Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäin miehelle kiinni suklaan syömisestä

Vierailija
18.08.2013 |

Mies ei tykkää että syön suklaata ja olenkin hänen mielikseen luvannut olla sitä tekemättä. Nyt kuitenkin ystävän kanssa kahviteltiin ja tarjoiluun kuului minttusuklaakonvehti, jonka seuran vuoksi ja kohteliaisuudesta söin. Kotiin tultuani mies haistoi hengitystäni ja tiukkasi, en kai vaan ole laittanut suuhuni suklaata. Hätävaleena lipsautin juoneeni minttukaakaota. Tällöin mies otti puhelimen ja soitti ystävälleni, joka paljasti mun syöneen kokonaisen After eightin. Mies suuttui ja loukkaantui, menetti kuulemma luottamuksen! Pelkkä suklaan syönti olisi jo ollut valehtelua, mutta tämä oli jo törkeä petos. Avioero ehkä edessä :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten pilvenpolttelu liittyy minun ja mieheni suhteeseen? Meillä kummallakaan ei ole huumeongelmaa.

Joka tapauksessa mies nukkui yön yli ja olen häntä tänään lepytellyt. Ei vielä tiedä voiko antaa anteeksi, ja kostoksi rikkeestäni mies kävi ostamassa itselleen kokonaisen levyn Fazerin sinistä, jonka veti siltä seisomalta silmieni edessä. Mun tuli kuulemma saada kokea miten pahalta tuntuu kun puoliso satuttaa itseään nautintoaineilla. (Mies on normaalisti herkkujen suhteen ns. raivoraitis absolutisti eikä siksi sallisi niitä minullekaan.) Uhkasi, että jos liittomme jatkuu ja tämä tottelemattomuus kohdallani toistuu, seuraavalla kerralla hän ottaa kovemmat keinot käyttöön ja lähtee kokopäiväretkelle makeistehtaalle.

-ap

Vierailija
2/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois ap, lähtisitkö kanssani suklaabaariin ja kaffelle? 

...   vai ajattelitko nauttia suklaasta vasta seuraavassa elämässä??

PS. Sullahan siellä "ihana kotileijona"  .  Ovesta ulos astuessaan muuttuu tosin hiireksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..teidän ongelmamme on paljon pahempi kuin pikku sauhuttelut. 

Vierailija
4/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaudenriisto. 

Ja sinä hyväksyt.

Vakka löysi kantensa.

MIKSI TÄÄLLÄ VALITAT ????

Vierailija
5/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SFW?

Vierailija
6/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valhe mikä valhe. Mitä jos miehesi olisi valehdellut sinulle tupakan polttamisesta tai kaljan juomisesta? Ja sinulle olisi todella tärkeää ettei hän polttaisi/joisi.

Vierailija
7/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön vaatimus!! "Ei saa syödä suklaata" Yhden h******n after eight palan takia avioero? Säälittävää!

Vierailija
8/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrittäisit tehdä sun suklaansyönnistä miehelle miellyttävää? Nyt se selvästi kokee sen uhkana,  on ehkä mustasukkainen? Jos hankkisit suklaasuihkulähteen makuuhuoneeseen ja nuolisit suklaan miehesi päältä, suklaasta voisi tulla teidän yhteinen harrastus!

Vierailija
9/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos yrittäisit tehdä sun suklaansyönnistä miehelle miellyttävää? Nyt se selvästi kokee sen uhkana,  on ehkä mustasukkainen? Jos hankkisit suklaasuihkulähteen makuuhuoneeseen ja nuolisit suklaan miehesi päältä, suklaasta voisi tulla teidän yhteinen harrastus!

Vierailija
10/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että miehesi tajuaa jättää sinut ja löytää rinnalleen ihmisen, joka oikeasti välittää ja rakastaa. Toivottavasti mies ei jää sinun kanssasi rakentamaan uutta luottamusta.. Et edes tunnu katuvan. :(

Ap olet kuvottava ihminen.

Vierailija
11/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua

Vierailija
12/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phuhhhuhhaaaahhhhahhaa...

Vierailija
13/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on selkeät narsistin piirteet. Sopimuksethan ei sua koske, olet niiden yläpuolella.

Ero on varmasti hyvä ratkaisu. Voimia miehellesi!

Vierailija
14/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in narsistia! Mielistelet ja valehtelet pienissäkin asioissa. Ja tietty olet itse syytön kaikkeen ja muissa vika. 

Vierailija
15/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää vastaukset on kyllä niin provoja...

Vierailija
16/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkyttynyt. Onko teillä tapana pettää toisen luottamus tuosta noin vain? Heitit kylmästi yhteiset vuotenne pois suklaapalan takia. Oliko sen arvoista?

Vierailija
17/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lukisin tämän jostakin muualta kuin av-palstalta, olisin aivan varma että provohan tämä.

Täällä uskon ihan sinisin silmin, että mamma on niin miehensä alamainen, että ei uskalla syödä suklaata, kun mies ei tykkää, ei käyttää tietynväristä luomiväriä kun mies ei tykkää jne.

Voi tyttö hyvä, jos/kun  tässä nyt avioero tulee, on aika helppoa löytää seuraavaksi sellainen mies joka sallii jopa suklaan syönnin! Ja paljon muuta sellaista, jota sinä et voi nykyisen miehesi vuoksi tehdä.

Noin siinä käy kun menee naimisiin nuorena  ensirakkautensa kanssa. Ei edes tiedä, mikä on normaalia ja mikä ei.

Vierailija
18/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 02:54"]

Nää vastaukset on kyllä niin provoja...

[/quote]

Selkeästi joku Shecklock liikenteessä :) Ihanko piti kommentti kirjoittaa tästä ahaa -elämyksestäsi ;)

Vierailija
19/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos vittuilusta Ap. Tämä on juuri se pointti, kun tein aloituksen mieheni pilven polttelusta kavereidensa kanssa. Sekä on normaalia, että hatsit vetää, vaikka tietää ettei vaimo hyväksy. Ei hänkään toivo, että mun vyötäröllä on ylimääräistä, joten ihan on pilven polttelu verrattavissa siihen vaivihkaa kauppamatkalla syötyyn mars-patukkaan. Ja kun teini-ikäinen poikamme löytää sätkän isänsä hupparin taskusta ja suklaapaperit mun käsilaukusta - sama asia! Ja puolisolle valehtelu myös - pikku juttu!! Ihmisen nyt on vain saatava elää niin kuin tahtoo, kahleitta.

Vierailija
20/27 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 07:38"]

Juu, kiitos vittuilusta Ap. Tämä on juuri se pointti, kun tein aloituksen mieheni pilven polttelusta kavereidensa kanssa. Sekä on normaalia, että hatsit vetää, vaikka tietää ettei vaimo hyväksy. Ei hänkään toivo, että mun vyötäröllä on ylimääräistä, joten ihan on pilven polttelu verrattavissa siihen vaivihkaa kauppamatkalla syötyyn mars-patukkaan. Ja kun teini-ikäinen poikamme löytää sätkän isänsä hupparin taskusta ja suklaapaperit mun käsilaukusta - sama asia! Ja puolisolle valehtelu myös - pikku juttu!! Ihmisen nyt on vain saatava elää niin kuin tahtoo, kahleitta.

[/quote]

mitäs se teini-ikäinen poika tekee isänsä taskuilla ja sinun käsilaukulla ? sekö on sallittua? Mitä se etsii sieltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi