Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset välit teillä on anoppiin?

Vierailija
14.08.2020 |

Tajusin itse hiljattain, että en kuulu perheeseen, vaikka olen ollut kuvioissa melkein 30 vuotta.
Meillä on ihan ok välit, mutta monesta pikkuasiasta sen sitten huomaa, että vain verisukulaisilla on merkitystä.
Olen surullinen.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä ja etäinen. Samanlaiset suhteet hänellä on omiin lapsiinsa, ja oli myös äitinä tunnekylmä.

Vierailija
2/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna sytytetään kynttilä muualla haudattujen muistokivelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät. Anoppi on niin erilainen kuin minä (perinteinen).etten edes haluaisi olla läheisempi . Käytyäydytään hyvin toisiamme kohtaan eikä tungeta toistemme reviireille.

Vierailija
4/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi päätti jo ENNEN kuin oli mua nähnytkään että ”aion sitten inhota miniää”. Ja niin on lupauksen pitänyt. Inhoaa, ei soittele, ei käy, ei välitä lapsenlapsista (siis pojan lapsista) ja viimeksi kävi meillä kuusi vuotta sitten ja taisi soittaa kaksi vuotta sitten.

Siellä ei saa käydä kylässä, ei halua nähdä lapsenlapsia.

Sanoisin että normaalit välit!

Vierailija
5/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät mutta etäiset. On siis todella mukava ja kiltti mutta ei lähes 15 vuoden aikana olla tutustuttu sen enempää. Ehkä meillä on vielä aikaa lähentyä.

Vierailija
6/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käsi sydämellä vannoa, että aluksi suhtauduin hyvin avoimesti anoppiin ja toivoin että meille tulee hyvät välit. Olen tottunut tulemaan toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Mutta heti alun vieraskoreuden jälkeen anoppi aloitti kiusaamisen. Vähättelee minua, toivoi meidän eroa ja keksi valheita että saisi minut suuttumaan/jättämään miehen. Ynnä muuta. Eipä vaan erottu ja ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Nyt anoppi ihmettelee kun en niin piittaa kyläilyistä. Hammasta purren jaksan muutaman kerran vuodessa vaihtaa pinnalliset kuulumiset.

Vierailija
7/28 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät mutta etäiset. varmaan juuri siksi ovat hyvät.

Vierailija
8/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko anoppi olla ihan mukava?

Vierailija
9/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvät nyt kun se on kuollut, pystyn jopa puhumaan lapsille hänestä lämpimään sävyyn. 

Toista oli silloin kun anoppi eli ja sen  päätoimi tuntui olevan mulle vittuilu. 

Vierailija
10/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko anoppi olla ihan mukava?

Voi, mulla on ihana anoppi ja niin oli mun omalla äidillänikin. 

Vierailija
11/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät, noin 150 km.

Vierailija
12/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun anopin luona, mieheni kanssa. Etta kai ihan hyvat valit. Pidan tervetta etaisyytta, asutaan alakerrassa omassa "siivessa", mutta ollaan paivittain tekemisissa ja tahan saakka ilman ongelmia. Olen kai onnekas 🤷‍♀️

Vierailija
13/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat. En pidä mitään yhteyttä. Pysyn erossa myrkyllisestä ihmisestä.

Vierailija
14/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mukava anoppi, meillä on hyvät välit.

Vierailija
15/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät. Anoppi viettää joskus viikkojakin meillä. Meillä ollessa hänellä on käytössä alakerta, johon saa vetäytyä, kun haluaa omaa rauhaa.

Vierailija
16/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäiset, mutta ihan hyvät. Miehenikään ei ole läheinen äitinsä kanssa, mutta nykyään heillä on onneksi sentään ihan hyvät välit. Anoppi on kyllä läheinen tyttäriensä kanssa.

Vierailija
17/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hyvät kun hän on kuollut, oli piileviä mielenterveyshäiriötä jo aiemmin, puhkesivat kukkaan pahimmillaan meidän suhteemme alussa, sai pimitettyä ne aika pitkään muilta, kerkesi saada paljon pahaa aikaan ennen kuin muutkin lopulta uskoivat missä mennään

Vierailija
18/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopintekeleet ovat aina inhonneet minua. Ei kai siinä sitten muuta vaihtoehtoa ole kuin että olen täyspaska ihminen.

Vierailija
19/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät välit. Anoppi on mukava, mutta etäisyyden vuoksi nähdään harvoin. Ehkä johtuu välimatkasta tai meidän "kunnollisuudesta", ettei ole pahemmin puuttunut meidän elämään tai lastenkasvatukseen. Niissä enemmän harmaita hiuksia aiheuttaa minun äitini, jota tosin nähdään useammin ja miehellä on oikein hyvät välit appivanhempiinsa.

Vierailija
20/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen anoppiin? Ainakin pojan vaimon anoppi on mielestäni erittäin mukava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi