Saatteko mieheltänne läheisyyttä?
Minä valitettavasti en. :(
Olen monta kertaa pyytänyt ottamaan lähelle esim. kainaloon tv:tä katsellessa, niin ei varmasti tee koskaan aloitetta siihen. Jos itse otan puheeksi, niin sanoo että kyllä siihen saa tulla. Mutta olen toivonut monet kerrat, että pyytäisi itsekin, jotta tuntisin, että hänkin haluaa oma-aloitteisesti ottaa lähelle. Vastaus kuuluu JOO JOO, mutta koskaan sitä ei tapahdu.
Joskus yritän koskettaa häntä ja mennä lähelle, niin siihenkin kuuluu vastaus että JOO JOO. Tai sitten usein kuulen tämän MINÄ KOITAN KATTOO ELOKUVAA, tai NO MINÄ NYT SELAAN TÄTÄ NETTIÄ.
Kerran sanoi sitten tuossa tilanteessa, että NO VOI S******A, KOKO AJANKO PITÄÄ MUKA NYSVÄTÄ? Onko se koko ajan, jos ei läheisyyttä saa juuri koskaan. Tai no hetkinen; silloin saa, jos miehellä haluttaa seksiä! Silloin se ei ole mitään nysväämistä..
Onko miehet sitten yleensä tällaisia? Minä muistelen, että eivät entiset kumppanini ole olleet. Nykyisen kanssa ollaan oltu pari vuotta yhdessä, joista pieni hetki jopa naimisissa.
Kuin muilla?
Kommentit (12)
Saan kyllä, mies ehkä enemmän sitä kaipaa kuin minä, mutta totta kai se itsellekin on mukavaa. Haluaa katsoa telkkaria kainalokkain tai jollain tavalla olla kosketuksissa edes. Aamut alkavat suukoilla ja aina lähtiessä/erotessa haluaa pussata. En valita. :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:02"]
Kirjoita miehellesi kirje jossa kerrot tunteistasi. Ehkä herättää.
[/quote]
Ei onnaa..olen joskus yrittänyt kirjoittamallakin (koska on sellainen tapaus, ettei edes olen kiinnostunut keskustelemaan asioista). Ei se noteeraa mitään kirjoitusta sen kummemmin. Olen kirjoittanut joskus asiaa ja joskus vaikka rakkauden osoituksena ostanut korttejakin, mutta eipä se niistä juuri ole välittänyt . Se on lähinnä taas se JOO.
Ihan sama kiehnääkö siinä vai ei, pääasia että luottokortti laulaa ja ostelee minulle kaikkea ihanaa :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:07"]
Ihan sama kiehnääkö siinä vai ei, pääasia että luottokortti laulaa ja ostelee minulle kaikkea ihanaa :)
[/quote]
Mulle kiitos läheisyyttä, ei materiaa!
Toi riippuu persoonasta. Mun kaveri ja miehensä ovat tyyppiä, jotka eivät pahemmin läheisyyttä ole koskaan toisilleen osoittaneet muuten kun seksiin liittyen. Kumpikin ovat tyytyväisiä.
Mä taas olisin surullinen ja ahdistunut jos mies ei haluaisi koskettaa mua muuten kun panopuuhissa.
Että ei välttämättä ole mies tahallaan ilkeä, läheisyydentarve ei ole kaikilla samanlainen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:19"]
Että ei välttämättä ole mies tahallaan ilkeä, läheisyydentarve ei ole kaikilla samanlainen.
[/quote]
Mitenkähän tuommoinenkin ongelma ratkaistaan suhteessa, jossa toiden läheisyyden tarve on voimakkaampi? Ja kun mies ei ole sitä sorttia, joka puhuisi asioista?
Meillä pussataan ja halataan tai kosketaan toiseen jatkuvasti, mies kysyy joka ilta nukkumaan mennessä "tuletko kainaloon" vaikka se on jo itsestään selvyys että tulen. Telkkua katsellessa jos istun sohvan toiseen päähän mies kysyy "miks istuit noin kauas". Kertoo aidosti että rakastaa, nappaa syliin myös anoppilassa (molempien). Eikä kyllä tippaakaan haittaa että 4 vuotta sitten varatun miehen iskin ;)
17 vuotta yhdessä ja eilen käytiin laittamassa mökkiä talviteloille. Oltiin siellä tosi myöhään, koska haluttiin olla kahdestaan. Halittiin ja pusuteltiin. =)
Meillä alkaa menemään aina huonosti, jos ei huomioida toisiamme. Mikä sen ihanempaa kuin istua oman kullan sylissä ja toinen silittelee ja muistaa sanoa rakastavansa.
Henkistä läheisyyttä runsaasti, fyysistä oikeastaan vain rakastellessa. Mieheni ei pidä kosketuksesta eikä näin myöskään osaa koskettaa minua. Halaa kyllä päivittäin, sipaisee hiuksia/rintoja/niskaa, pussaa ja taputtaa pepulle mutta aina leikin varjolla. Rapsuttaa minua samoin kuin kissaamme... Minäkään en saa koskea häntä, haluaisin hieroa, silitellä ja kosketella mutta 17 vuoden jälkeenkin nuo hetket on äärimmäisen harvinaisia.
Välillä ihon ikävä tekee ihan kipeää!! Rakastelemme vähintään kerran viikossa - osittain tuon mun läheisyydentarpeen takia, ei aina halusta vaikka se toki syttyykin siinä touhutessa. Ja joka aamu, miehen vielä nukkuessa kaivaudun hänen syliinsä ottamaan vierihoitoa. Unissaan tuo kiertää käsivarren mun ympärille ja jatkaa nukkumista. Siinä sitten kerään läheisyyttä....
Maailman ihanin mies jota rakastan, täydellisyys olisi liikaa vaadittua....
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:19"]
[/quote]
Mitenkähän tuommoinenkin ongelma ratkaistaan suhteessa, jossa toiden läheisyyden tarve on voimakkaampi? Ja kun mies ei ole sitä sorttia, joka puhuisi asioista?
[/quote]Minä olen meillä se läheisyyden karttelija. Mies taas halailee, pussailee ja silittelee koko ajan. Kun illalla istumme katselemassa televisiota siten, että minä olen nojatuolissa, hän tulee sohvan nurkkaan ja ojentaa kätensä tuolin selkänojan yli ja hieroo niskaani, silittelee hiuksiani tai vain pitää kätensä minun olkapäälläni. Kun tätä oli jatkunut muutama vuosi siten, että mies sinnikkäästi sitä jatkoi, minäkin aloin vähitellen oppia koskettamaan häntä. Ei siksi, että vieläkään siitä niin paljon välittäisin, vaan siksi, että tiedän mieheni pitävän siitä.
Ihan kuin minä olisin kirjoittanut ap:n tekstin!! :(
Laitoin joksus eksäni kiertoon samasta syystä. Tajusi asian vasta kun järkyttyi halutessani erota vaikka olin hänelle kaksi viimeistä vuotta asiasta sanonut. Nykyinen mieheni ottaa syliin, halii ja pussailee päivittäin. Suomalaisen miehen tavoin ei usein sano ääneen rakastavansa mitä kaipaisin enemmän mutta teot on tärkeintä. Jokainen aamu alkaa halimisella ja jokainen ilta nukahdamme sylikkäin. Mielestäni tärkeintä suhteessa.
Kirjoita miehellesi kirje jossa kerrot tunteistasi. Ehkä herättää.