Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kainalokarvoitus on ongelma naisilla, mutta ei miehillä?

Vierailija
15.08.2020 |

Samaan tapaan kuin häpykarvoitus.
Perusteluksi ei minusta käy ”koska mies on muutenkin karvaisempi” koska sukupuolet eivät eroa noiden alueiden karvoiltaan.
Miksi karvat alapäässä ja kainaloissa naisella ovat ’ällöttävät’ ja miehellä normaalit?

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet käyvät pesulla ja käyttävät deodoranttia.

Vierailija
2/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri haluaa esitellä karvaisia kainaloitaan. Se on ällöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri haluaa esitellä karvaisia kainaloitaan. Se on ällöä!

Älä katso.

Vierailija
4/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä ajelen kainalokarvat pois säännöllisesti.

Vierailija
5/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miesten syytä tämäkin.

Vierailija
6/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden trauma: olin kielikurssilla Itävallassa ja kurssille osallistui joku nulikka, jolla oli viisitoista senttiä pitkät kainalokarvat ja tyyppi piti hihattomia paitoja.

Voin vieläkin huonosti. 

Vierailija
7/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden trauma: olin kielikurssilla Itävallassa ja kurssille osallistui joku nulikka, jolla oli viisitoista senttiä pitkät kainalokarvat ja tyyppi piti hihattomia paitoja.

Voin vieläkin huonosti. 

Miksi voit vieläkin huonosti? Ei tuossa mitään ongelmaa ole, jos ei haissut.

Vierailija
8/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vieläkin huonosti. 

Miksi voit vieläkin huonosti? Ei tuossa mitään ongelmaa ole, jos ei haissut.

Hän oli epäsiisti ja kuvottava. 

Esitelköön roikkuvaa karvoitustaan tutuilleen, mutta kaikkia ei todellakaan kiinnosta. 

Vierailija
9/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tykkää kauheasta pusikosta miehilläkään, saisivat ehdottomasti lyhentää ja siistiä reunoja. On ällöttävän näköistä jos karvat tursuaa hihan tai lahkeensuusta. Ihan siellä vaatteiden sisäpuolella pysyvillä karvoilla ei ole mitään väliä kummallakaan sukupuolella kun enhän minä niitä näe. 

Vierailija
10/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun naisella viikset tai parta ei ole kauhean viehättävä. Runsas karvoitus on maskuliinista.

11/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karvat missään kohdassa ole ongelma. Jos haluaa ajella, ajelee. Jos ei halua ajella, ne kasvavat siihen pituuteen kuin kasvavat. Itse en ajele mitään karvoja, mutta leikkaan saksilla poikki muutaman ylipitkäksi kasvavan kulmakarvan.

Vierailija
12/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäähän tuo karvojen pelko on. Aikuisuuden pelkoa.

Vierailija
13/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa se rehottava pusikko miehelläkään jalkovälissä tai kainaloissa naisista kauheen sexyä on. Koetatte vaan keksiä näitä "mun pitää kelvata sellasena kuin oon" ettei laiskana tarvisi tehdä itselleen mitään.

Vierailija
14/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa se rehottava pusikko miehelläkään jalkovälissä tai kainaloissa naisista kauheen sexyä on. Koetatte vaan keksiä näitä "mun pitää kelvata sellasena kuin oon" ettei laiskana tarvisi tehdä itselleen mitään.

Kyllä monien naisten mielestä sheivatut miehet ovat turn off.

Vierailija
15/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun naisella viikset tai parta ei ole kauhean viehättävä. Runsas karvoitus on maskuliinista.

Mietippä uudelleen. Onko kainalokarvat vai parta naiselle tunnusomaista?

Vierailija
16/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monien naisten mielestä sheivatut miehet ovat turn off.

Niin, rehottavan pusikon ja posliinin välillähän kun ei ole mitään muuta.

Vierailija
17/119 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöristämisen vuoksi. Jos karvojen mitta on 0.4, ne pyöristyvät nollaan eli niitä ei tulisi olla. Jos taas pituus on 0.5, se pyöristyy yhteen eli karvat on ok.

Vierailija
18/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen asenne joo

Vierailija
19/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Ja vastaus, että ”karvoitus on maskuliinista”, on täyttä tuubaa. Jos se olisi, ei naisilla kasvaisi karvoja kainaloissa tai alapäässä. ”Karvoituksen on viimeisten vuosisatojen ajan sosiaalisesti sovittu olevan maskuliinista tietyissä kulttuureissa” pitää paikkansa.

Vituttaa, ettei itsellä ole pokkaa antaa kainalo- ja säärikarvojen kasvaa, hävettää liikaa. Vituttaa, että tällaistakin asiaa tarvitsee hävetä. Onneksi en koskaan lähtenyt posliinia raakkaamaan, vaikka olenkin kasvanut sen kultakaudella. Joka luojan kiitos on vihdoin menossa ohi, eikä tyttären tarvitse alkaa repimään karvojaan johonkin idioottimaiseen ”kiitorata”-malliin.

Vierailija
20/119 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat niin vieraantuneita luonnosta että kaikki luonnollinen on ällöttävää. Ja luonnollisiahan karvat ovat, niitä kasvaa miehille ja naisille, ja ihan syystä.

Karvaisuus ei ole synonyymi epähygieenisyydelle, suurin osa kuitenkin käy suihkussa normaalisti ja käyttää deodoranttia.

Kenenkään ei pidä ajella karvoitustaan kumppanin tai yhteiskunnan painostuksesta. Jos kumppani on niin keskenkasvuinen että pelkää karvojasi, niin hänet kannattaa päästää takaisin kotiin kasvamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän