miesten syytä?

Vierailija
82/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun naisella viikset tai parta ei ole kauhean viehättävä. Runsas karvoitus on maskuliinista.

Viiksekkäät tai parrakkaat naiset ovat poikkeama normista. Alapää- ja kainalokarvat taas ovat täysin normaalia karvoitusta naisilla.

Uskaltaisin jopa väittää, että valtaosalla maailmannaisista kasvaa ainakin viikset (harvalla niin tuuheat kuin miehillä, enemmänkin sellaiset teinipojan viikset). Esimerkiksi intialaisilla ja latinoilla on naisillakin usein tumma, runsas karvoitus ja todella moni vahaa ylähuulensa säännöllisesti. Minä olen vaalea suomalainen nainen, mutta nypin satunnaisia mustia karvoja leuastani sekä vahaan ylähuulen silloin tällöin. Tämä on täysin normaalia. Tästä vain ei juurikaan puhuta, sillä naisten karvoitusta paheksutaan, etenkin kasvojen karvoitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään karvaisista emakoista. Ryijy naisella on kuin karvanhajua nam nam!

Vierailija
84/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana rasvaista vakosta,,, mäskit valuu hikipakaroille saakka,,, karheaa rämeikköä pitkin selkää,,, levittää kariketta hajun poistoon,,, lipeää,,

Vierailija
85/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta vielä tietämättä paha kommentoida. Onnekseni pääsin juuri lukemaan erogeenihematologiaa (karvoitustiedettä näin kansankielellä) helsingin yliopistoon. Perheeni menetys on suuri huolenaihe johon saa ja pitää puuttua.

Vierailija
86/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutteko nyt siis ylöjärvellä harjoitetusta kansanliikkeestä jossa kaikkia ihmiskehon taipeita pidetään pyhinä? On luonnollista antaa karvan kasvaa vapaasti ja jopa lisätä sitä huomattavia määriä ympäri kehon kolkkia. Ainoa sivuvaikutus on akuutti perheen menetys

Vierailija
87/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miltä ne näyttää on vastaus pitääkö poistaa vai antaako olla. Kumpikin käy.

Vierailija
88/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siksi koska miehet ovat yksi paskasukupuoli. Miehet pelkäävät sitä häpeää mitä itse aiheuttavat kun joku uskaltaa olla erilainen. Rannalla ovat capreissa ja shortsitkin ovat capreja, koska kaikilla muillakin. Minua dissataan homoksi kun meikkaan ja käytän naisten toppeja, koska kuka hitto haluaa pitää niitä miesten telttoja päällä? Shortsien lahkeetkin ovat 10cm pitkät nivusista. Tyypillinen mies pitää huolta kerrospukeutumisesta ja pitää boksereita shortsien alla kesällä. Itse menen stringeissä, koska huomattavasti mukavemmat ja viileämmät.[/quote]

Mä oon kommandona

Vierailija
89/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun naisella viikset tai parta ei ole kauhean viehättävä. Runsas karvoitus on maskuliinista.

Viiksekkäät tai parrakkaat naiset ovat poikkeama normista. Alapää- ja kainalokarvat taas ovat täysin normaalia karvoitusta naisilla.

Tätäkin kaksi alapeukuttanut?? Kai sen jokainen näkee että tytön muuttuessa naiseksi, tulee mm karvoitusta alapäähän.

Vierailija
90/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti miesten syytä tämäkin.

Mulla taas on tunne, että naiset on paljon järkyttyneempiä toisten naisten karvoista, kuin miehet naisten karvoista. Että ehkä alunperin onkin ollut kyse miesten mieltymyksistä, mutta naiset ne on ne jotka ei osaa lopettaa.

T: kainalokarvainen nainen.

Naisethan ne somessa huorittelivat ja jopa kirjoittelivat tappouhkauksia kun joku postasi kuvia kainalokarvat kasvatettuina.

Vierailija
91/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti miesten syytä tämäkin.

Mulla taas on tunne, että naiset on paljon järkyttyneempiä toisten naisten karvoista, kuin miehet naisten karvoista. Että ehkä alunperin onkin ollut kyse miesten mieltymyksistä, mutta naiset ne on ne jotka ei osaa lopettaa.

T: kainalokarvainen nainen.

Naisethan ne somessa huorittelivat ja jopa kirjoittelivat tappouhkauksia kun joku postasi kuvia kainalokarvat kasvatettuina.

Ja tätä alapeukutetaan?? Miksi?

Kauhea maailma ja kauheita naisia. Miksi raivostua ja yökötellä naisen kainalokarvoja?

Vierailija
92/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvattomuuden idea on hyvin kaksinaismoralistinen. Toisaalta vaahdotaan feminismin nimessä, että karvat saa olla ja kellään ei ole siihen mitään sanomista, mutta sitten tunnustetaan hieman kuiskaten, että kulttuurillisista syistä ajelen kuitenkin vähintään sääri- ja kainalokarvani.

Miksi ei olla itse eturintamassa esittelemässä tuuheita säärikarvoja, jos ne kerran eivät haittaa? Haittaavat kai sittenkin, ehkä vähän hävettää olla sheivaamatta? Kenelle tässä oikein valehdellaan?

Tiedän saavani alapeukkuja tällä, mutta ihan sama. Itse en ajele säärikarvoja, mutta en paljaita sääriä myöskään missään esittele. Miestä eivät säärikarvani haittaa.

Samaan tapaan olen vuosikausien ajan odottanut, milloin vitivalkoinen iho tulee muotiin? Ei tunnu tulevan, vaikka kaikki tietävät rusketuksen ja auringonoton vaarat. Sama juttu kai näissä karvoissa.

Vierailija
93/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ei saa pitää hihatonta kun kainalokarvat näkyy...

Vierailija
94/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ei saa pitää hihatonta kun kainalokarvat näkyy...

Tältä palstalta luettu....

Vierailija
95/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä ideologialla pidetään yllä jatkumoa naisten alemmasta asemasta ja kontrolloinnista julkisen häpäisyn keinoin.

Miksi naiset itse ovat tässä mukana etulinjassa?

Miksi tyttöjen ympärileikkauksia suorittavat naiset?

Vierailija
96/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa näiden  karvakainaloiden kainalot lemuta hyvälle näin kesällä. hyi saatana 

Vierailija
97/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa oikeasti on naisten ja miesten välillä melko hyvä tasa-arvo. Se, että usein naiset sheivaavat, on vain kulttuurinen normi, kehotus, jota ei ole kenenkään pakko noudattaa. Naisethan sheivaavat koska itse haluavat näyttää hyvältä ja sopia kulttuurimme tapoihin, ei meitä siihen kukaan pakota.

Vierailija
98/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tuohon edelliseen kommenttiini ("Siis voi Luoja...") lisäisin vielä sen, että oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi yhtään omaa napaanne pidemmälle? Jos eläisin naisena jossain sellaisessa maassa missä naiset ovat ihan oikeasti huonossa asemassa, kyllä mua ärsyttäis kuulla et täällä hyvinvointivaltiossa naiset valittaa siitä, että heille suositellaan karvojen ajelua (huom: SUOSITELLAAN, edes siihen ei pakoteta)

Mutta MIKSI maassa jossa naisella on kaikki hyvin, ei sitten olekaan kaikki hyvin vaan kehoitetaan nyt ”vähintään karvansa ajelemaan”!

Tässä maassa oikeasti on naisten ja miesten välillä melko hyvä tasa-arvo. Se, että usein naiset sheivaavat, on vain kulttuurinen normi, kehotus, jota ei ole kenenkään pakko noudattaa. Naisethan sheivaavat koska itse haluavat näyttää hyvältä ja sopia kulttuurimme tapoihin, ei meitä siihen kukaan pakota.

Vierailija
99/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko aloittajalla huomiovärit ja glitterit kainaloissaan?

vain joku nenärengasfeministi jaksaa näitä väsyneitä voimaantumisiaan julistaa 

Vierailija
100/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tuohon edelliseen kommenttiini ("Siis voi Luoja...") lisäisin vielä sen, että oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi yhtään omaa napaanne pidemmälle? Jos eläisin naisena jossain sellaisessa maassa missä naiset ovat ihan oikeasti huonossa asemassa, kyllä mua ärsyttäis kuulla et täällä hyvinvointivaltiossa naiset valittaa siitä, että heille suositellaan karvojen ajelua (huom: SUOSITELLAAN, edes siihen ei pakoteta)

Ajattelisin, että länsimaiset naiset kuvittelevat olevansa tasa-arvoisia, vaikka heitä silti häpäistään heidän luonnollisesta olemuksestaan. Alistetut aivopessyt pi r uparat vapausharhoissaan.