Mitä työtä voisi tehdä kotona tietokoneella? En jaksaisi lähteä kotoo töihin :)
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:57"]
Tuotearvosteluja, miten pääsee hommaan mukaan?
Koulutuksesta puheenollen..Koulutustani vastaavaa työtä on vähän hankala tehdä kotona ellen sitten perusta esim. ravintolaa kotiini ;) t.AP
[/quote]
Niinpä niin. Jos on kouluttamaton tai koulutus on sitten vaikka sitä ravintola-alaa, niin kotona tietsikalla et fyrkkaa tienaa. Muutoinhan sellaisesta työstä tietäisi jo puoli Suomea...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:57"]
Koulutuksesta puheenollen..Koulutustani vastaavaa työtä on vähän hankala tehdä kotona ellen sitten perusta esim. ravintolaa kotiini ;) t.AP
[/quote]
Tee niin kuin se Ranskassa asuva brittikokki, jolla oli yksiössään kotiravintola kahdelle hengelle :) Muun ajan kuvaat itsestäsi videopätkiä keittiössäsi ja lataat youtubeen. Alta aika yksikön sinulta kysytään keittokirjoja ja saat oman tv-ohjelman.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:11"]
Mä olen miettinyt pääni puhki samaa asiaa. Koodaaminenkaan ei tunnu olevan mun juttu. Opiskellut nyt hötömölöä jonkin verran. Yrittänyt pyörittää miehen bisneksiä, mutta on nii pienimuotoista, että kerran viikossa tulee jotain. Plääh.
Yrittänyt ottaa osaa kilpailuihin ja kaikkiin kuluttajatutkimuksiinkin, mutta ei vielä voittoja. Yhdestä tutkimuksesta sain Hälsans kökin tuotteita viidellä kybällä. Jippii!
[/quote]
Miehen firmaa? Eikö ole motivaatiota mihinkään omaan tekemiseen? Onko mitään ammattia peruskoulun jälkeen luettu? Mikset yritä saada firmaa menestymään, markkinoi sitä, ala pyörittämään kunnolla, kerran ei mitään muuta tekemistä ole.
[/quote]
Koulutukseltani olen ravintolakokki ja pitopalvelussa olen töissä. Ala on tuulinen. Syyslokakuun olin lomautettuna ja tykkäsin kotona olosta. Eikä yksinäisyys vaivaa. Elämäni parasta aikaa oli vauvavuodet, kun ketään ei tarvinnut nähdä. Duuniajat ovat taas niin rasittavat. Ei vaan huvittais, laiskottaa. Kohta sentään kahden viikon loma!
Miehestä ei riitä niin paljon, kun haluaisi. Häntä ei voi kloonatakaan.
AP tutustu hopottajiin, toluna tais olla yksi.. Niissä on hurjan harvoin juttuja. Markkinointitutkimuksia googlettamalla.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:15"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:11"]
Mä olen miettinyt pääni puhki samaa asiaa. Koodaaminenkaan ei tunnu olevan mun juttu. Opiskellut nyt hötömölöä jonkin verran. Yrittänyt pyörittää miehen bisneksiä, mutta on nii pienimuotoista, että kerran viikossa tulee jotain. Plääh.
Yrittänyt ottaa osaa kilpailuihin ja kaikkiin kuluttajatutkimuksiinkin, mutta ei vielä voittoja. Yhdestä tutkimuksesta sain Hälsans kökin tuotteita viidellä kybällä. Jippii!
[/quote]
Miehen firmaa? Eikö ole motivaatiota mihinkään omaan tekemiseen? Onko mitään ammattia peruskoulun jälkeen luettu? Mikset yritä saada firmaa menestymään, markkinoi sitä, ala pyörittämään kunnolla, kerran ei mitään muuta tekemistä ole.
[/quote]
Koulutukseltani olen ravintolakokki ja pitopalvelussa olen töissä. Ala on tuulinen. Syyslokakuun olin lomautettuna ja tykkäsin kotona olosta. Eikä yksinäisyys vaivaa. Elämäni parasta aikaa oli vauvavuodet, kun ketään ei tarvinnut nähdä. Duuniajat ovat taas niin rasittavat. Ei vaan huvittais, laiskottaa. Kohta sentään kahden viikon loma!
Miehestä ei riitä niin paljon, kun haluaisi. Häntä ei voi kloonatakaan.
AP tutustu hopottajiin, toluna tais olla yksi.. Niissä on hurjan harvoin juttuja. Markkinointitutkimuksia googlettamalla.
[/quote]
Minäkin rakastan olla kotona. Viihdyn mainiosti ja perheen ansiosta en pääse erakoitumaan vaikka haluaisin ;)
Katsoin Hopottajat ja toluna sivustot, niistä ei siis tienaa mitään vaan jotain tuotteita? Markkinointitutkimuksia juuri selvittelen. Kiitos kohtalotoverille vastauksista! t.AP
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:54"]
Siinäpä se. Olisko ideoita?
[/quote]
Töitä kotiin? Ei hitossa!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:54"]
Siinäpä se. Olisko ideoita?
[/quote]
Töitä kotiin? Ei hitossa!
[/quote]
Kiitos hyödyllisestä vastauksesta!
Asiakashankintaa ja palvelumyyntiä. Buukkausta. Noissa lähinnä sovit firmojen myyjille / asiakasvastaaville tapaamisaikoja, jos kauppa syntyy saat provikan. Jos saat sovittua myynnit ns.nimeä vaille paperiin, ettei kyseisen firman myyjän tarvitse tehdä juuri mitään ansaitset kunnon bonukset.
Aloina on kaikkea kotisivumyynnistä, kotisiivousmyyntiin niin b tob kuin b to c.
Palkkana kotimyyjillä yleensä provikka, koska kukaan ei vahdi sinua kotona niin kukaan ei tuntipalkkaakaan maksa. Jos teet töitä ja saat myyntiä niin tienaat paljon paremmin kuin tuntipalkalla missään!!!
Esim. kotisivuja voi myydä sähköpostitse, puhelimitse... Firmoille parhaimman kuvan voi antaa käymällä paikan päällä... Kokemusta ei tarvita!
Voit toimia yrittäjämäisesti eezyn tai toimipiste.fi kautta, menettämättä työttömyysetuja, niiltä päiviltä kun et tienaa saat työttömyys korvausta, riippuen tietysti tuloista. :)
Verovähennyksiä voi tuolloin hyödyntää myös todella paljon enemmän kuin tavallisesti.
Veljeni myy näitä kotisivuja ja tienaa verojen jälkeen n. 2500e/kk. :)
Ja työtähän voi tehdä missäpäin Suomea tahansa...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:14"]
Mä reilun vuoden työskentelin kotona (oma yritys), mutta sitten se yksinäisyys alkoi ahdistaa. Koskaan ei ollut mitään kivoja kahvitaukokeskusteluja saatikaan lounasseuraa.
Erittäin tylsää ja erakoittavaa.
[/quote]
Itse antaisin vaikka sieluni siitä, että saisi työskennellä ilman väkisinväännettyjä kahvitauko- ja lounaskeskusteluja. Hitto kun pitää olla tällainen erakko.
Jotkut puhelinmyyjät tekevät töitä kotona. Kokeile, on meinaan aika per**estä.
Koodausta. Ylipäätään IT-alan töitä usein voi tehdä etänä / kotoa.
Opettele taitavaksi koodariksi ja ryhdy tarjoamaan palveluksiasi freelancerina.
Itsenäisenä yrittäjänä. Kirjoita kaikki mahdollinen mitä mieleen tulee ilmoitukseen ja sitten vaan palveluksia myymään. Olen tehnyt tämän, en tienannut ihmeitä, mutta taskurahaa. Tein paria niin erikoista juttua, etten taida kertoa, kun tunnistettaisiin. Mutta esim. voit kuvittaa vaikka kirjoja, kirjoittaa juttuja, ohjelmoida, tehdä toimistotöitä, kirjanpitoa, melko moni insinööri pitää suunnittelutoimistoa kotonaan, tuotearvosteluja...oma osaamisesi määrittää, mitä voit tehdä. Tai sitten sijoitustoimintaa, mikä on kyllä aika riski hommaa. Tai nettipokeria.
Mä reilun vuoden työskentelin kotona (oma yritys), mutta sitten se yksinäisyys alkoi ahdistaa. Koskaan ei ollut mitään kivoja kahvitaukokeskusteluja saatikaan lounasseuraa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:14"]
[/quote]
Mulla oli sama ongelma, mutta eipä se tilanne muuttunut, kun vaihdoin pieneen yritykseen, missä on vain kolme ihmistä ja minä olen usein päiväkausiakin yksin konttorilla. Sen lisäksi muut ovat miehiä ja hyvin "eri henkisiä".
Sama täällä. En ole mikään "nettinörtti" joten koodausjutut ja it-ala ei ole mua varten. Kirjoittaa en osaa, joten sekin on poissuljettu. Nettpokeria en ala pelaamaan, liian riskihomma.
Kait se on vaan raahauduttava töihin työpaikalle jossa en enää viihdy pätkääkään. Motivaatiokin niin pakkasen puolella ettei tosikaan. Vihaan mun työpaikkaa. Työ itsessään uht ok mutta pomot ja johto sekä hallinnollinen puoli kusee pahemman kerran. Työntekijät alinta pohjasakkaa joilla ei ole aivoja. Perhana, että ottaa aivoon.
Pitäisi ihan oikeesti keksiä jotain omaa juttua.