Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytin muutaman viikon mineraalimeikkipuuteria ja naama näpyillä!

Vierailija
15.08.2013 |

Onko muilla tällaista kokemusta? En ole mikään teini eikä erityisiä hormonimyrskyjä, ainoa ero tuo uuden puuterin käyttö.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meikit ovat mineraaleja täynnä.. Siksipä niitä voidaan mineraalimeikkeinä mainostaakin. 

Minulle toimii parhaiten aasialainen etude housen bb-voide, siinä on aurinkosuoja mukana ja on tarpeeksi vaalea sävy joka sovii minulle paremmin kuin peruskauppojen meikkivoiteet. 

Tämän kanssa irtopuuteria niin naama kiittää. :)

Vierailija
42/49 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 14:24"]

Todennäköisesti se kosmetologi ei ole halunnut kusettaa sinua, vaan hänet vaan on aivopessyt merkin myyntiedustaja. Olen ollut itse töissä kampaamossa jossa myytiin ko. merkkiä, ja kyllä ne markkinoivat meille ammattilaisille niitä puhtaina mineraalimeikkeinä. Sitten kun luki sen INCI-listan niin kävi vaan ilmi että mitä ihmettä... 

[/quote]

Oikea ammattilainen ei usko markkinointipuheisiin ja toista niitä asiakkailleen sellaisenaan vaan hankkii puolueetonta tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 13:29"]

Hei jos haluutte ihan oikeita mineraalimeikkejä ja turvallisesti, niin kotimaiselta Flow-kosmetiikalta oon omani ostanut. 

Kannatta tilata eka samplet ja valkata oikea sävy. 

[/quote]

Onpas kiva huomata että suomalaisellakin merkillä on mineraalimeikkejä. Olen käyttänyt pari vuotta Mineralissimaa (joka on ihan hyvä), mutta nyt kun purkki on lopuillaan, voisin kokeilla tuota Flow'ta ja Lily Loloa.

Vierailija
44/49 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko allerginen nikkelille? Sitä on monissa mineraalimeikeissä

Juttu englanniksi ja Kanadasta, joten en tiedä miten pätee täällä saatavilla oleviin merkkeihin mutta siellä tehdyssä testissä

-kaikissa mineraalimeikeissä oli nikkeliä

-96 % oli lyijyä

-90 % oli berylliumia (karsinogeeninen, yhdistetty keuhkosyöpään)

-keskimäärin mienraalimeikissä oli 4 raskasmetallia

-useita löydetyistä aineista ei ollut merkitty tuoteselosteeseen

http://www.thedailygreen.com/environmental-news/latest/mineral-makeup-safety

Olen itse myös kokeillut mineraalimeikkejä (mm. Bare Minerals) mutta eivät sopineet minun iholleni.

Vierailija
45/49 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitolassa käyttänyt Joe Blascon meikkejä ja asiakkaat olleet erittäin tyytyväisiä! :)

Vierailija
46/49 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen?

Vierailija
47/49 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineralissima ollut käytössä jo vuosia. Todella hyvä ja rauhoittava aito mineraalimeikki omaan akneihooni. Lily lolo aiheutti kutinaa.

Vierailija
48/49 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne markettimineraalipuuterit vai onko ne meikkivoiteita nimeltään, niin on ihan kamalan paksuja. Ei näytä yhtään hyvältä ja joo tukkii aika hyvin

Vierailija
49/49 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Iredalen molemmissa mineraalimeikkipohjissa on dimethiconea joka on silikonia.