Työkaverit haukkuivat minua tänään hölmöksi kun kerroin tekeväni laatikot itse
On kuulemma turhaa ja pahempaa. Puolustauduin että joulumieli tulee jouluvalmisteluista, mutta en saanut sympatiaa osakseni kuin yhdeltä vanhemmalta, hiljaiselta kollegalta.
Kommentit (20)
Ainakin Saarioisen laatikot ovat olleet jos vuosia niin hyviä ettei ajankäytöllisesti kannata tehdä itse. Laatikon voi kauhoa nättiin vuokaan ja pari voinokaretta päälle.
Työkaverisi eivät ymmärrä hyvän päälle.
Jos ja kun ap on samaan hengenvetoon itkenyt kuinka paljon on töitä ja millään ei ehdi mitään ja oispa kiva saada joskus levätä, työkaverit ovat aivan oikeassa: ap on todella hölmö kun tekee laatikot itse. Noin pääsääntöisesti valmislaatikko on ihan yhtä hyvää.
Joo, kermaa ja voita lisäämällä tuotteesta saa rasvaisempaa, mutta määränsä silläkin, mihin asti rasva parantaa makua. Joulunpöydässä sitä on muutenkin tarpeeksi ja twlmaltq slkaa maistua jo ennen tapaninpäivää.
Nuo laatikot on homeisia ja menneeseen jämähtäneitä.
Tykkääkö joku oikeasti noista laatikoista vain teetkö niitä vain siksi, että niitä kuuluu tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun ap on samaan hengenvetoon itkenyt kuinka paljon on töitä ja millään ei ehdi mitään ja oispa kiva saada joskus levätä, työkaverit ovat aivan oikeassa: ap on todella hölmö kun tekee laatikot itse. Noin pääsääntöisesti valmislaatikko on ihan yhtä hyvää.
Joo, kermaa ja voita lisäämällä tuotteesta saa rasvaisempaa, mutta määränsä silläkin, mihin asti rasva parantaa makua. Joulunpöydässä sitä on muutenkin tarpeeksi ja twlmaltq slkaa maistua jo ennen tapaninpäivää.
Tulee ehkä vähän oksennusta suuhun, kun miettii sitä kerman ja voin määrää mitä ihmiset ahtaa itseensä, koska joulu.
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö joku oikeasti noista laatikoista vain teetkö niitä vain siksi, että niitä kuuluu tehdä?
Niistä tulee isänmaallinen olo.#pulaaika
Työkaverisi ovat oikeassa. On hölmöä tehdä ja syödä laatikoita.
K-kaupan ruokalaatikot on hyviä ja Pelicansin vielä parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, lähes itsestään valmistuvia ruokiahan nuo ovat. Aika vähän aktiivista työaikaa vieviä, kypsymisaikana voi tehdä monta muuta askaretta tai vaikka rentoutua lukien jotakin tai palstailla.
En usko aloitusta, mutta tietysti tehdään laatikot itse. En äkkiseltään keksi ruokaa, joka olisi helpompi tehdä. Kaupan laatikoista on saatu jollain konstilla imettyä kaikki maku pois. Kotona ei hevillä onnistu. Lanttulaatikko on maailman paras ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli itsellekin ekana mieleen. Jännä että vieläkin jaksetaan tuota harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ehkä vähän oksennusta suuhun, kun miettii sitä kerman ja voin määrää mitä ihmiset ahtaa itseensä, koska joulu.
Uusi palstahullu refluksivajakkì, jolla on aina oksennukset suussa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kirjoitti, että tulee joulumieli niitä tehdessä.
Mulle lanttulaatikon valmistus on rituaali maisteluineen, onko mausteita juuri sopivasti.
Voita siihen ei tule, eikä muutakaan rasvaa. Kun sen nyt jonain iltayönä viikonloppuna värkkään, saa joulu tulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuten on laaika? Kerropa neropatti, mitä yrität sönköttää?
Joo määkin teen maksalaatikot itse.
Resepti;
kippaan rusinamaksalaatikon vuokaan ja kaadan kermaa sekaisin
sekoitus ja
uuniin.
Täällä samanlainen hölmö, joka on sitä mieltä, että itse tehty (kermaa ja voita, ilman lisäaineita) on parempaa.