Siis mitä vit*siä laitetaan tän puseron alle ettei näy läpi?
Muuten ois kiva työpaita näin helteellä mutta kun rintsikat kuultaa läpi törkeän näköisesti.
Kommentit (47)
100% polyesteriä? "Kiva työpaita helteellä" ei tule ihan ensimmäisenä mieleen...
Valkoinen toppi (kuuma, eikä näytä hyvältä), ihonväriset rintsikat (riippuen miten pahasti läpikuultava) tai sit ompelet rinnustaan sisälle kappaleen valkoista kangasta näkösuojaksi.
No eipä näytä mikään tuossa kuultavan läpi.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:08"]100% polyesteriä? "Kiva työpaita helteellä" ei tule ihan ensimmäisenä mieleen...[/quote]
No toimistossa sisällä ei ole helle vaan ihan sopiva
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:08"]No eipä näytä mikään tuossa kuultavan läpi.[/quote]
Kuultaa, juuri testasin
Vaaleanpunaiset rintaliivit toimii kuten beiget, kokeilkaa vaikka.
Hihattomat paidat eivät ole kovin ystävällisiä muille, vähän kun kättä nostat niin näkyy kainalo. Monilla työpaikoilla on kielto hihattomille vaatteille.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:08"]100% polyesteriä? "Kiva työpaita helteellä" ei tule ihan ensimmäisenä mieleen...[/quote]
[/quote]
No silti - polyesteri ei hengitä, on sitten hellettä tai ei. Muutenkin - ei millään pahalla - minusta on pikkuisen hölmöä kun toimistoissa ollaan hihattomissa puseroissa. Miksi sen täytyy edes olla hihaton, jos ei siellä niin kuuma olekaan? Joku pidempihihainenkin pusero 100% viskoosia (joka on muuten luonnonkuitu, ja todella vilpoisa sellainen) ajaisi asian jopa paremmin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:13"]Hihattomat paidat eivät ole kovin ystävällisiä muille, vähän kun kättä nostat niin näkyy kainalo. Monilla työpaikoilla on kielto hihattomille vaatteille. [/quote]
Mä lupaan pitää käteni alhaalla, meillä ei ole tuollaista kieltoa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:13"]
[/quote]
No silti - polyesteri ei hengitä, on sitten hellettä tai ei. Muutenkin - ei millään pahalla - minusta on pikkuisen hölmöä kun toimistoissa ollaan hihattomissa puseroissa. Miksi sen täytyy edes olla hihaton, jos ei siellä niin kuuma olekaan? Joku pidempihihainenkin pusero 100% viskoosia (joka on muuten luonnonkuitu, ja todella vilpoisa sellainen) ajaisi asian jopa paremmin.[/quote]
Kun mä tykkään tuosta paidasta ja haluaisin sen päälleni laittaa, riittääkö tämä?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:14"]
[/quote]
No silti - polyesteri ei hengitä, on sitten hellettä tai ei. Muutenkin - ei millään pahalla - minusta on pikkuisen hölmöä kun toimistoissa ollaan hihattomissa puseroissa. Miksi sen täytyy edes olla hihaton, jos ei siellä niin kuuma olekaan? Joku pidempihihainenkin pusero 100% viskoosia (joka on muuten luonnonkuitu, ja todella vilpoisa sellainen) ajaisi asian jopa paremmin.[/quote]
Kun mä tykkään tuosta paidasta ja haluaisin sen päälleni laittaa, riittääkö tämä?
[/quote]
Siitä vaan :D
Laita siihen päälle ohut puuvillatrikoinen lyhythihainen bolero tai vastaavan mittainen pitsi- tai reikäneule, niin ehkäiset sekä kainaloiden että rintaliivien näkymisen.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:13"]Hihattomat paidat eivät ole kovin ystävällisiä muille, vähän kun kättä nostat niin näkyy kainalo. Monilla työpaikoilla on kielto hihattomille vaatteille. [/quote]
[/quote]
Voi sitä ajatella muita ilman kieltojakin.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote]
:D Aijaa, että ei saisi pitää enää hihattomia paitoja ettei joku loukkaannu kun näkyy kainalo? Puhutaanko me nyt kainalosta vai perseestä?
Vaikka silkkinen väljä naruolkaiminen aluspaita, tän tyyppinen:
http://www.zalando.fi/studio-la-perla-chobe-aluspaidat-musta-l4321d001-802.html
Nuden värinen, tietty
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:21"]Kyllä rintaliivit saa näkyä.[/quote]Tämä on kyllä kielletty erikseen monella työpaikalla, ja vaikkei olisikaan, on erittäin tyylittömän näköistä. Ei kuulu töihin tollainen pukeutuminen.
HUI! Kainalo!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2013 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote]
:D Aijaa, että ei saisi pitää enää hihattomia paitoja ettei joku loukkaannu kun näkyy kainalo? Puhutaanko me nyt kainalosta vai perseestä?[/quote]
Minä puhun työpukeutumisesta. Minun työpaikallani ei näy kainalo eikä perse.
Laita valkoinen tai ihonvärinen hihaton toppi.
Minusta nuo hihat on kummallisen malliset.