Millä ja miten saan putsattua Adidas superstarien kellastuneet kärjet???
Kommentit (22)
Kysy suutarilta sellaista puhdistusainetta, joka on tarkoitettu valkoisten osien tai kenkien/laukkujen yms puhdistukseen. Valittelin kerran suutarille ihan samaa ja hän myi mulle sellaisen. Oli tosi hyvä tuote. Harmi vaan, kun ne muista, mitä se oli...
Putsaamisyritysten sijaan polta ne yli-ikäisen white trash pissiksen kengät vaikkapa nuotiolla.
On muuten ihan älyttömän huonot kengät noin ergonomisesti.
tolua ja juuriharha, sen jälkeen lisää tolua ja laitat ne pesukoneeseen jollekin normiohjelmalle
Vimillä, Cif sen nimi taitaa olla nykyään... Taikasieni on myös loistava.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 04:36"]
tolua ja juuriharha, sen jälkeen lisää tolua ja laitat ne pesukoneeseen jollekin normiohjelmalle
[/quote]
Ne on nahkakengät. Tollo. Annoit kankaisten Conversejen pesuohjeen.
Itse putsaan vimillä (tai mikä sen nimi nykyään onhaan) kuivana ja sitten vaan vedellä huuhtelet pois. Super Starit on maailman ihanimmat street-kengät, mulla on myös kauniit kirkkaan punaiset, joita en ole nähnyt Suomessa edes myytävän. Ei ole muodissa tällä hetkellä, mutta ne onkin ollut tietyn genren kengät jo vuosikymmeniä, ei kannata muotia seurta =)
Käykö sooda nahalle? Ainakin marseille saippualla saa nahkaa pestä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 02:53"]
[/quote]
Hassua, mulla on luupiikkivaivaa kantapäässä herkästi ja näillä nimenomaan se ei vaivaa (on toki muitakin kenkiä). Jos converseihin vertaa, niin niissä ei ole mitään pohjaa ja pohjallista, joka superstareissa taas on.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 01:06"]
Putsaamisyritysten sijaan polta ne yli-ikäisen white trash pissiksen kengät vaikkapa nuotiolla.
[/quote]
yli-ikäinen ja pissis ei oikein sovi samaan lauseeseen. Siis minkäikäistä tarkoitat? Mun super starit maksoi niin paljon ettei wt-sakilla olisi edes varaa.
[/quote]
Reps =) Eipä ollut kuin neljäs vastaus niin klassinen keskustelupalstan provosoija iski paikalle. Juuri sinun kaltaisesti on sitä wt-sakkia =)
Mä liotin niitä kärkiä kloriitissa. Jos oikein muistan (siitä on vuosia), niin hyvin vaaleni.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 02:53"]
[/quote]
Nämä edullisemmat Superstarit on todella kovat ja jäykät. Mutta mulla oli joskus kalliimpi erikoismalli, jotka olivat todella hyvät jalkaan, niillä oli hyvä jopajusota! Olen jälkeenpäin harmitellut, kun en ottanut mallin nimeä ylös, enkä ole samanlaisia nähnyt missään kaupassa myytävän.
Olisiko 13 sulla omistasi kuvaa? Millaiset sinulla, 16?
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 08:22"]
[/quote]
yli-ikäinen ja pissis ei oikein sovi samaan lauseeseen. Siis minkäikäistä tarkoitat? Mun super starit maksoi niin paljon ettei wt-sakilla olisi edes varaa.
[/quote]
WT-sakin erottaa juuri kalliista vaatteista tms. Muut kulkevat missä haluavat, wt:t sijoittavat merkkeihin.....katsos kun kaikki wt:t eivät ole köyhiä....
sama ongelma minulla