Menin tapailemani miehen kotiin ja hänen wc-pönttö oli reunoille asti paskaroiskeissa...
Lienee tarpeetonta kysyä mutta näkisitkö tulevaisuutta tuollaisen miehen kanssa? En voi uskoa sitä ettei sen vertaa vaivautunut että olisi kuurannut pöntön puhtaaksi 😭
Kommentit (31)
Minkäslaiseen kuntoon jätit haasteen?
Weikkaan, että miehen asettamaan haasteeseen tuli tämän naisen kohdalle: FAIL
Zinc
Sällillä ollut krapularoiskeet tai vatta muuten sekaisin. Olisin itse siivonnut toki, mutten välttämättä noin nirppanokkaisen naisen kanssa tapailua jatkaisi, jonka elämä on vessanpöntön roiskeista kiinni, jos mies on muuten kerta mieleinen.
No kiva että hän paljasti huonon puolensa tässä kohtaa eikä myöhemmin :)
sitä voisi käyttää kasvonaamioosi ennenkuin tekee häirinöistä lisää ilmoituksia.
Ei jatkoon! Vessan siisteys kertoo paljon ihmisestä.
Eikö kaikille naisille ole sisäänrakennettuna se, että ne tietää miten tehdä miehestä paremman.
Hyi saakeli!! Tapailuvaiheessa en halua tietää, nähdä tai kuulla mitään paskajuttuja! Menee täysin halut.
N27
Palkkaa kotisiivouspalvelu pitämään vessa puhtaana, si käy siellä aina niiden käynnin jälkeen niin takaan että tätä ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sällillä ollut krapularoiskeet tai vatta muuten sekaisin. Olisin itse siivonnut toki, mutten välttämättä noin nirppanokkaisen naisen kanssa tapailua jatkaisi, jonka elämä on vessanpöntön roiskeista kiinni, jos mies on muuten kerta mieleinen.
Mies ei voi olla mitenkään järjellinen tai sosiaalisesti kenellekään mieleinen tapaus, jos jättää vessansa tuollaiseen kuntoon. Silloin olisi ymmärrettävää, jos olisi vatsatauti ja liian sairas siivoamaan, mutta ei silloin kyllä vieraitakaan sitten kutsuttaisi.
Hyi olkoon. Itsellä lopahti kerran ihastus, kun kyseisen miehen jälkeen vessassa oli vauhtiraidat pytyssä. Olisi fiksua harjata ne sieltä pois, ei luulisi olevan liikaa vaadittu.
Minä nuolisin ne paskaroiskeet ja onanoisin päälle.
Zinc
Se on sun hommas tulevaisuudessa..