Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla vielä päälle nelikymppisenä finnejä?

Vierailija
15.08.2013 |

Mulla tämä ei taida loppua koskaan, vanhainkodissakin pitää kai vielä niitä peitellä peitepuikolla. Antibiootit saattaa tuoda avun joksikin aikaa, mutta ei kenenkään vatsa ja normi bakteerikanta kestä jatkuvaa antibiootin syöntiä. Ruoasta tämä ei johdu, vaan hormoneista

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein nelikymppinen, ja finnit pysyvät kurissa vana Diane Novan ansiosta. Resepti ehti vanhentua tk:n kesäloman aikana, joten olen ollut luomuna nyt pari kuukautta, ja naama kukkii kuin teinillä. Todella rasittavaa. 

Vierailija
2/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle niitä tuli kolmevitosena, kun otin hormonikierukan. Siitä siis johtuvat ja niitä on nyt kymmenen vuotta ollut. Onneksi ei häiritsevän paljon, kierukan hyödyt (megavuotojen vähentyminen pikku tiputteluksi) kyllä peittoavat mennen tullen lievän finniongelmani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Finnit, rypyt, harmaat. Kaikki samassa päässä. Ei kivaa.

Vierailija
4/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on nyt 39 vuotta ja otsa kukkii.. Kukitaan sitten teinin kanssa molemmat. :-(

Vierailija
5/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin nelikymppisenä finneistä melkein kokonaan eroon kun menin ihotautilääkärille ja sain kunnon voiteen...oli tehokas...skinoren nimeltään tämä voide.

Vierailija
6/6 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta on ollut ihan kiitettävästi. Puoli vuotta kärvistelin ja menin lekuriin, joka kirjaimellisesti ovensuusta jo diagnosoi naamastani perioraalidermatiitin. Googlatkaa ihmeessä. Tää on 30-40-kymppisten naisten tauti! (ite oon 35). Muistuttaa finnejä mut ainakaan mulla ei taltu millään muulla kuin antibiooteilla (jipii). Ja uusii kolmen neljän kuukauden välein (toinen jipii). Silti mahtavaa et edes joku toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme