Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alepassa nähtyä: wt-pariskunnan statement-nuoleskelua

Vierailija
19.08.2013 |

Siinä käytävällä olin vain minä (kaunis, hyväkroppainen) ja sitten tämä pariskunta tuli siihen. Lihava nainen ja ressukan näköinen mies. Alkoivat sitten nuoleskelemaan siinä makkarahyllyn edessä ilmeisesti näyttääkseen, että kyllä heikompikin aines osaa. Joidenkin ihmisten ei vain pitäisi tehdä sitä muiden ihmisten nähden.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin ihan yhtä wt, jos kerran käyt Alepassa. Harmittiko kun et itse päässyt nuoleskelemaan?

Vierailija
22/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun ulkonäkösi tähän kuuluu? Saavatko vain kauniit ja hyväkroppaiset pussailla ja osoittaa tunteitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap Alepassa tekee jos ei itsekin ole wt-kastia?

Vierailija
24/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teit makkarahyllyllä? Siihen oli sovittu rakkaus flashmob. Rakastat itseäsi ja makkaraa vai?

Vierailija
25/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö aloitus provo, mutta se toi kuitenkin mieleeni kesällä uimarannalla näkemäni tilanteen. Siellä oli nelihenkinen perhe, jossa vaimo/äiti oli hyvin voimakkaasti ylipainoinen, mies vähän jörrikän oloinen ja lapset oikein suloisia poikia. Äiti leikitti lapsia vedessä ja rannalla ja vaikutti hyvinkin tyytyväiseltä itseensä ja oloonsa ja mietinkin siinä omine muutamine ylikiloineni, että olisipa kiva olla yhtä itsevarma, minä kun olin verhoutunut paljon peittävimpiin vaatteisiin kuin hän.

Tilanne tuskin olisi muuten jäänyt mieleeni, tuleehan noita ylipainoisia ihmisiä vastaan päivittäin, omassa kodissanikin meitä asustelee kaksin kappalein, mutta jotenkin tuli vain sellainen lievähkö  huvittunut olo, kun nainen jossain vaiheessa alkoi kovalla ja hyvin teennäisellä äänellä kysellä mieheltään, että "haluaisitko sinä rakas aviomieheni voileipää, kakkua, kokista, sipsiä jne." ja miehen vastattua myöntävästi nainen vielä vilkaisi ympärilleen, että huomako kaikki varmasti, kuinka hän syöttää miestään "ole hyvä rakas aviomieheni" -kommentein ja kuinka kovin onnellisia he olivat. =D

Vierailija
26/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aikaan ei ollut lähistöllä ostospaikan valinnan suhteen valinnanvaraa, joten sen vuoksi kävin Alepassa. Itse olin vielä vihannesosastolla, kun tämä pariskunta meni ohi ja pysähtyi nuoleskelemaan, niin että varmasti takaa tulevat näkevät.

ap

Vierailija
27/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-porukka on valinnut sinut elokuun ärsytyskampanjansa uhriksi.

Vierailija
28/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vähän nyt yritystä. Niin läåinäkyvä, että 5+ tulee hikisesti.

Vierailija
29/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin pussaillaan mun miehen kanssa kaupassa eikä muuten kiinnosta sillä hetkellä pätkääkään, että kuka näkee vai näkeekö kukaan.

Jos meillä on mukavaa, tulee joku kiva juttu juuri sillä hetkellä mieleen tms, niin sitten pussataan.

Ja ajatella, kävellään usein vielä jopa käsikädessä :-o

Mä en käsitä miten jaksaa kytätä muita ihmisiä jossain kaupassa. Jos mä meen yksin kauppaan, ni haen sieltä ne tuotteet, joita olin menossa hakemaan ja kassan kautta ulos. Miehen kanssa sitten saatetaan joskus vähän haahuillakin, koska yleensä, jos ollaan yhdessä kaupassa se johtuu siitä, että meillä on vapaailta kahdestaan ja ollaan katsomassa kaikkia kivoja herkkuja meille.

Vierailija
30/30 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minustakin tuo oli nyt ihan käsittämättömän huono provo.

Mutta off the topic: minusta aikuisten ihmisten julkinen pussailu on vähän kiusallista. Känninuoleskelu ja varjoisilla kujilla ensirakkauden pusuttelu on asia erikseen, mutta vakiintunut pariskunta varmaan voi osoittaa toisilleen hellyyttä muutenkin kuin imuttelemalla muiden nähden. Kivaahan se on, että on kivaa - mutta tulee tosiaan olo, että halutaan todistella ulkopuolisille jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän