Jäin miehelle kiinni suklaan syömisestä
Mies ei tykkää että syön suklaata ja olenkin hänen mielikseen luvannut olla sitä tekemättä. Nyt kuitenkin ystävän kanssa kahviteltiin ja tarjoiluun kuului minttusuklaakonvehti, jonka seuran vuoksi ja kohteliaisuudesta söin. Kotiin tultuani mies haistoi hengitystäni ja tiukkasi, en kai vaan ole laittanut suuhuni suklaata. Hätävaleena lipsautin juoneeni minttukaakaota. Tällöin mies otti puhelimen ja soitti ystävälleni, joka paljasti mun syöneen kokonaisen After eightin. Mies suuttui ja loukkaantui, menetti kuulemma luottamuksen! Pelkkä suklaan syönti olisi jo ollut valehtelua, mutta tämä oli jo törkeä petos. Avioero ehkä edessä :(
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 07:38"]
Juu, kiitos vittuilusta Ap. Tämä on juuri se pointti, kun tein aloituksen mieheni pilven polttelusta kavereidensa kanssa. Sekä on normaalia, että hatsit vetää, vaikka tietää ettei vaimo hyväksy. Ei hänkään toivo, että mun vyötäröllä on ylimääräistä, joten ihan on pilven polttelu verrattavissa siihen vaivihkaa kauppamatkalla syötyyn mars-patukkaan. Ja kun teini-ikäinen poikamme löytää sätkän isänsä hupparin taskusta ja suklaapaperit mun käsilaukusta - sama asia! Ja puolisolle valehtelu myös - pikku juttu!! Ihmisen nyt on vain saatava elää niin kuin tahtoo, kahleitta.
[/quote]
mitäs se teini-ikäinen poika tekee isänsä taskuilla ja sinun käsilaukulla ? sekö on sallittua? Mitä se etsii sieltä?
[/quote]
Tämä vastauspa vaati paljon innovatiivista ajattelua... Not.
No aika jännä verrata suklaata ja laitonta huumetta. Jos ei pysty eroa näkemään, niin ei ehkä keskustelu auta.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2013 klo 08:08"]
Juu, kiitos vittuilusta Ap. Tämä on juuri se pointti, kun tein aloituksen mieheni pilven polttelusta kavereidensa kanssa. Sekä on normaalia, että hatsit vetää, vaikka tietää ettei vaimo hyväksy. Ei hänkään toivo, että mun vyötäröllä on ylimääräistä, joten ihan on pilven polttelu verrattavissa siihen vaivihkaa kauppamatkalla syötyyn mars-patukkaan. Ja kun teini-ikäinen poikamme löytää sätkän isänsä hupparin taskusta ja suklaapaperit mun käsilaukusta - sama asia! Ja puolisolle valehtelu myös - pikku juttu!! Ihmisen nyt on vain saatava elää niin kuin tahtoo, kahleitta.
[/quote]
mitäs se teini-ikäinen poika tekee isänsä taskuilla ja sinun käsilaukulla ? sekö on sallittua? Mitä se etsii sieltä?
[/quote]
Tämä vastauspa vaati paljon innovatiivista ajattelua... Not.
[/quote]
eli ? en saanut vastausta?
no, eipä jää epäselväksi mitä koluaa isän taskuilla ja äidin käsilaukulla :) ei kovin innovatiivista ajattelua kyllä vaadi :)
... ihan on pilven polttelu verrattavissa siihen vaivihkaa kauppamatkalla syötyyn mars-patukkaan. ...
...
Ja puolisolle valehtelu myös - pikku juttu!! Ihmisen nyt on vain saatava elää niin kuin tahtoo, kahleitta.
[/quote]
Laki ei kiellä suklaan syöntiä eikä siitä ole sivullisille haittaa, kuten sekopäisen huumeiden käyttäjän käyttäytymisestä.
Valehteminen on sitten eri juttu. Olisi hyvä elää niin, että ei tarvitse valehdella. Valitsemme siis puolisomme niin, ettei tarvitse valehdella suklaansyönnistä ja elämme ihmisiksi, ettei tarvitse valehdella esimerkiksi tulojaan ylinopeusratsiassa.
up