Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupassa työskentelevät; miten linnut saadaan marketeista pois?

Vierailija
16.08.2013 |

Olen tätä joskus aiemminkin kysynyt, mutta en saanut mitään järkevää vastausta.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko, että ne kissat on siellä turhan panttina?? :D

Vierailija
22/40 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu Citymarketista sanoi, että joskus sulkemisen jälkeen odottavat, että linnut vähän rauhottuvat ja ampuvat ne sitten ilmakiväärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:08"]

Yksi tuttu Citymarketista sanoi, että joskus sulkemisen jälkeen odottavat, että linnut vähän rauhottuvat ja ampuvat ne sitten ilmakiväärillä.

[/quote]

Osuvatko ne sitten niin hyvin, ettei tule seiniin reikiä?? Kuulostaa hurjalta. ja onko tuo muuten luvallista?

Vierailija
24/40 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:30"]

[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 00:08"]

[/quote]

Osuvatko ne sitten niin hyvin, ettei tule seiniin reikiä?? Kuulostaa hurjalta. ja onko tuo muuten luvallista?

[/quote]

Oletko ampunut ikinä ilmakiväärillä?

Vierailija
25/40 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnut ammutaan ilmakiväärillä. Ja oravat pyydystetään haavilla.

Oma henkilökunta tekee tämän, joko ennen kaupan avaamista tai heti sulkemisen jälkeen.

Vierailija
26/40 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saadakaan, mutta asiakkaille kerrotaan, ettei mitään lintuja ole ollutkaan kaupassa, harhoja ovat nähneet.

Vierailija
27/40 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kohdistettu Gamo kiikaritähtäimellä ja osaava ampuja niin kyllä tintti tippuu.

Vierailija
28/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kemikaali. Aivan hirvittävä kutitus alkoi hyvä etten lähtenyt lääkäriin. Loppui noin puolen tunnin kuluttua kun olin lähtenyt ulos liikkeestä. Olin menossa lääkäriin roppa ihan täynnä punaisia läikkiä kun olin raapinut sitä.

Vierailija
29/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintujen rengastajilla on erikoisverkot ja taito pyydystää lintu pois. Usein heitä ei kuitenkaan pyydetä paikalle ja lintu ammutaan.

Vierailija
30/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintu tullut myymälään pakkasta pakoon ja joutuu henkilökunnan ampumaksi. Hävetkää.

Vierailija
31/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammutaan ainakin varastolla.

Vierailija
32/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidettiin lastauslaituria auki siinä toivossa, että lentäisi ulos. Muutamia kertoja lenteli monta päivää sama lintu sisällä, en tiedä kuoliko lopulta vai pääsikö ulos.

Toisessa paikassa jossa olin töissä oli hiiriä, jotka kävi syömässä tuotteita. Niitä yritettiin hiirenloukuilla kiinni, en tiedä onnistuiko.

Vierailija
33/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä avataan savunpoistoluukut, kyllä se tirppa aika äkkiä tajuaa lentää sieltä pihalle.

Vierailija
34/40 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakiväärillä ne hoidetaan. Ei millään supertehokkailla .22 härpättimillä, jotka rikkoo paikat vaan ihan vaan lutkulla.

Vierailija
35/40 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, kaikki eläimet vaan aina pitää tappaa kun ei muuta viitsitä miettiä. Kaikenlaisia pölvästejä ihmiset ovat.

Vierailija
36/40 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään talitiainen puuilossa. varmasti hankala häädettävä. 

Vierailija
37/40 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pidettiin lastauslaituria auki siinä toivossa, että lentäisi ulos. Muutamia kertoja lenteli monta päivää sama lintu sisällä, en tiedä kuoliko lopulta vai pääsikö ulos.

Toisessa paikassa jossa olin töissä oli hiiriä, jotka kävi syömässä tuotteita. Niitä yritettiin hiirenloukuilla kiinni, en tiedä onnistuiko.

kissat töihin

Vierailija
38/40 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritetään ensin hätistellä kohti ovea, jos se ei auta, niin himmennetään valoja ja avataan ovi (lintu tajuaa kuitenkin lentää kohti valoa ja näin päätyy ehkä ulos). Sitten jos ei auta, niin soitetaan vaikka pelastuslaitokselle ja kysytään onko siellä lintupyydystäjiä vai toivovatko, että otetaan yhteyttä johonkin muualle. Pahimmillaan lintu ammutaan, mutta se on viimeinen keino oikeasti.

Vierailija
39/40 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap'lta hyvä kysymys. Haluttiin oikeaa tietoa ja vastauksetkin asiallisia. Kiitos!

Vierailija
40/40 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus muinoin olin cittarissa töissä siivoamassa. Iltaisin kun kauppa oli kiinni ja oli hiljasta, pikkulinnut lenteli ja tsirputti. Niitä oli paljon. Mietin, kerätäänköhän nokitut hedelmät joka aamu pois?