Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina haaveillut w hite tr ash - naisesta

Vierailija
15.08.2020 |

Pitkä ja rehellinen kuvaus syistä oli jo kirjoitettuna ilman mitään loukkaavaa ketään kohtaan, mutta johonkin sensuuriin jää :(

Pähkinänkuoressa: Olen ihastunut jo nuoresta pitäen otsikon naisiin, mutta sosiaalisesta paineesta päätynyt suhteisiin ns. kunnollisten naisten kanssa. Elämä mennyt totuttua kaavaa: ydinperhe, vakityö, ei päihteitä, omakotitalo... Sitten vaimo lähti ja eron jälkeen ollut lukuisia naissuhteita, joista vain yhteen ihastunut. Ja yllätys yllätys w hite tr ash - naiseen. Matalasti kouluttautunut rääväsuu tupakoitsija, jolla lapsia eri miesten kanssa. Autossa wunderbaumit, tatuointeja jne. Silti hyväsydäminen ja moraaliltaan hyvä ihminen. En lopulta sopinut hänen maailmaansa, koska olin eri piireissä elänyt ja tottunut niin erilaiseen elämään.

En minä tatuointeja ja tupakointia varsinaisesti plussana pidä, enkä kovin äänekkäistäkään naisista välitä, mutta sitä asennetta minä kaipaan. Jotain mitä en osaa selittää. Himoa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aika pitkälti sama. Kun vaan en välittäisi kulisseista...

Vierailija
2/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Jari? Juna meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä houkuttelevalta mimmiltä.

Vierailija
4/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johtuu näiden rennosta ja huolettomasta asenteesta elämään? Ja se, etteivät juurikaan yritä mitään esittää tai muita miellyttää. Ovat loppupeleissä kovin aitoja omia itsejään, kyllähän aitous viehättää.

Vierailija
5/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää se keskitie tossa asiassa.

Pidän vähän tylsintä ihmisiä jotka pakosta (kuka pakottaa) naivat omasta luokastaan ja tekevät tiettyjä, ennalta arvattavia ratkaisuja.

Sellainen selviämiseetos on aika kova turn on kumppanissa. Voi olla yksi tätä viehtymystä selittävä tekijä.

Vierailija
6/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on huonot hampaat, ylipainoa 60 kg ekan raskauden jälkeen eli alle 20-vuotiaana ja puolet ruumiinosista muovia.

Kyse on fetissistä, ap.

Vierailija
7/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkytouhuista parhaimmat kokemukset ovat juuri val ko ros ka naisista. Osaavat pitää miehen tyytyväisenä, ja ottavat samalla itsekin sen mitä kaipaavat..

Vierailija
8/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja!

Elän hyvää keskiluokkaista elämää päällisin puolin täydellisen ja paperilla tasokkaan naisen kanssa, mutta ai että on tylsä ihminen ja hänen kanssaan on todella ahdistava elää. Pinta on hänelle kaikki kaikessa. Miltä elämä näyttää ulos päin. Kun vain rohkaistuisi eroamaan..

M35

Vierailija
9/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on huonot hampaat, ylipainoa 60 kg ekan raskauden jälkeen eli alle 20-vuotiaana ja puolet ruumiinosista muovia.

Kyse on fetissistä, ap.

Ei naisen tarvitse huippuunsa trimmattu olla miestä viehättääkseen. Liika ylipaino on toki turn off. Mutta ei se lihavuus ole automaattinen ominaisuus va lkoros ka naisilla ja harvalla köyhällä on varaa muovittaa ruumistaan.

Vierailija
10/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ketä kohtaan himoa tuntee, ei mies voi mitään. Joitakin heistä ei silti voisi edes kuvitella lähestyvänsä. Elämän kipupisteitä.

T: myöskin roskiksiin ihastunut mies

Vierailija
11/11 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida av-mammoja kiinnostaa kun w t naisia yht'äkkiä arvostetaankin. Haukkumaketjut ovat kymmenien sivujen mittaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän