Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko miehen toiveesta seuraavanlaiseen paikkaan

Vierailija
18.08.2013 |

Ensin bussipysäkille 6km polkupyörällä, sitten bussissa puoli tuntia ja lopuksi kilometri kävelyä ja lopulta töissä. Perheessa 1 auto, toista ei hommata ja mies tarvii autoa päivisin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. vastailee. Kyseisellä naisella on ajokortti, mutta ajaa autoa tosi vähän, ei siis juurikaan uskalla ajaa, joten siksi hänellä ei ole autoa. Hänen miehensä on 15 vuotta vanhempi, sai potkut yt:itten yhteydessä ja työllistyminen hänen ikäisenään on todella vaikeaa. Mies halusi muuttaa mökille pysyvästi. Yhteisiä lapsia heillä ei ole (eikä tule).

Vierailija
42/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 20:24"]

En tietenkään muuttais, paitsi jos ostettaisiin toinen auto.

[/quote]

Ja akat mainostaa itseään jonain ekologisina luonnonsuojelijoina?

Kaksinaismoralisteja paremminkin.

[/quote]

Siis MITÄ pahaa sulle on tapahtunut? Tämä on pakko olla se sama femakkoparkuja joka nauttii naisille ilkeilystä joka ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ukko makaa kotona,eikä käy töissä ja pitää autoa parkissa pihalla ja muija menee bussilla ja pyörällä.En suostuisi ikinä tuollaiseen kyykyttämiseen. Ukko vaihtoon.

Vierailija
44/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LASSUKKAVAROITUS!! Jättäkää tuo kaksinaismoralismista syyttelevät huomiotta!

Vierailija
45/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 20:43"]

Siis se ukko makaa kotona,eikä käy töissä ja pitää autoa parkissa pihalla ja muija menee bussilla ja pyörällä.En suostuisi ikinä tuollaiseen kyykyttämiseen. Ukko vaihtoon.

[/quote]

Vaikka olis 7 mersua pihassa, niin kyseinen nainen ei ajaisi silti.

Vierailija
46/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En helvetissä. Tai sitten mies saa hommata mulle auton ja maksaa ajokortin. Jos pitää muuttaa jumalan seläntaa niin pitää olla pelit ja vehkeet.

Vierailija
47/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei tule käyttäneeksi niin paljon luonnonvaroja kuin kaupungissa vaikka ajelisi toisellakin autolla. Toinen auto on oltava, varsinkin jos on lapsi myös. Autoilusta on turhaan tehty joku haloo, onhan niitä biokaasuautoja ja tosi vähä päästöisiä ja vähän kuluttavia. Jos kaikki keskittyy kaupunkeihin, siitä vasta ongelmia tulee ja saasteisuus lisääntyy. Onhan tuo nähty esim. idän suurkaupungeissa. Maalaisjärki käyttöön.

Vierailija
48/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ei tule käyttäneeksi niin paljon luonnonvaroja kuin kaupungissa vaikka ajelisi toisellakin autolla. Toinen auto on oltava, varsinkin jos on lapsi myös. Autoilusta on turhaan tehty joku haloo, onhan niitä biokaasuautoja ja tosi vähä päästöisiä ja vähän kuluttavia. Jos kaikki keskittyy kaupunkeihin, siitä vasta ongelmia tulee ja saasteisuus lisääntyy. Onhan tuo nähty esim. idän suurkaupungeissa. Maalaisjärki käyttöön.

Vierailija
49/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
50/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin miehen kanssa kaupungissa, josta mulla oli maalle työmatkaa: ensin bussilla metrolle, metrolla bussille, bussilla 20 km (n. 30 min), bussipysäkiltä kävellen 2,8 km työpaikalle. Työmatkaan kului aikaa yhteensä odotuksineen 1,5 tuntia yhteen suuntaan, työ ei vastannut koulutustani lainkaan, palkka oli surkea. Pahimpien talvimyräköiden aikana odottelin bussia yli puoli tuntia yli 20 asteen pakkasessa (siis tuon 2,8 km kävelyn jälkeen)...

Ja silti olen tuosta työstä ollut tavattoman kiitollinen. Olin ammatinvaihtaja ja mieheni kannusti minua kaikin tavoin rakentamaan uraani alusta alkaen. Puolentoista vuoden jälkeen sain työpaikan, jossa palkkaan kuului kunnon korvauksen lisäksi autoetu. Ja muutamassa vuodessa olinkin siten hyvätuloinen.

Eli näihin kysymyksiin on aika hankala vastata, kun emme tiedä kyseisten henkilöiden motivaatiota tai tulevaisuudensuunnitelmia. Joku taisi pitää minuakin ihan hulluna silloin, kun käteen jäi vajaat 1200 euroa, josta siis matkatkin maksoin...

Vierailija
51/51 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolta lapset pääsevät kulkemaan harrastuksiin ja kavereille, vai pitääkö olla aina aikuisen autolla kuskaamassa? Itse en muuttaisi huonojen yhteyksien päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi