Menin tapailemani miehen kotiin ja hänen wc-pönttö oli reunoille asti paskaroiskeissa...
Lienee tarpeetonta kysyä mutta näkisitkö tulevaisuutta tuollaisen miehen kanssa? En voi uskoa sitä ettei sen vertaa vaivautunut että olisi kuurannut pöntön puhtaaksi 😭
Kommentit (31)
Minä kävin viimesen päälle laitetun jakkupukuneidin kotona, ja sama tilanne siellä, ja koko kämppä yhtä kaaosta ja kissanhiekkaa.
Ei tullu toista vierailua.
Mun mieheni asunto oli aika toivoton, mutta yhteen muuttaessamme opetin esim. Suihkuttamaan rannut pois ja olemaan kuseskelematta lattioille. Pari kertaa hurjistuin sen verran, että nyt on vessarauha ollut jo iätajat.
Riippuu vähän kuinka kauheassa kunnossa pönttö on ja kuinka kauan olette tapailleet. Pitkässä parisuhteessa turha kuvitella, ettei ole kiireisiä aamuja, jolloin ei jouda niin tiptop kaikkea jynssäämään. Perushygienia toki täytyy olla.
Sit kun lapsia tulee, niin sitä paskaa joutuu katselemaan jonkin aikaa. Eikä se niin herkkua ole..
Menin miehen kotiin ja huomasin, että minun kielioppi oli surkeaa🤣
Vierailija kirjoitti:
kulta, viittitkö..
Tämmöinen tällä kerta. Aika vanha juttu, mutta kelvannee palstan miesvihaajille.
tilasimme parhaat liput tuohon jumalan teatteri -esitykseen lisäksi. Mitäs sanot?
kuka helvetti näitä juttuja keksii
Ei ole paskanroiskinta näyttänyt parisuhteen saamista estävän ainakaan mitä työpaikan vessakäyttäytymistä näin ainoana sinkkuna seuraillut, joka joutuu muiden sontia jynssäillä pöntöstä.
Mies odotti että alat siivoamaan, sehän on naisen tehtävä.
Täh? Kai sää nyt anaalia annat miehelle?