On niin hyvä mieli. Teinin isä erosi ja on taas isä.
Monia vuosia meni, eikä isä maksanut kuin elareita. Äitipuoli oli olevinaan kiva, mutta kuitenkin hyljeksi exäni lasta, meidän lastamme. Järjesti kamalia kohtauksia varsinkin sen jälkeen kun saivat yhteisen lapsen. Tänään juttelin exän kanssa monen vuoden jälkeen. Hän pyysi anteeksi moneen kertaan ja sanoi olleensa niin tyhmä. Nyt hän yrittää korjata menneitä jotenkin. Tyttäremme on ilmiselvästi hyvillään tapahtuneesta, vaikka onkin vieraantunut isästään. Nyt voi taas alkaa rakentaa jonkinlaista suhdetta. Tytär pidettiin äitipuolen toimesta myös visusti erillään puolisisaruksestaan. Nyt tyttö pääsee tapaamaan tätä isän luona kyläillessään. Olen niin iloinen tytön puolesta :)
Kommentit (10)
Järkkyä kaikkineen, tuskin oikesti hyvä kenellekkään, paitsi toki sulle ja tytölles... jotka vähän paitsiossa olitte.
Toivon, että osaat käyttäytyä, pelkään vaan toisin, ei lie yllätys tällä palstalla...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 23:35"]
Järkkyä kaikkineen, tuskin oikesti hyvä kenellekkään, paitsi toki sulle ja tytölles... jotka vähän paitsiossa olitte.
Toivon, että osaat käyttäytyä, pelkään vaan toisin, ei lie yllätys tällä palstalla...
[/quote]
Täh? Ootko kännissä vai mitä ihmettä sepustat? Jos itsekäs äitipuoli terrorisoi monia ihmisiä, niin eikös se ole vain hyvä juttu että se loppuu?
Kännissä?? Aloituksessahan kävikin ilmi terrorisoinnit tms, jatkoa varmaan seuraa...
Laita itse se korkki kiinni, jos noin vainoharhainen olet.
Toivottavasti isä ei taas "hylkää" lapsiaan,jos löytää uuden naisen.
Just tollasia useimmat äitipuolet on. Olevinaan kauhean kivoja, mutta oikeasti ovat sisältä myrkyllisiä, eivätkä epäröi tilaisuuden tullen ajaa omia etujaan.
Nykyiset perhekuviot on kyllä vaativia, ne vaatii lähestulkoon täydellistä kypsyyttä ja epäitsekkyyttä. En tiedä, miten olisin selvinnyt äitipuolena, exänä, nyxänä jne.jne. En ole tosiaankaan mikään epäitsekäs puolipyhimys. Olen ollut 20 vuotta naimisissa saman miehen kanssa, yhteiset lapset, eikä muita lapsia kummallakaan. Helppoahan tässä olisi päivitellä, mutta sen verran rehellinen olen, etten sitä tee. Lapsilla tietenkin on tuossa kuviossa vaikeinta. Iloitsen tyttäresi puolesta, mutta toivon mukaan mies nyt pysyisi edes hetken sinkkuna = lastensa elämässä läsnä.
Lämpnetkö sinä exälle, olisitko valmis suhteeseen hänen kanssaan vai oletko jo löytänyt uuden kumppanin?
Hienoa että mies on ryhdistäytynyt mitä isyyteen tulee.
Tietysti isä lämmittelee nyt välejä, teinitytöstä saa oivallisen lapsenvahdin sille pienemmälle.
Isähän tässä se suurempi pahis on kuin äitipuoli. Isällä on kuitenkin viimekädessä vapaus valita puolisonsa ja tapansa kohdella lastaan.
Kyllä on järkkyjä nuo uusperhekuviot. Ei voi muuta sanoa. Tässä taas yksi osoitus siitä.Voi lapsiparkoja jotka tuohon pyöritykseen joutuvat. Vaikka voi se olla helvettiä ydinpeheessäkin.