Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä vielä lapsuudenkoti?

Vierailija
15.08.2013 |

Entä käyttekö siellä?

Itsellä on. Omakotitalo, jossa vanhempani edelleen asuvat.

Käyn aika usein lasten kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme tuohon taloon mennessäni kouluun. Oma huoneenikin sieltä toki vielä löytyy, sisustus toki muuttunut :-)

ap

Vierailija
2/3 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. OK-talo, jonka isäni rakensi ja jonne muutettiin, kun olin vähän alle 3-vuotias. Vanhempani sanovat, etteivät voisi muuttaa sieltä pois, koska se on mun ja siskoni koti. :) Käyn pari-kolme kertaa viikossa.

Kerrostalossa, jossa synnyin, asuu ystäväni. Ei samassa asunnossa, mutta kuitenkin. Siten voin siinäkin mielessä käydä ikäänkuin lapsuudenkodissani sielläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin mikä se niistä muutamasta on, se mun lapsuudenkoti siis. Suurimmat sävärit saa rivarin pihapiiristä jossa asuin 7-13 vuotiaana.

Äiti asuu edelleen taloa, jossa asuin 14-19 vuotiaana, eikä se tunnu mitenkään kodilta tai herätä tunteita.

Se missä asuin 3-6 vuotiaana, paikat tuntuu tutuilta ja muistan paljon juttuja, mutta ei myöskään herätä tunteita.

Joskus ajellut vanhoja asuinpaikkoja ihan huvikseni... myös sieltä vauva-/taaperoajalta, tai oman mummolani rappukäytävässä käynyt (muistan tuoksun), kuin myös opiskeluaikaisia luukkuja. Tarvii joskus tehdä sama reissu muksun kanssa ja kertoa tarinoita....