40 Naiset ovat itsekeskeisiä kamalia akkoja!
Kommentit (28)
Aloittaja tulee olemaan nelikymppisenä kamala akka. Ei sitä voi itse päättää, sä tarvitset aina jonkun jota morkata. Ehkä pidät silloin itseäsi mutia parempana, mutta kaikki nuoremmat tulevat sinua inhoamaan. Elämän kiertokulkua.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:30"]
Aloittaja tulee olemaan nelikymppisenä kamala akka. Ei sitä voi itse päättää, sä tarvitset aina jonkun jota morkata. Ehkä pidät silloin itseäsi mutia parempana, mutta kaikki nuoremmat tulevat sinua inhoamaan. Elämän kiertokulkua.
[/quote]
Naulan kantaan! Yksi elämän pettämättömistä laeista on se, että sen minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Hauku vain nelikymppisiä ja löydät itsesi eräänä päivänä nelikymppisenä, jota kaikki nuoremmat inhoaa. Muistele sitten näitä puheitasi.
Ajatteles, ap - sinustakin tulee nelikymppinen, eli siis itsekeskeinen, kamala akka.
No joo. Myönnän, näin 46-vuotiaana en enää kamalasti jaksa vaivata päätäni tyhjänpäiväisiksi kokemillani asioilla. Mikä on in ja mikä out, mitä muut ajattelevat minusta, ja muuta turhanpäiväistä.
Ei se silti tarkoita sitä, ettenkö pyrkisi olemaan muita kohtaan ystävällinen ja avulias ja kohtelias. "Kohtele muita, kuten toivot itseäsi kohdeltavan" on erittäin hyvä periaate.
En sitten tiedä, voiko joku nuorempi - sellainen, joka vielä rimpuilee ulkonäköpaineiden ja imagonrakennuksensa kanssa - pitää piittaamattomuuttani itsekeskeisyytenä. Sitä se ei ole, olen entistäkin kiinnostuneempi yhteisistä, yhteiskunnallisista asioista.
Öö, olen kanssa kolmikymppinen, mutta en ymmärrä miten nelikymppinen eroaa minusta, paitsi,että on ehkä vuosikymmentä viisaampi.Miten näet itsesi nelikymppisenä? Oletko ikuisesti 30?
Joku on itsekäs akka ja joku ei, ei siinä paljon ikä ratkaise.Nimimerkillä, neljääkymppiä ilolla odotteleva.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 17:38"]
Öö, olen kanssa kolmikymppinen, mutta en ymmärrä miten nelikymppinen eroaa minusta, paitsi,että on ehkä vuosikymmentä viisaampi.Miten näet itsesi nelikymppisenä? Oletko ikuisesti 30?
Joku on itsekäs akka ja joku ei, ei siinä paljon ikä ratkaise.Nimimerkillä, neljääkymppiä ilolla odotteleva.
[/quote]
Onneksi on viisaitakin ihmisiä olemassa.
vaikka et pitäisikään itseäsi itsekkäänä ja kamalana akkana niin voisitko tarkistaa käytöstäsi nuoria kohtaan vaikka nämä olisivat vähän hölmöjä. Olisitko nauttinut silloin jos olisiy tavannut vastaavan ihmisen kun olet nyt??
Minusta tuntuu, että kolmikymppisenä nainen on pahimmillaan. Silloin pitää itseään kaikkitietävänä; nuoria fiksumpana, mutta samalla voi pitää itseään vanhempia kamalina. Tuossa on oikeasti taustalla pelko omasta vanhenemisesta.
Kuudentoista jälkeen naisen elämä on pelkkää alamäkeä..