Lue keskustelun säännöt.
Rasvasota leviää jo päiväkoteihin!!
15.08.2013 |
Ei jumalauta, onko tuollaisia vanhempia oikeesti olemassa??? Sori nyt vaan, mutta mistäs me kukaan tiedetään, mitä niille kakaroille siellä päiväkodissa syötetään. Ja kyllä ne pennut terveytensä tuhoaa ihan itse viimeistään silloin, kun alkavat juoda viinaa ja polttaa tupakkaa.... Siinä ei paljon päiväkotiaikana käytetyn rasvan laadulla ole enää väliä.
http://yle.fi/uutiset/rasvasota_levisi_paivakotiin_kotkassa/6777485
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voi herranjesta teitä aikuisia ihmisiä!
Voi/levite leivän päällä on sipaisu vain, enpä ole tähänkään päivään mennessä kuollut, vaikka olen käyttänyt molempia sekaisin. Miten vaikeaa ihmisellä on käsittää, että karppaus/fleksaus/cambridge yms dieetit/ruokavaliot on muoti-ilmiöitä?? Kuka muistaa, että alle kymmenen vuotta sitten kaikki oli Atkinsin dieetillä? Tarviiko lapsia vetää mukaan ruokavalioihin, jos itse haluat vetää ketoosilla omaa mahaa pienemmäksi? Sitä paitsi karppauksessa saa liikaa proteiinia ja rasvaa, jonka on taas tutkittu olevan yhteydessä suolistosyöpiin. Kuidun puutos saa taas vatsan toiminnan lakkaamaan, ja peräpukamatko ummetuksen tuloksena on sitten mukava asia?
Tosta olen kyllä osan kanssa samaa mieltä, että liika sokeri on paljon huolestuttavampi asia, kuin leivälle laitettava levite.
Miten ois vaan ripaus maalaisjärkeä? Lautasmalli, enemmän kasviksia ja arkiliikuntaa. Unohtamatta säännöllisiä ruoka-aikoja ja vanhempien esimerkkiä oikein syömisessä.
Miten joku rasva saa ihmiset sotatilaan? Kohtuus kaikessa.
Aika hassua, että allergiat ja uskonnot on nirsoilua ja nyörtymistä. Tekin jotka pelkäätte rasvoja vaaditte erikoiskohtelua, ette ole pekkaa pahemia.