Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saisi siivous motivaation?

Vierailija
19.08.2013 |

Ei vaan jaksa siivota yhtään. Loma meni vaan levätessä ja sama moodi nyt töihin paluun jälkeen. Hirveä kasa silitettäviä ja pestäviä vaatteita odottaa. Ja kylppärin ja vessojen pesua ja tavaroiden järjestelyä ym ja kirppari tavaroiden katsastusta. Ei vaan jaksa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama keino joita itse käytän:suutu kunnolla(angstia on kiva purkaa hyödylliseen tekemiseen),kutsu VIP-vieraita(en viitsi siivota ystäviä varten,mutta esim.äitin vierailun takia on "pakko"),kuuntele menevää musiikkia,jonka tahtiin on kiva siivota(itse suosin punkkia).

Vierailija
2/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä odottaisin jotain motivaatiota, niin en siivoaisi ikinä. Siksipä siivoan tiettyinä päivinä ja ajankohtina, huvittipa tai ei, koska se on kumminkin pakko tehdä. Ainoastaan jos olen sairaana sallin itselleni poiketa näistä perushommista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mitä kaikkea elävää siellä sun pyykkikasoissa ja kirppari kasoissa mönkii jos et pian siivoa. Ainakin pölypunkkeja, jotka voi mennä sun korvaas munimaan... =O Ajattele tätä seuraavan kerran kun korvaas kutittaa. Kohta nurkissa vilisee torakoita ja hiiriä jos et siivoa sotkuja... Joko alko ällöttää niin paljon että on pakko siivota?

p.s. ite pistän musiikkia, avaan tölkin kuohuvaa ja otan suklaalevyn pöydälle avattuna. Tulee aina tehtyä jotain samalla kun siivoaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan