Isken varattuja miehiä ja nautin heidän naisten kärsimyksestä
Olen iskenyt ja saanut sänkyyn useampia varattuja miehiä joilla puoliso kotona, ihana katsoa kuinka mies kuvittelee saavansa minut kokonaan vaikka en halua heistä yhtään mitään. Nautin joka hetkestä kun näen tai kuulen kuinka heidän lihavat itseääntäynnä olevat täydelliset naisensa huomaavat pilvilinnansa romahtaneen :D :D miehet on vaan niin tyhmiä!!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:13"]
Kuka sua on satuttanut?
Mullakin on paha olla, ja rakkaiteen olen pettynyt. Yritän silti olla satuttamatta muita.
[/quote]
Kunpa kaikki olisivat näin fiksuja kuten tämä vastannut, mutta on niitä luonnehäiröisiäkin, kieroon kasvaneita epäsikiöitä.
Se, että sinä olet hetken "toisena naisena" tuskin lisää tai tuo kärsimystä vaimojen elämään. Kun mies päätyy pettämään on suhteessa jo vikaa, ja mahdollista erkaantumista omasta rouvasta on tehty jo pitkään. Eli se kärsimys on jo ollut tai on vielä olemassa, ilman sinua. Luultavasti helpotat vain tilannetta eli puolisot eroavat (saavat sysäyksen jonka voimin tehdä eropätöss) tai alkavat korjata suhdetta jotta eroa ei tulisi (mies tajuaa että ei halua menettää perhettään ja saa vaimonkin mukaan parantamaan suhdetta). Monet parit selviävät pettämisestä&sivusuhteista. Pitkään parisuhteeseen kuuluvat alamäet.. Sinuna miettisin omia motiiveitasi, koska lopulta loukkaat itseäsi kaiksta pahiten. Muista, että myös sinä olet arvokas.
Koululaiset täällä taas aloittamassa provoja, eikö se koulu alkanut jo? Lintsataan koulusta heti alkumetreillä??! Heti pois täältä, ja nurkkaan häpeämään!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 15:59"]
Jaa. Mulla on niskat jumissa.
[/quote]
:) ja minulla nivelrikko repii sateiden vuoksi taas :=)
ap on tainnut jäädä niiden romahtaneitten pilvilinnojen alle, kun ei pokeria enää vastailla :) toivotaan ettei ole pahoin loukkaantunut että voi jatkaa hommaansa :)
työpaikkoja tämä maa kaipaa ja sitähän noista romahtaneitten pilvilinnojen ehjäämisestä väittämättä tulee (vitsiä, vitsiä :)
Mitähän tästä aloituksesta pitäisi ajatella? Ap haluaa, että naiset ahdistuvat mustasukkaisina ja epävarmoina tällaista lukiessaan, mutta tosiasiassa ainoa asia mikä minussa herää, on puistattava ja kylmäävä tunne, kun taas yksi psykopaatti ilmoittaa olemassaolostaan. Oikein ylpeänä vielä paljastaa, että on onneton ihminen, jonka henkinen kehitys on mennyt täysin vinksalleen. Huono lapsuus, ei pysty tuntemaan normaaleja inhimillisiä tunteita jne. Otan osaa ap. On varmaan todella kauheaa olla sinä tai joku kaltaisesi.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 14:55"]
ei se itse laukee.:) [/quote]
Kyllä mies voi itsekin laueta. Ja näissä tapauksissa olisi parempikin niin, ei tarttis mitään pettämisiä.
toihan oli muuten hienosti sanottu. lihavat itseään täynnä olevan täydelliset naiset. mä oon ennen ajatellut, että mä oon täynnä läskiä, mutta mua itseänihän ne läskit on... joo, mä alankin tästä lähtien vastaamaan kaikille ylipainosta urputtaville, että tällainen mä vaan oon, itseäni täynnä oleva täydellinen nainen.
Siis minä en kadehdi toisen naisen asemaa yhtään...Sain mieheni kiinni pettämisestä yhden kerran (yhden illan juttu), ja mies katui siis ihan aikuisten oikeasti asiaa. Ei todellakaan halunnut tuota naista (joka on aina siinä toisen naisen osassa...), ei voinut ottaa mitenkään vakavasti tai kuvitella tuon naisen vaikka jouluna vanhempiensa luona...
Nainen oli hieman kypsä, kun mieheni ei koskaan halunnutkaan häntä enää nähdä...oli ollut puhetta, että olisi ollut naisen luona yötäkin, mutta oli tajunnut erehdyksensä, ja kiiruhti luokseni!
Meillä oli ollut vaikeuksia suhteessamme, ja minä en ole myöskään ollut mikään puhdas pulmunen...tietyt asiat omalta osaltaan ajoivat meidät tähän (mutta ei seksi tai sen puute, yllätys yllätys! Lähinnä miehen epävarmuus siitä, haluanko varmasti olla hänen kanssaan, uskomatonta mutta totta). Mutta fakta on se, että minä olen elämänsä rakkaus. Nyt mies haluaa kanssani naimisiin ja luulen todella, että on saanut elämänsä opetuksen...Ja meidän suhteemme tuntuu itse asiassa vain vahvistuneen ja olemme tajunneet toistemme arvon.
Toivottavasti saat kiusallisen, tarttuvan taudin. *raaps, raaps*
Mitä te tätä aloittajaa haukutte, kyllä ne miehet, joiden kanssa se panee, on niitä pahimpia huoria ja horatsuja.
Itsekin harrastan varattua n. kerran kuussa ja se on ilmeisen ihastunut minuun. Vaimostaan en tiedä mitään, enkä haluakaan tietää. Haluan aina, että se lähtee ajoissa pois, ettei vaan mitään paljastu tai vaimolle tule paha mieli. Mutta eiköhän vaimo tiedä kuitenkin, on sen lajin horatsu tämä mies. Mutta hyvin se panee.
Joskus se katselee minua kaihoisasti, ihan turhaan. En ikinä ottaisi sellaista mies-huora pettäjää. En kunnioita tyyppiä pätkääkään. Mutta hyvin se panee ja kroppa on timmi.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 22:13"]
Mitä te tätä aloittajaa haukutte, kyllä ne miehet, joiden kanssa se panee, on niitä pahimpia huoria ja horatsuja.
Itsekin harrastan varattua n. kerran kuussa ja se on ilmeisen ihastunut minuun. Vaimostaan en tiedä mitään, enkä haluakaan tietää. Haluan aina, että se lähtee ajoissa pois, ettei vaan mitään paljastu tai vaimolle tule paha mieli. Mutta eiköhän vaimo tiedä kuitenkin, on sen lajin horatsu tämä mies. Mutta hyvin se panee.
Joskus se katselee minua kaihoisasti, ihan turhaan. En ikinä ottaisi sellaista mies-huora pettäjää. En kunnioita tyyppiä pätkääkään. Mutta hyvin se panee ja kroppa on timmi.
[/quote]
Aamen. Kysehän oli siitä, että aloittaja nauttii siitä, että fiilistelee miesten vaimojen oletettua kärsimystä. Eli ei ollut siitä, että pelkästään nai ukkomiehiä, vaan taitaa olla ongelma itselleenkin, jos niin keskittyy siihen, mitä miehen vaimo tuntee kulloinkin.No tämä vaimo läksyttäisi omaa miestään, jos jäisi tämä kiinni pettämisestä. Siinä vaiheessa toisella naisella ei olisi virkaa minun ajattelussa. En kyllä tajua tätä yleistä huorittelua naisten keskuudessa. Aika pahalta tuntuu meikäläisen korvaan.
Niin tiedän sut, oma avioliittosi meni pipariksi lun jaoit jo silloin pipariasi muille. Ja haluat nyt kostaa muille. Mut ei se sulle ihan noin helppoo ole, alkaako nimesi K:lla?
varatuista miehistä on kokemusta, siinä on oma kiihotuksensa. enää en harrasta koska olen parisuhteessa
Hei ap, lämmin kiitos kun jaksat levittää jalkasi ja imeä munkin miestä. On ukko paljon rennompi ja jaksaa keskittyä perhe-elämään, mäkin saan olla rauhassa siltä rasittavalta vonkaukselta. Kuten hyvin hoksasitkin, ei se mua jätä, ei nimittäin halua rikkoa perhettä. Ap:n kaltaiset pyyteettömät naiset kunniaan, pelastatte avioliittoja!
Mulla oli nuorena useampi varattu mies kumppanina. En kyllä ajatellut hetkeäkään niitä vaimoja. Oli täysi työ saada omat tunteet kuriin, niin hukassa olin.Ihan kauheeta aikaa, itsetunto nollissa ja tiesin aina, ettei mulla ole niissä suhteissa mitään merkitystä.Jotenkin vain aina ajauduin samaan tilanteeseen, koska olin todella masentunut ja tunsin itseni paskaksi jo valmiiksi. Ap:n viesti on selkeä provo, mutta se on karkea ja halventava kirjoitus asiasta, mikä oikeasti koskettaa monia ihmisiä. Olen nykyään naimisissa, enkä ole ikinä pettänyt miestäni, mutta nämä "kielletyt" suhteet menneisyydessäni vieläkin aiheuttavat minulle ajoittaista masennusta. Jos jolle kulle on hupia olla varattujen ihmisten kanssa on siinä jotain sairasta.
Nii kai ap ymmärtää että mies aiheuttaa kärsimyksen vaimolleen et sinä..? "Toinen" nainen ei liity kärsimykseen,tai yhtä paljon liittyy kuin ase tappamiseen; ei se itse laukee.:) Joten rauhassa vaan,aloita joku kiva harrastus vaikka,niin saat jtn mukavaa tekemistä,nykyinen harrastus kuulostaa vähän mälsältä.:D