Miksi kainalokarvoitus on ongelma naisilla, mutta ei miehillä?
Samaan tapaan kuin häpykarvoitus.
Perusteluksi ei minusta käy ”koska mies on muutenkin karvaisempi” koska sukupuolet eivät eroa noiden alueiden karvoiltaan.
Miksi karvat alapäässä ja kainaloissa naisella ovat ’ällöttävät’ ja miehellä normaalit?
Kommentit (119)
Työkaveri haluaa esitellä karvaisia kainaloitaan. Se on ällöä!
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri haluaa esitellä karvaisia kainaloitaan. Se on ällöä!
Älä katso.
Kyllä minä miehenä ajelen kainalokarvat pois säännöllisesti.
Luultavasti miesten syytä tämäkin.
Nuoruuden trauma: olin kielikurssilla Itävallassa ja kurssille osallistui joku nulikka, jolla oli viisitoista senttiä pitkät kainalokarvat ja tyyppi piti hihattomia paitoja.
Voin vieläkin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden trauma: olin kielikurssilla Itävallassa ja kurssille osallistui joku nulikka, jolla oli viisitoista senttiä pitkät kainalokarvat ja tyyppi piti hihattomia paitoja.
Voin vieläkin huonosti.
Miksi voit vieläkin huonosti? Ei tuossa mitään ongelmaa ole, jos ei haissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vieläkin huonosti.
Miksi voit vieläkin huonosti? Ei tuossa mitään ongelmaa ole, jos ei haissut.
Hän oli epäsiisti ja kuvottava.
Esitelköön roikkuvaa karvoitustaan tutuilleen, mutta kaikkia ei todellakaan kiinnosta.
En minä tykkää kauheasta pusikosta miehilläkään, saisivat ehdottomasti lyhentää ja siistiä reunoja. On ällöttävän näköistä jos karvat tursuaa hihan tai lahkeensuusta. Ihan siellä vaatteiden sisäpuolella pysyvillä karvoilla ei ole mitään väliä kummallakaan sukupuolella kun enhän minä niitä näe.
Samasta syystä kun naisella viikset tai parta ei ole kauhean viehättävä. Runsas karvoitus on maskuliinista.
Ei karvat missään kohdassa ole ongelma. Jos haluaa ajella, ajelee. Jos ei halua ajella, ne kasvavat siihen pituuteen kuin kasvavat. Itse en ajele mitään karvoja, mutta leikkaan saksilla poikki muutaman ylipitkäksi kasvavan kulmakarvan.
Tyhmäähän tuo karvojen pelko on. Aikuisuuden pelkoa.
No tuskinpa se rehottava pusikko miehelläkään jalkovälissä tai kainaloissa naisista kauheen sexyä on. Koetatte vaan keksiä näitä "mun pitää kelvata sellasena kuin oon" ettei laiskana tarvisi tehdä itselleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa se rehottava pusikko miehelläkään jalkovälissä tai kainaloissa naisista kauheen sexyä on. Koetatte vaan keksiä näitä "mun pitää kelvata sellasena kuin oon" ettei laiskana tarvisi tehdä itselleen mitään.
Kyllä monien naisten mielestä sheivatut miehet ovat turn off.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun naisella viikset tai parta ei ole kauhean viehättävä. Runsas karvoitus on maskuliinista.
Mietippä uudelleen. Onko kainalokarvat vai parta naiselle tunnusomaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monien naisten mielestä sheivatut miehet ovat turn off.
Niin, rehottavan pusikon ja posliinin välillähän kun ei ole mitään muuta.
Pyöristämisen vuoksi. Jos karvojen mitta on 0.4, ne pyöristyvät nollaan eli niitä ei tulisi olla. Jos taas pituus on 0.5, se pyöristyy yhteen eli karvat on ok.
On outoa. Ja vastaus, että ”karvoitus on maskuliinista”, on täyttä tuubaa. Jos se olisi, ei naisilla kasvaisi karvoja kainaloissa tai alapäässä. ”Karvoituksen on viimeisten vuosisatojen ajan sosiaalisesti sovittu olevan maskuliinista tietyissä kulttuureissa” pitää paikkansa.
Vituttaa, ettei itsellä ole pokkaa antaa kainalo- ja säärikarvojen kasvaa, hävettää liikaa. Vituttaa, että tällaistakin asiaa tarvitsee hävetä. Onneksi en koskaan lähtenyt posliinia raakkaamaan, vaikka olenkin kasvanut sen kultakaudella. Joka luojan kiitos on vihdoin menossa ohi, eikä tyttären tarvitse alkaa repimään karvojaan johonkin idioottimaiseen ”kiitorata”-malliin.
Koska ihmiset ovat niin vieraantuneita luonnosta että kaikki luonnollinen on ällöttävää. Ja luonnollisiahan karvat ovat, niitä kasvaa miehille ja naisille, ja ihan syystä.
Karvaisuus ei ole synonyymi epähygieenisyydelle, suurin osa kuitenkin käy suihkussa normaalisti ja käyttää deodoranttia.
Kenenkään ei pidä ajella karvoitustaan kumppanin tai yhteiskunnan painostuksesta. Jos kumppani on niin keskenkasvuinen että pelkää karvojasi, niin hänet kannattaa päästää takaisin kotiin kasvamaan.
Miehet käyvät pesulla ja käyttävät deodoranttia.