Nyt menee kyllä liian pitkälle Martinalla...
Victorialla on meikkiä ja hiukset värjätty tässä kuvassa, siitä olen aivan varma! Kaameaa, kaameaa, eikö lapsi ole tarpeeksi kaunis omana itsenään, kun pitää myrkyttää kemikaaleilla jo noin pienestä pitäen... Varmaan lapsen itsetuntoa hivelee kun ei kelpaa omana itsenään...
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:01"]
Höpöhöpö. Mulla on ihan kotikoneella parikin kuvankäsittelyohjelmaa, joissa saa toki muokattua värejä siten, ettei koko kuva värity samalla ja saa helposti muokattua hiustenkin sävyn vaikka millaiseksi ;D Ja tässä tuskin on edes käytetty mitään älypuhelinsovelluksia taikka amatöörien kuvankäsittelyjä, jos kyse kerran on lehteen otetusta kuvasta.
[/quote]
Oivoi se lukutaito kullan kallis...puhe oli filttereistä. Kyllähän sitä netistä saa imuroitua vaikka millaisia pro-ohjelmia jos haluaa
Olen seurannut Martinaa Bb.sta alkaen, eli voisin sanoa olevani Martina-fani. En silti hyväksynyt sitäkään, että Victorialle lävistettiin vauvana korvakorut, onko sekin nyt sitten ilkeilyä ja Martinan "kiusaamista". Toivon Martinalle kaikkea hyvää, saan silti olla eri mieltä asioista. Asiat riitelee, ei ihmiset.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 11:29"]
Victorialla on vaaleat hiukset, nuo on kyllä värjätty. Väriaineiden käyttö pitäisi aloittaa mahdollisimman myöhään niiden herkistävän vaikutuksen vuoksi. Mitäs se Vikke on, neljä? Kuinkas se hiusten värjäys onnistuu siinä vaiheessa kun harmaita pukkaa, jos alta kouluiän aloitetaan...
Itsekin värjään hiuksia, mutta tytölleni sanon että onneksi sulla on niin ihanan väriset hiukset ettei sun tarvi ikinä värjätä. Sama juttu meikkien kanssa. Johan se on selvä viesti lapselle, et oo tarpeeksi nätti, korjaillaanpas tuosta vähän... Oma asenne ratkaisee tahtooko lapsi meikkiä naamaansa.
[/quote]
Lasten hiusten väri tummenee ihan itsestään.. Mulla on saman ikäinen poika kuin tuo tyttö ja pojalla oli johonkin kaksi vuotiaaksi asti vaaleat hiukset ja nyt ne ovat ruskeat. Väriaineisiin ei ole koskenutkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 12:23"]
Olen seurannut Martinaa Bb.sta alkaen, eli voisin sanoa olevani Martina-fani. En silti hyväksynyt sitäkään, että Victorialle lävistettiin vauvana korvakorut, onko sekin nyt sitten ilkeilyä ja Martinan "kiusaamista". Toivon Martinalle kaikkea hyvää, saan silti olla eri mieltä asioista. Asiat riitelee, ei ihmiset.
[/quote]
Korvien lävistäminen oli Eskon vaatimus, hänen kotimaassaan Kolumbiassa niin tehdään kaikille tyttövauvoille. Nuoremman tytön korvia ei ole lävistetty.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2013 klo 11:54"]
Tää saattaa nyt tulla sulle yllätyksenä mutta valtaosa vaaleista lapsista tummuu kasvaessaan, kuten myös näet tuosta Kaks Plus-lehden kansikuvasta; Victorian hiukset on alkaneet tummua, latvoissa on vielä vaaleampaa jäljellä. Eivätkä ne kovin tummat ole edelleenkään. Ja Martinalla taas ei ole enää aikapäiviin ollut mustaksi värjättyjä hiuksia.
[/quote]
Niin, mitä vuotta siis elätkään? Blogiinsa Martina on postaillut koko kesän ajan kuvia, joissa on tummahiuksinen. Ja lasten hiusten tummenemiseenhan menee aikaa - vielä kesällä Victorialla oli ihan vaalea tukka.