Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkalla pettämistä kohti

Vierailija
28.01.2024 |

En ole lähes 10 vuoteen ollut kiinnostunut käymään baarissa ilman miestä. Max kerran vuodessa olen käynyt ns. Pakolliset kavereiden polttarit tms.

Olen ollut ihan yli luotettava aina, en ole pettänyt koskaan pitkäaikaisia kumppaneita i enkä edes ole antanut sellaiselle mahdollisuutta. Torjun aina kaikki lähestyjät yöelämässä tai missä tahansa. Olen hämmentyneenä seurannut ystäviäni tai työkavereita, jotka ovat ihan mukana saman tien kun joku mies lähestyy. Osa on pettänyt, mutta kaikki ns. antavat ymmärtää ainakin siihen valomerkkiin asti.

Mieheni liikkuu paljon enemmän ihmisten ilmoilla. Työn puolesta ja muutenkin, useita kertoja kuukaudessa työn takia illan viettoa yms edustusta ja parin muutaman kk välein ystävien kanssa reissua tms. 

Olen tullut lopputulokseen, että mieheni pitää minua itsestäänselvyytenä. En ole koskaan antanut aihetta epäluottamukseen, olen torjunut aina kaikki. Olen täysin varma, että hän on juuri sellainen tanssilattialla hinkkautuja tai tuijottelija noilla reissuillaan. Ihan taatusti hakee kontaktia naisilta, en keksi mitää muuta syytä miksi varatut yökerhossa aikaa viettäisi. 

Mies on aina valittanut, että minunkin täytyy mennä ja järjestää kavereiden kanssa menoja, eikä olla marttyyri hänen menoistaan. Koska hän aikoo mennä. No, eihän se auta kun alkaa järjestää menoja vaikka ei kiinnosta lähtökohtaisesti yhtään.

Minäkin olin nyt ulkona. Ajattelin, että nyt vähän loppuu itsestäänselvyys ja minäkin haluan pitää hauskaa. Tällä kertaa en torjunutkaan suorilta miehiä jotka tulivat juttelemaan. Yhden kanssa vietin lähes koko illan. En antanut ymmärtää mitään, kerroin että olen varattu enkä aio tehdä mitään mutta hän hullaantui minusta. Se kyllä tuntui kivalta, itseluottamus kohosi ja hymyilytti kun hän kertoi asioita miksi on minusta kiinnostunut. Aloin kyllä lämpeämäänkin ja kiinnostuin hänestä.

Nyt tekee mieli lähteä pian uudestaan johonkin ja jatkaa itsetunnon kohotusta. Uskon, että tietyn rajan yli kun menee niin saattaa päätyä vaikka mihin. Se on kyllä hurjaa, koska tiedän että se on parisuhteen loppu. Ei minua kiinnosta olla tässä suhteessa, jos pääsen kiinnostumaan muista. Ihmettelen, miksi mies ei ole lähtenyt kenenkään tapaamansa mukaan. 

Mitä te varatut siellä yöelämässä ilman kumppanianne teette?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis sanoa, että kiitos mieheni kun olet minut tähän ajanut. Toki aion alkaa pitää silmät auki myös selvinpäin. Tiedän, että minulla on vientiä ja en ole yhteenkään silmäpeliin mukaan lähtenyt. Olen ollut täysin sokea ulkopuoliselle maailmalle ihan tietoisesti.

Miksi, siksi että mieheni kunnioittaisi ja arvostaisi luottamusta jota minua kohtaan saa tuntea. En ole sellaista tuntenut koskaan saavani, ja hän ei ole luottamuksen arvoiseksi osoittautunut. Joten tämä itsestäänselvyys loppui nyt. 

ap

Vierailija
2/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyydytte olemaan huonoissa suhteissa? Seurustelu perustuu vapaaehtoisuuteen. Pariterapiat-ja paripalaverit toimii tasan niin kauan kun kumpikin nettoaa niistä jotain. Heti kun nettoaminen lakkaa silloin lähdetään menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen vain vuosikymmenen tässä kohta odottanut. Että mies muuttuisi, mukavaksi. Ei muutu. Kylmä, epäempaattinen, ilkeä ihminen. Ai että minä nautin tästä, siinäpähän kuvittelee mielessään luottamusta. Kyllä se kohta alkaa tajuamaan kun menoja on minullakin ja kylmetän kerta kerran jälkeen itseäni häntä kohtaan. Haha :D

ap

Vierailija
4/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänne

Vierailija
5/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne

Voin tulla, mut mulla on sit mukana ylläri (nykäri)

AP

Vierailija
6/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin tai mahdollisesti jos haluaisin näpäyttää, hankkisin rakastajan tai uuden suhteen jo tätä ennen mikäli olisin vastaavassa tilanteessa. 

Vierailija
7/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne

AP

Mikä on nykäri?

Vierailija
8/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna samalla mitalla sille vonkaaja ukollesi! Ihan oikein sille.

Vierailija
9/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös vihjailla sille ukollesi, kuinka kivaa oli ravintolassa ja vientiä riitti. Samalla sanot, että kävisi hänkin enemmän jossain, nyt kun sinäkin olet baarien makuun päässyt. 

Vierailija
10/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla siis jotain todisteita miehesi pettämisestä vai kuvitteletko vaan?

Vierailija
11/20 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu tänne

AP

Ei väliä kunhan ei oo aaiideeässää

Vierailija
12/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista myös vihjailla sille ukollesi, kuinka kivaa oli ravintolassa ja vientiä riitti. Samalla sanot, että kävisi hänkin enemmän jossain, nyt kun sinäkin olet baarien makuun päässyt. 

Just näin. Kerroin, että nyt ymmärrän mistä tässä hauskanpidossa on kyse. Ja että kaikki hyvin, aion mennä jatkossa huomattavasti enemmän ja hän voi keskittyä omiin reissuihinsa :)

ap

Vierailija
13/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla siis jotain todisteita miehesi pettämisestä vai kuvitteletko vaan?

En kuvittele, on pettänyt mutta ei baarireissulla. Tunnen itseni todella typeräksi, tuollahan sitä vasta irti on oltukin.

ap

Vierailija
14/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minäkään ymmärrä miksi pitäisi baareissa luuhata varattuna vaikka just "tyttöjen kesken". En keksi mitään syytä miksi menisin. Mut oli mullakin yks mies joka oikein yllytti näihin "mene tyttöjen kanssa vähän viihteelle" ja ihmettelin että miksi oikein työntää minua sinne, ilmeisesti siis on ollut huono omatunto jostakin 🤔

Vierailija
15/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuulostaa katkeran naisen kostolta. Et usko kun sanon, mutta sanonpa kuitenkin ettei olosi ole koston saatuasi yhtään parempi. Menetät siinä vain itsekunnioituksesi. Ole parempi kuin miehesi ja laita ero vireille äläkä petä. Koska eroonhan tuo johtaa joka tapauksessa.

Vierailija
16/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennut vain samalle tasolle kuin miehesi ja sinusta tulee samanlainen kuin hän. 

Vierailija
17/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu en minäkään ymmärrä miksi pitäisi baareissa luuhata varattuna vaikka just "tyttöjen kesken". En keksi mitään syytä miksi menisin. Mut oli mullakin yks mies joka oikein yllytti näihin "mene tyttöjen kanssa vähän viihteelle" ja ihmettelin että miksi oikein työntää minua sinne, ilmeisesti siis on ollut huono omatunto jostakin 🤔

En minäkään ole keksinyt. Olen lähtenyt tanssimaan ja pitämään hauskaa ystävieni kanssa. Loppujen lopuksi olen aina jäänyt lehdellä soittelemaan, kun ystävät yksi toisensa jälkeen katoavat suhmuroimaan kuka kenenkin kanssa. Vitsi että oon ollu tyhmä. Ja mies marmattanut monta vuotta, että menisit sinäkin useammin, niin ei tarviis kotona murjottaa :D Enhän minä ole murjottanut, mutta en ilo ylimmillään ole ihan kaikista menoista ollut kun yksin joutuu arkea pyörittämään. 

ap

Vierailija
18/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuulostaa katkeran naisen kostolta. Et usko kun sanon, mutta sanonpa kuitenkin ettei olosi ole koston saatuasi yhtään parempi. Menetät siinä vain itsekunnioituksesi. Ole parempi kuin miehesi ja laita ero vireille äläkä petä. Koska eroonhan tuo johtaa joka tapauksessa.

Uskon minä, mutta en jaksa enää välittää. Olen sinkkuna huomannut, että kuka tahansa voi pettää ketä tahansa. En ole koskaan varattuihin sekaantunut, mutta tällä hetkellä ajattelen että ihan sama. Kaikki sitä tekee, tai ei ihan kaikki tietenkään mutta suurin osa. Olkaa onnellisia ketkä onnellisia olette <3

Vierailija
19/20 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tasan on niin että kos varattu haluaa baariin niin on pettäjä, jos siis ilman puolisoa sinne lähtee. Mikä muu syy voisi olla? Näin vanhan kokemuksella sanon näin. Nuorena sitä on niin sinisilmäinen ettei tajua mut reilu nelikymppisenä maailma on jo ehtinyt opettaajos puoliso sellaisiin haluaa ilman puolisoa niin se ois siinä.

Vierailija
20/20 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän