Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset välit teillä on anoppiin?

Vierailija
14.08.2020 |

Tajusin itse hiljattain, että en kuulu perheeseen, vaikka olen ollut kuvioissa melkein 30 vuotta.
Meillä on ihan ok välit, mutta monesta pikkuasiasta sen sitten huomaa, että vain verisukulaisilla on merkitystä.
Olen surullinen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ja toimivat. Anoppi on todella mukava, antaa tilaa, mutta tarvittaessa apuna tässä pikkulapsiperhekaaoksessa. Olen todella onnellinen hyvästä anoppisuhteesta, omassa kaveripiirissä se tuntuu olevan harvinaisuus.

Vierailija
22/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä hirveästi ole anopin kanssa juteltavaa, mutta välit on ok/kohteliaat. Ei koskaan mitään draamaa, anoppi ei puutu meidän asioihin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Perusjärkevä ihminen ja ystävällinen (kuten appiukkokin). Itse olen vähän varautunut persoona, joten minun puoleltani tutustuminen lähemmin on kestänyt. Mutta siis hyvin tulen juttuun kyllä. 

Vierailija
24/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut vakavissani kolmen eri naisen kanssa, tämän viimeisen kanssa olen nyt avioliitossa. Kaikki "appivanhempani" ovat olleet täysipäisiä ja asiallisia tyyppejä. Hyvin olen tullut aina juttuun ja juttelen edelleen, jos sattuu tulemaan jossakin vastaan. Ihmetellen olen lukenut näitä kauhujuttuja anopeista. 

Vierailija
25/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät. On myös jotain meillä puolin ja toisin "hampaankolossa", välillä ihan kivaa. Johtuu kai omasta luonteestani, että tulen toimeen lähes kaikkien kanssa.

Vierailija
26/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tasan 50v ikäeroa, tulemme hieman eri maailmoista emmekä aina ymmärrä toisiamme, mutta hän on oikein kiltti ja huomaavainen, eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut. Uskonnottomuuteni on ollut hänelle suuri suru ja murhe, mutta ei ole minua koskaan asian tiimoilta loukannut.

Vierailija
27/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi anoppikokelas piti minua kuin poikanaan ja appiukkokin, vaikka jäyhä mies olikin, hyväksyi. Olen itse isätön ja äitini on sellainen ihminen, joka ei lapsistaan välittänyt. Appivanhemat tiesivät tämän, kun silloinen tyttöystäväni selvitti taustat. Appiukko opetti kaikki huoltohommat ja osoitti sillä tavalla mielenkiintoaan ja anoppi oli muuten hyvä ja lämmin ihminen. Se näkyi kaikessa ja mikä parasta, minulla ei koskaan ollut tunne että minun pitää hävetä mitään. Sain olla henkisesti vapaa. Ero oli kova paikka jo siitäkin syystä, että nuo hyvät ihmiset jäivät sinne taakse. Joskus mietin edelleen, että miten heillä menee. Luulen, että he ajattelevat samoin. Ikävää, että tyttären kanssa asiat menivät ristiin, mutta elämä jatkui sitten molemmilla.

Vierailija
28/28 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun saakka ok, neutraalit, tätä onnea kesti jopa 20v, sitten aivan syvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme