Minkä ikäisenä olet saanut eniten huomiota miehiltä?
Kommentit (32)
Nyt nelikymppisenä. Olen löytänyt tyylini ja itsevarmuuteni.
päälle 30v
Nuorempana ei vientiä ollut juuri lainkaan, vaikka esim. kroppa oli paaaljon nykyistä parempi.
Kiinnostaisi tietää minkälainen ihminen kyselee tuollaista?
Kaiken ikäisenä olen saanut vähintäin tarpeeksi huomiota miehiltä, onneksi lapsena isältäni niin paljon että aikuisena ei mieleenikäänole tullut että olen jotenkin rupsahtanut, jota toki olen, kun pojanklopit eivät enää viheltele perääni.
20-30 veenä. Lasten syntymien jälkeen eivät päät ole enää kääntyneet, vaikken vieläkään mikään sotanorsu ole...
19-22v. Olin silloin kauneimmillani ja tosi timmi, jaksoin panostaa ulkonäköön vimpan päälle ja olin kova juhlimaan ja menemään.
18-23. Sen jälkeen ei ole kiinnostusta ollut.
Olen nyt 42-vuotias. Tähän mennessä olen aina saanut enemmän kuin riittävästi huomiota miehiltä. Yli 20-vuotiaana se on ollut kunnioittavampaa kuin teininä, jolloin sain erittäin epämiellyttävääkin huomiota. Typerimmät miehet puristelevat teinien pakaroita. Opin ainakin varhain sen, että miesten huomio ei ole paljon arvoista. Edelleen opettajan työssäni koen saavani kyllä apua miellyttävästä ulkonäöstä.
Oudosti nyt 34v:na, vaikka luulisi, että nuorempana. Mutta olen nyt paljon itsevarmempi ja sosiaalisempi ja lisäksi kolmenkympin ylittäneistä moni on jo ehtinyt erota ja katselee itselleen uutta muijaa. En ole lihavampi kuin ennen raskauksia, mutta pikkuisen olen kyllä rupsahtamassa (silmäpussit ja muutama otsaryppy löytyy).
Olen nyt 44 v ja väitän, että olen saanut tasaisesti huomiota koko elämän ajan. Pointti on siinä, että miesten iät ovat suurentuneet iän myötä :-). Eli nykyään keski-ikäiset katsovat perään, nuoret miehet eivät huomaakaan :-).
21-24. Tosin siinä voi olla jotain tekemistä asian kanssa sillä, että olin tekussa silloin...
En koskaan. Näin nelkyt ja risat voi vetää johtopäätöksen että on sitä sitten perkeleen ruma aina ollut, kun ei juuri koskaan kukaan ole osoittanut kiinnostusta.
48 v. Tyyli on oma. Itsevarmuutta mutta lempeyttä. Ja ammatissani menestynyt. Valitettavasti jo toisessa - ja hyvässä - parisuhteessa.
23-26-vuotiaana. Olin yhden suomijulkimon kaksoisolento, ehkä sitten baarissa pikkupäissään, luulivat minua häneksi ja siksi olivat niin innokkaita lähtemään meille. No itse en ollut kevytkenkäinen.
Sanoisin, että about 21-vuotiaasta eteenpäin on ollut jatkuvalla syötöllä saman verran vientiä (olen nyt 26). Tämä siksi, että opin laittautumaan ja pukeutumaan paremmin tuossa vaiheessa, ennen tuota olin nörtti hiirulainen :)
Olin juuri täyttänyt 50. Nuorena minusta ei ollut juuri kukaan kiinnostunut.
~21-29v. Nuorempanakin sitä sain, mutta tuona aikana todella paljon. Sitten syntyi lapsi ja se siitä.. :D
17.