Mikä muutti miehen mielen tapaamisen jälkeen?
Tapasin miehen deittipalstalla ja alettiin kirjoittelemaan. Synkkasi hyvin, ja alettiin soittelemaan. Juteltiin varmaan joka ilta monen viikon ajan pitkään, kaikesta mahdollisesta. Tunne siitä, että viihdymme toistemme seurassa kasvoi. Mies osoitti avoimesti, että oli ihastunut, piti ulkonäöstäni jne. Kerroimme itsestämme paljon ja avoimesti ja päätimme tavata. Tavattiin sitten, minä pidin miehestä edelleen paljon, ymmärsin että hänkin minusta - vietettiin hauska ilta ja päädyttiin jopa sänkyyn ja se oli minusta oikein hyvää. Itse nautin, ja ajattelin että hänkin nautti.
MUTTA. Tämän jälkeen mies etääntyi.. ei enää sydämiä eikä muita "söpöjä" ilmaisuja. Ollaan kyllä pidetty yhteyttä, vaihdettu kuulumisia päivittäin. Tapasimme tuon jälkeen myös uudestaan ihan päiväsaikaan ja edelleen oli hauskaa ja mutkatonta. Sitten mies vihjaili jotain seksiin liittyvää tyyliin "oletko taas puutteessa? - nyt en kyllä anna sulle" (no ei siinä tilanteessa ja paikassa edes voinutkaan) ja mulle tuli tunne, että hän kettuilee meidän viime kerrasta. Ikäänkuin hän itse ei haluaisi, mutta säälistä voisi antaa. Meninkö liian nopeasti sänkyyn? Olinko kuitenkin jotenkin nolo tai pettymys, typerämpi tai rumempi kuin mitä hän ajatteli?
Tuli fiilis, että kun on tämmöinen yh-äiti, niin seksin ja läheisyyden kaipuu on jotenkin hävettävää. Miehet toivovat, että nainen on halukas. Jos sitten on, niin se kääntyy lopulta itseään vastaan. Nämä olivat ensimmäiset nettitreffit ikinä, joilla olen päätynyt petiin. Tai melkein ensimmäiset koskaan. Mies tuntui tutulta ja luotettavalta, kun oltiin puhuttu ja kirjoitettu jo pitkään ennen tapaamista, eikä se tunne poistunut kun nähtiin.
Hämmentävä tilanne - tunnen itseni ihan tyhmäksi.
Kommentit (33)
Höh, typerä mies, unohda se. Varmaan samaa peliä pitänyt tusinan muun mamman kanssa. Keskity omaan elämääsi ja lapsiisi ja ole onnellinen, kun elämässäsi ei ole mitään karvakörilästä tuottamassa harmaita hiuksia. Harrasta ja nauti ja hoida itseäsi.
Miehet on semmoisia, ne änkeää naisen elämään vaikka väkisin, silloin kun naisella menee hyvin ja on onnellinen yksin. Epätoivoiset miehen etsijät ne kiertää kaukaa.
Älä pidä mitään yhteyttä äijään, jos se ottaa sinuun yhteyttä, vastaa asiallisesti ja lyhyesti. Älä osoita kiinnostusta.
Et ollutkaan niin kaunis kuin mitä näyttämäsi valokuvat antoivat ymmärtää ja/tai olit huono sängyssä. Tai sitten mies kokee saavansa paremmankin, mahdollisesti vähemmällä vaivalla. Toisin sanoen työpanos suhteessa tulokseen on miehen näkökulmasta väärällä tavalla epätasapainossa.
Et tietenkään halunnut tätä kuulla, mutta tiedät kyllä itsekin, ettei tilanteeseen montaa hyvää selitystä ole.
Ehkä ainoa moka, minkä teit, eli sänkyyn päätyminen ekoilla treffeillä.
Ja nyt mies pohtii, että vain seksin vuoksi olet innostunut hänestä.
Mies piti sua liian kiimaisena ja ajatteli että jaat tavaraasi kaikille
Typerä mies. Taisi olla liian iso pala tyypille, että naisellakin on seksuaalisia haluja ja lisäksi vapaus toteuttaa niitä haluamallaan tavalla.
oletko nyt varma... olet nainen ja ylianalysoit kaiken, ehkä miehellä on vain outo huumorintaju ja haluaa kuulla kuinka himoitset sitä. et ole enää mikään pikkuprinsessa joten puhu miehelle äläkä odota , että han tunkee lasikenkää väkisin jalkaasi jatkuvasti vaan voit itsekin tunkea miehelle lasikenkää ;)
Tuotakin olen miettinyt, että pitikö liian helppona? Miksi sitten itse halusi halailla ja pussailla ja oli selvästi kiihottunut ja halusi seksiä? Ja jos olin tosiaan niin pettymys ulkonäköni puolesta, miksi hän sanoi sitten ihan toista? Aloite kaikkeen "intiimiin" tuli häneltä. Toki sitten itsekin lämpenin, kun ensin vietettiin mukava iltaa ihan jutellen ja syöden ja tykkäsin hänestä kovasti, meillä oli niin mukavaa kun kuvittelinkin jo etukäteen. Olisiko pitänyt vain työntää hänet päältä pois, että "Ei, sorry! Ei onnistu". Ehkä olisi :(.
Hän tietää kyllä taustani - voi tietty olla ettei usko - eli että olen ollut pitkään naimisissa ja eron jälkeen en ole tapaillut oikein ketään. En todellakaan ole mikään syöjätär. Hänen kanssaan oli oikesti kivaa, ja luulin, että hän tykkäsi minusta aidosti, siksi rohkeninkin mennä noinkin pitkälle. Taisi olla virhe ja vetäydyn taas takaisin luolaani..
Ap
Pidempiin suhteisiin miehet haluaa usein naisen jota seksi ei kiinnosta siinä mielessä että haluaa itse tyydytyksen, mutta joka kuitenkin antaa aina kun mies haluaa. Nainen jolla on haluja koetaan uhaksi.
Miehet on siitä yksinkertaisia, että silloin kun ovat oikeesti kiinnostuneita naisesta (tavalla tai toisella), he kyllä itse tekevät asian eteen töitä. Naisen ei tarvitse kuin hymyillä.
Ja kyllä miehelle tekee hyvää joutua vähän odottamaan hyvää.
Naisilla olisi paljon helpompaa, kun ymmärtäisivät tämän.
Ja lisäksi; miehen tulee tehdä, mitä miehen tulee tehdä ja jos se ei tee, niin mitä ihmettä sillä tekee? Ei mitään. Kyllä kunnon mies saa asiasa sanottua. Sellaisen miehen jokainen nainen tarvitsee!
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 11:56"]
Ja jos olin tosiaan niin pettymys ulkonäköni puolesta, miksi hän sanoi sitten ihan toista? Aloite kaikkeen "intiimiin" tuli häneltä.
[/quote]
Totta kai mies haluaa aina ulosmitata kaiken mahdollisen hyödyn tilanteesta. "Saaminen" on aina plussaa eikä hän tiennyt, tuleeko seuraavaa tapaamista enää koskaan. Siksi kannattikin ajaa tilanne seksiin, koska mies ei tiedä, "saako" seuraavan kerran kahden päivän vai kahden vuoden kuluttua.
Olen itsekin vietellyt sänkyyni naisen, joka ei ulkonäöllisesti kummoisesti mielyttänyt (joskaan ei iljettänytkään). Ja toki sanoin mimmille itselleen, että uuh kun olet kaunis. Jaa että miksi? Jos olisin totuuden kertonut, olisin jäänyt kokonaan ilman.
Sinkkuelämässäkin aikoinaan kerrotu totuus pätee tässäkin: "He's just not that into me." Kelpasit ilmeisesti kertapanoksi, kun kovin panetti. Aivan samalla tavalla naiset häipyvät paikalta jättäen miehen ihmettelemään, jos vain kokevat saavansa rikkaamman, menestyneemmän, koulutetumman, hopeakielisemmän, isomunaisemman jne. kuin mitä kyseinen ihmettelemään jätetty mies oli.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:13"]
Ja jos olin tosiaan niin pettymys ulkonäköni puolesta, miksi hän sanoi sitten ihan toista? Aloite kaikkeen "intiimiin" tuli häneltä.
[/quote]
Totta kai mies haluaa aina ulosmitata kaiken mahdollisen hyödyn tilanteesta. "Saaminen" on aina plussaa eikä hän tiennyt, tuleeko seuraavaa tapaamista enää koskaan. Siksi kannattikin ajaa tilanne seksiin, koska mies ei tiedä, "saako" seuraavan kerran kahden päivän vai kahden vuoden kuluttua.
Olen itsekin vietellyt sänkyyni naisen, joka ei ulkonäöllisesti kummoisesti mielyttänyt (joskaan ei iljettänytkään). Ja toki sanoin mimmille itselleen, että uuh kun olet kaunis. Jaa että miksi? Jos olisin totuuden kertonut, olisin jäänyt kokonaan ilman.
Sinkkuelämässäkin aikoinaan kerrotu totuus pätee tässäkin: "He's just not that into me." Kelpasit ilmeisesti kertapanoksi, kun kovin panetti. Aivan samalla tavalla naiset häipyvät paikalta jättäen miehen ihmettelemään, jos vain kokevat saavansa rikkaamman, menestyneemmän, koulutetumman, hopeakielisemmän, isomunaisemman jne. kuin mitä kyseinen ihmettelemään jätetty mies oli.
[/quote]
Just. En olis uskonut, että hänkin on noin peluri :(. Oikeasti luulin, että hän piti minua nättinä. Olin kuitenkin laittanut monta kuvaa ihan arkisistakin tilanteista, ilman meikkiä jne. Mutta onhan sitä luonnossa eri näköinen kuin kuvissa joka tapauksessa
Kertokaas sitten, onko naisen syytä olla aina hiljaa, kun keskustellaan seksistä tai mies heittää jotain kaksimielistä? Vaikka olen melko hillitty, niin kyllä minua kaksimielisyydet naurattaa. Tai että esim. tämä mies kyseli jo jutellessamme mm. jotain seksiin liittyviä asioita, ei se tuntunut kiusalliselta vaan ihan luontevalta keskustelulta. Ja jotkut muut miehet, joihin olen sinkkuaikanani törmännyt, ovat ottaneet seksin jollain tapaa jossain vaiheessa puheisiin, vitsinä tai jotenkin muuten. Jos yleensä lähden tämmöiseen keskusteluun mukaan, annanko jo siinä huonon kuvan itsestäni? Tulee mieleen, että on todella vaikeaa olla "oikeanlainen".
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
Just. En olis uskonut, että hänkin on noin peluri :(. Oikeasti luulin, että hän piti minua nättinä. Olin kuitenkin laittanut monta kuvaa ihan arkisistakin tilanteista, ilman meikkiä jne. Mutta onhan sitä luonnossa eri näköinen kuin kuvissa joka tapauksessa
Kertokaas sitten, onko naisen syytä olla aina hiljaa, kun keskustellaan seksistä tai mies heittää jotain kaksimielistä? Vaikka olen melko hillitty, niin kyllä minua kaksimielisyydet naurattaa. Tai että esim. tämä mies kyseli jo jutellessamme mm. jotain seksiin liittyviä asioita, ei se tuntunut kiusalliselta vaan ihan luontevalta keskustelulta. Ja jotkut muut miehet, joihin olen sinkkuaikanani törmännyt, ovat ottaneet seksin jollain tapaa jossain vaiheessa puheisiin, vitsinä tai jotenkin muuten. Jos yleensä lähden tämmöiseen keskusteluun mukaan, annanko jo siinä huonon kuvan itsestäni? Tulee mieleen, että on todella vaikeaa olla "oikeanlainen".
Ap
[/quote]
Älä lähde mukaan kaksimielisiin juttuihin. Ollenkaan. Unohda nyt se ällö limanuljaska, ja rauhoita itsesi ja elämäsi. Kunnon mies ei heittele kaksimielistä juttua, ei ryyppää, ei polta, ei käy baareissa, vaan harrastaa tervehenkisiä asioita ja tekee töitä. Sama koskee naisia.
Harmittaa kun Suomessa on paljon hiljaisia, kunnollisia ja kilttejä eräjormia, ja naiset sitten juoksee kaikenmaailman seksiaddiktien perässä.
Niin.
Ei pitäisi tulla kellekään yllätyksenä, että miehet pitävät "saalistamisesta".
Olen huomannut kuinka kumppania etsittäessä se vain lisää mielenkiintoa suorastaan hulluuden partaalle jos nainen antaa miehen hiukan nähdä vaivaa.
Itse ainakin olen tiennyt tämän tavallaan aina?
Jos tavoitteenani on löytää seurustelukumppani, en mene sänkyyn oikopäätä miehen kanssa. Jos taas nuorempana oli tarkoitus vain pitää lyhytaikaisesti hauskaa, saatettiin jättää treffitkin kesken ja siirtyä saman tien privaatin puolelle :D
Minä olen kyllä aina "antanut" (hyi mikä ilmaisu) heti alussa jos on siltä tuntunut, osoittanut tunteeni avoimesti ja ollut myös itse aktiivinen. Minut on aina haluttu pitkään suhteeseen, joten ei pelaaminen ja sääntökikkailu, oikeanlaisena oleminen ole mikään must. Moni mies ihan sallii naiselle saman kuin itselleen ja jos ei salli, ei todellakaan ole murheen arvoinen.
Ap, jos kerran olette yhä yhteydessä ja koet että olette pystyneet olemaan avoimia, mitäs jos kysyisit asiasta ystävällisesti mutta suoraan: kertoisit, että sinulla on olo että toista jäi vaivaamaan jokin asia, tai ainakin sinulle jäi epävarma olo. Kerro että sinulla oli mukavaa ja että keskusteluissa syntynyt läheisyyden tunne vei asioita nopeasti eteenpäin. Jos uskallat jutella asiasta, et menetä mitään, koska ei tuo varmaan itsekseen helpotu.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 12:53"]
Ei pitäisi tulla kellekään yllätyksenä, että miehet pitävät "saalistamisesta".
[/quote]
Tästä ikiaikaisesta valheesta on jo syytä hankkiutua eroon.
Miehet tekevät kaikkensa, että heidän ei tarvitsisi metsästää: käyttävät nettideittailua naisten houkuttelemiseksi tietäen, ettei se kannata; iskevät harrastuksien tai työn piiristä naisia, koska se on edes hieman helpompaa; ottavat rohkaisuryyppyjä ennen kuin uskaltautuvat sanoa naiselle jotain, ettei niin hermostuttaisi; käyvät jopa maksullisilla, koska silloin ei tarvitse metsästää seksiä saadakseen; uskovat pelimiesguruja opetellen "taikasanoja", jotta iskeminen olisi edes hieman helpompaa ja vaikka mitä.
Mies ei halua metsästää, mutta tekee sen pakon edessä, koska ei haluaisi olla yksin ja ilmankaan. Muistaakseni ihan täällä Vauvassa yksi lähemmäs 60-vuotiaaksi mieheksi ilmoittautunut sanoikin, että vanhemmiten ei vain enää jaksa vaan tyytyy olemaan ilman, koska ei viitsi nähdä sitä metsästyksen vaivaa saadakseen seuraa. Lapsetkin on jo tehty, joten biologinen pakko ei enää aja.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:03"]
Minä olen kyllä aina "antanut" (hyi mikä ilmaisu) heti alussa jos on siltä tuntunut, osoittanut tunteeni avoimesti ja ollut myös itse aktiivinen. Minut on aina haluttu pitkään suhteeseen, joten ei pelaaminen ja sääntökikkailu, oikeanlaisena oleminen ole mikään must. Moni mies ihan sallii naiselle saman kuin itselleen ja jos ei salli, ei todellakaan ole murheen arvoinen.
Ap, jos kerran olette yhä yhteydessä ja koet että olette pystyneet olemaan avoimia, mitäs jos kysyisit asiasta ystävällisesti mutta suoraan: kertoisit, että sinulla on olo että toista jäi vaivaamaan jokin asia, tai ainakin sinulle jäi epävarma olo. Kerro että sinulla oli mukavaa ja että keskusteluissa syntynyt läheisyyden tunne vei asioita nopeasti eteenpäin. Jos uskallat jutella asiasta, et menetä mitään, koska ei tuo varmaan itsekseen helpotu.
[/quote]
No eikä! Kyllä pitää viimeiset itsekunnioituksen rippeet saada säästää, johan täällä on sanottu että nyt ei mitään ruikutusta enää sinne miehen suuntaan. Se taisi vain olla yksi kaato muiden joukossa. Kyllä se mies lähestyy jos on kiinnostunut! Ap, anna olla.
Minä itse ainakin vierastan pidempiin suhteisiin liian helppoja seksuaalisia valloituksia. Siinä joutuu vain myöhemmin vaikeuksiin, kun ne halut juoksevat parisuhteessa valtoimenaan. En halua erikseen valita sydänsuruja ja vaikeuksia ottamalla ihmisen, joka on halujensa vietävänä.
Samasta syystä en tahdo pidempään suhteeseen ihmistä, jolla on runsaasti yhden yön suhteita.
Näin se menee. Itse olen parisuhteissani uskollista tyyppiä.
Sitä saa mitä tilaa, 17. Jos käsityksesi miehistä on noin vihamielinen ja näet avoimen keskustelun ruikutuksena, ei sinulla voi olla kummoista menestystä ihmissuhteissa. Toki voit olla pitkässä liitossa, mutta tuskin kovin hyvässä.
edelleen, vilpittömästi ja ystävällisesti keskustellen ei voi mennä pieleen.
Kerrotko vielä kuinka monessa pidemmässä (>kk) suhteessa olet ollut ja eronnut, oletko ollut uskollinen ja miten suhteesi ovat päättyneet?
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 13:03"]
[/quote]
up