40 Naiset ovat itsekeskeisiä kamalia akkoja!
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:10"]
Päivän purkaus! t: kolmekymppinen
[/quote]
No sulla on ap vajaa kymmenen vuotta aikaa olla epäitsekäs ja jalo akka. Yritä ottaa siitä kaikki irti sillä aika menee niin äkkiä että olet nelikymppinen ennen kuin huomaatkaan. Sitten liityt meihin itsekeskeisiin akkoihin, tervetuloa omaan lähitulevaisuuteesi, urpo.
Joo, mäkin haluaisin vähän tarkennusta tähän.
Sekoittaakohan aloittaja nyt keskenään itsekkyyden ja oman arvon tunnon? Moni 4-kymppinen nainen tietää mitä elämältään haluaa ja on sen jo saavuttanutkin. On sinut itsensä kanssa, eikä kerjää eikä tarvitse muiden hyväksyntää teoilleen. Moni 4-kymppinen ei enää elä miehensä tai lastensa kautta, vaan osaa jo elää ihan vain itselleen, toki perhettään kuunnellen. 4-kymppinen on löytänyt paikkansa työelämässä ja on usein saavuttanut siellä jo jotain. 4-kymppinen nainen on myös usein sinut oman naiseutensa, seksuaalisuutensa ja kroppansa kanssa Ja se myös näkyy ulospäin. Turha arkuus ja ujous on jäänyt taakse. 4-kymppinen nainen on nainen parhaassa iässään ja myös tietää sen. Tämä voi toki olla monelle 3-kymppiselle tytölle liikaa, mutta älkää lannistuko, tämä kaikki on teilläkin vielä edessä!
t. Ensi viikolla 40-v.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:22"]
Joo, mäkin haluaisin vähän tarkennusta tähän.
Sekoittaakohan aloittaja nyt keskenään itsekkyyden ja oman arvon tunnon? Moni 4-kymppinen nainen tietää mitä elämältään haluaa ja on sen jo saavuttanutkin. On sinut itsensä kanssa, eikä kerjää eikä tarvitse muiden hyväksyntää teoilleen. Moni 4-kymppinen ei enää elä miehensä tai lastensa kautta, vaan osaa jo elää ihan vain itselleen, toki perhettään kuunnellen. 4-kymppinen on löytänyt paikkansa työelämässä ja on usein saavuttanut siellä jo jotain. 4-kymppinen nainen on myös usein sinut oman naiseutensa, seksuaalisuutensa ja kroppansa kanssa Ja se myös näkyy ulospäin. Turha arkuus ja ujous on jäänyt taakse. 4-kymppinen nainen on nainen parhaassa iässään ja myös tietää sen. Tämä voi toki olla monelle 3-kymppiselle tytölle liikaa, mutta älkää lannistuko, tämä kaikki on teilläkin vielä edessä!
t. Ensi viikolla 40-v.
[/quote]
Muuten hyvä kirjoitus, mutta ei kolmekymppiset kyllä mitään tyttöjä enää ole. Ihan samanlailla aikuisia naisia ja ainakin normaaliälyiset yksilöt kyllä ymmärtävät kiitävänsä kohti neljääkymppiä vauhdilla. Kaksikymppiset työelämässä ovat ihan eri asia, heillä on nuoruuden epävarmuutta ja se heille suotakoon ja nelikymppisyys tuntuu kaukaiselle.
Mutta tosiaan elämä menee kyllä järkyn nopeasti, sen ainakin nelikymppisenä huomaa. Siksi ei kannat nuorempien kauhean paljon dissailla vanhempia naisia kun ovat itse samassa veneessä, ikä on demokraattinen juttu, sitä tulee kaikille.
Se oli vain päivän purkaus kohdistuen osaan neljäkymppisiin. Älkää heti ottako itteenne ;)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:29"]
Se oli vain päivän purkaus kohdistuen osaan neljäkymppisiin. Älkää heti ottako itteenne ;)
[/quote]
Ei me otetakaan. Tulevaisuuden itseäsihän siinä haukut, jos se on kivaa ajatella olevansa itsekeskeinen akka lähitulevaisuudessa, niin mikäpä siinä.
oon huomannut saman. Toivottavasti itse en ole samanlainen. Hirveän tyytymättömiä moneen asiaan. Mitään joustoa ei löydy mistään. Vouhkaavat ihan turhista asioista. Katkeruuttaan piilottelevat ilkeydellään. Ei mitään sisäisesti kaunista kuvaa ole tullut 40+ ikäisistä.
Mä olen samaa mieltä. Nelikymppisenä naiset vasta ymmärtää omanapaisuuden. siihen saakka elämä on pyörinyt miehen ja lasten tarpeiden ympärillä.
On aikaa keskittyä itseensä ja olla vuorostaan tarvittaessa kamala muille. Ei tarvii enää ottaa paskaa niskaan, sitä voi myös antaa.
rouva -72
Ehkä me emme enää ole kaikkien pompoteltavissa, vaan osaamme seistä omilla jaloillamme ja vastata itse elämästämme ja pitää huolta myös läheistemme asioista. Ehkä emme mene joka virran mukaan ja ole tuuliajoilla uuden edessä, vaan tiedämme mitä tahdomme ja miten sen saamme. On mukavaa olla 40 vuotias, ehdottomasti mukavampaa kuin 30 vuotias. :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:33"]
oon huomannut saman. Toivottavasti itse en ole samanlainen. Hirveän tyytymättömiä moneen asiaan. Mitään joustoa ei löydy mistään. Vouhkaavat ihan turhista asioista. Katkeruuttaan piilottelevat ilkeydellään. Ei mitään sisäisesti kaunista kuvaa ole tullut 40+ ikäisistä.
[/quote]
Siinähän morkkaat nelikymppisiä mutta mä sanonkin vaan että lälläs lälläs lieruu, susta tulee itsestäsikin nelikymppinen pieruu etkä voi sille mitään, häh häh häh hää. Tulevaisuutesi on olla kauhean katkera, sisältä ruma nelikymppinen, lällän lällän lieruuu sulta pääsi nelikymppinen pieruuu.
Minä olen nyt 49. Muistan vieläkin omasta nuoruudestani ne naiset, jotka haukkuivat kaikki vanhemmat. Juuri niistä naisista on tullut niitä kamalia akkoja. Näillä kun on sitten loppujen lopuksi ollut vaikea hyväksyä ikääntymistään. AP on juuri niitä, jotka haukkuvat nyt vanhempia, kun vanhenee, hän haukkuu nuorempia. Näin se menee.
Kamalimpia musta on just viisikymppiset naiset. Niin pipo kireällä, ettei mitään rajaa. Nuoremmat ja vanhemmat on ok. Se on nyt taas vahvistunut lasten myötä. Eniten tuolla ihmisten ilmoilla mieltään osoittaa, suorastaan kommentoi ja muuten vaan mulkoilee lapsia (olettaen, etteivät ole täydellisen hiljaa ja liikkumattomia) juuri nuo noin viisikymppiset naiset. Vanhemmat naiset on lempeitä ja hymyilee, nuoret tytötkin hymyilee ja toiset pienten lasten vanhemmat. Mutta nää viisikymppiset on kuin myrkyn nielleitä. Mikä niitä riivaa?
Itsekeskeisiä kusipäitä on kaikissa ikäluokissa ja molemmissa sukupuolissa. Paitsi että Palsta Mamman mies on aina narsu jos ei tee kuten Mamma sanoo.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:52"]
Kamalimpia musta on just viisikymppiset naiset. Niin pipo kireällä, ettei mitään rajaa. Nuoremmat ja vanhemmat on ok. Se on nyt taas vahvistunut lasten myötä. Eniten tuolla ihmisten ilmoilla mieltään osoittaa, suorastaan kommentoi ja muuten vaan mulkoilee lapsia (olettaen, etteivät ole täydellisen hiljaa ja liikkumattomia) juuri nuo noin viisikymppiset naiset. Vanhemmat naiset on lempeitä ja hymyilee, nuoret tytötkin hymyilee ja toiset pienten lasten vanhemmat. Mutta nää viisikymppiset on kuin myrkyn nielleitä. Mikä niitä riivaa?
[/quote]
Ei tuokaan ihan noin mustavalkoista ole, tunnen monia mukavia viisikymppisiä. Mutta ehkä se on vähän sellainen uusi murrosikä, ei olla enää nuoria muttei vielä vanhojakaan ja se hämmentää, etsitään omaa roolia kuten murrosiässä.
En sorru morkkaamaan viisikymppisiä koska sen verran tajuan näin alle nelikymppisenä että olen itse hetken päästä viisikymppinen. En halua haukkua tulevaisuuden itseäni:) Yritän muistaa olla viisikymppisenä mukava ja hymyillä pikkulapsille. Tai sitten voi olla että vaan vituttaa samalla tavalla kuin 15-vuotiaana ja irvistelen niille, pääsevätpähän sen ajan av-mammat kauhistelemaan mua tällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:52"]
[/quote]
Tuolla elämänasenteella taidat itse olla tulevaisuuden kusipää viisikymppinen, sääliksi käy sinunkin tulevaisuutesi. Minä näen mukavia viisikymppisiä paljonkin ja aioin olla itse niin kuin he.
Joo ja kun niillä on kaikenmaailman viiden tonnin laukkuja kädessä ja kymppitonnin turkiksia päällä, ja ovat niin olevinaan!
tunnen aloittajan kanssa saman tunteen! myös kolmekymppinen
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:20"]
tunnen aloittajan kanssa saman tunteen! myös kolmekymppinen
[/quote]
Eiks sua sitten pelota oma lähitulevaisuutesi? Miten aiotehkäistä ettet ole samanlainen?
Ai, kiitos vaan. En tiennytkään. Voisitko hieman perustella yleistystäsi. Väitteesi koskee sentään koko vuosikertaa..
T. nainen 40v (en ole itsekeskeinen akka)